Aihe: kuinka värjätä hardware?
1
savopie
06.02.2005 22:55:18
Kuten otsikko sanoo, niin kysyn että miten voi vätjätä hardwarea? spray maalilla?? ja miten, olisin itse maalaamassa varmaan joko mustaksi, tai valkoiseksi.
Jos myös tietää jonkun, joka osaa homman ja tekee sen halvalla voi ilmoittaa.
Voihan se niinki olla.... vaan mitehän tuo lienee??
Bacchus
06.02.2005 23:04:17
Kuten otsikko sanoo, niin kysyn että miten voi vätjätä hardwarea? spray maalilla?? ja miten, olisin itse maalaamassa varmaan joko mustaksi, tai valkoiseksi.
Jos myös tietää jonkun, joka osaa homman ja tekee sen halvalla voi ilmoittaa.

Ei ainakaan sprayllä, eikä maalilla. Joku spesiaali konsti tuohonkin hommaan on, mutta en nyt muista mikä. Ei taida kotikonsteilla onnistua. Olipa hyödyllinen info, varmasti autoin rutkasti.;)
-
savopie
06.02.2005 23:10:05
miän vain tietää varmaan, se on jo jakanut paljon hyödyllistä infoa, sillä ne konstit on..;D
Jaska
06.02.2005 23:21:30
se hiekkapuhalluskuumennussydeemi on se millä ne sitä tekee. Powder coating tai jotai.

Samalla systeemillä maalataan kuulemma alumiinivanteita ja sen sellasta.
ruska on kaunis väri
Speedy
06.02.2005 23:27:01

tai valkoiseksi.

En tiedä oletko nähnyt vanhaa Gragg Bissonetteä, hällä oli valkeat hardwaret, ja oli aika karseen näköset, että elä hyvä mies...;)

Toisaalta jos ois semmoset mitkä heijastaa silleen jännästi pimeessä..

Tai no neon valo varmaan ajas saman asian..

Mutta asiaan liittyen, en osaa auttaa..=I
"All I think about is time and groove" J. Porcaro (Aalto - Prosessi ep ilmestynyt, saa tilata hintaan 2,50€ plus postikulut)
hollmi-5
07.02.2005 00:48:18
Kromin päällä ei oikein mikään kestä. Se pitäisi ensin ottaa pois. Sitten polttomaalauslinjalle ja maalia pintaan. En lähtisi tekemään.

Kromi on klassikko ja säilyy muodissa mukana. Kaikki ne kultaukset, kuparoinnit, mattakromaukset, mustakromaukset jne. ovat hetken ilmiöitä ja pinnoitteena paljon kromia huonommin kulutusta kestäviä. Maali kestää vielä paljon huonommin.
Mika Hollström
miän vain
07.02.2005 00:53:47

Kromin päällä ei oikein mikään kestä. Se pitäisi ensin ottaa pois. Sitten polttomaalauslinjalle ja maalia pintaan. En lähtisi tekemään.

Kromi on klassikko ja säilyy muodissa mukana.

Näin.

Maali ei kestä hetkeäkään, polttomaalauskin (engl. powdercoating) menee parissa vuodessa hassuksi, jos roudaa vähänkään enemmän. Ja sitten kun yksi ständi hajoaa/tulee tarve uudelle/voiskin myydä pari tarpeetonta pois...
Monochromatic - bändi
--------------------------
semisuper.tk - rumpusivut
ddrum54
07.02.2005 09:29:16
Kromin poiston jälkeen tehty pulverimaalaus on kestävä, MUTTA maalikerroksesta tulee niin paksu, että tuskin enää mahtuvat putket sisäkkäin.

Mulla on pulverimaalauksesta sen verran kokemusta prätkän yhteydessä, että kaikista rungossa olevista kiinnityspisteistä piti ottaa maali pois, kun rojut ei mahtuneetkaan paikoilleen maalin paksuudesta johtuen. Oli muuten helvetinmoinen homma poistaa se liika maali niistä kohteista.

Savopie, anna kromin olla, se on kuitenkin kaikkein helpoin ja kestävin pintamateriaali hardwareen. : )
2`n 4
Bobana
07.02.2005 11:18:09
Toivoton rojekti.
Mut jos välttämättä haluat ja rahaa löytyy kuin rantarosvolta niin vie eloksoitavaksi. Saat sitten valita että minkä värin haluat. En ole varma jotta löytyykö koko sateenkaaren kirjo mutta riittävästi nyt ainakin.
miän vain
07.02.2005 12:23:13

Kromin poiston jälkeen tehty pulverimaalaus on kestävä, MUTTA maalikerroksesta tulee niin paksu, että tuskin enää mahtuvat putket sisäkkäin.

Päteeköhän tuo oikeasti ständeihin? Prätkää kun ei ole tapana heittää roudauslaatikkoon terävien esineiden keskelle joka ilta. Vai miten teillä? ;p

Virityspesät ja vanteet, kyllähän se niissä, rumpuja kun roudataan toivon mukaan laukuissa. Kanttilyönti kuitenkin jo syö, ennen pitkää.
Monochromatic - bändi
--------------------------
semisuper.tk - rumpusivut
ddrum54
07.02.2005 13:11:22
Päteeköhän tuo oikeasti ständeihin? Prätkää kun ei ole tapana heittää roudauslaatikkoon terävien esineiden keskelle joka ilta. Vai miten teillä? ;p

Virityspesät ja vanteet, kyllähän se niissä, rumpuja kun roudataan toivon mukaan laukuissa. Kanttilyönti kuitenkin jo syö, ennen pitkää.

Kyllä se prätkä kyytiä saa, joskus terävääkin. : )

Oikeesti se pulverimaali on saatanan kovaa kamaa, mutta kerrosvahvuus on jotain 2mm, eli ei mahdu putket enää sisäkkäin, eikä jalkojen nivelet toimi. Rumpuroippeissa on hukkaan heitetty ajatus tämä.
2`n 4
savopie
07.02.2005 17:08:36
ehkä mä tyydyn tähän kuvaan, jossa on mun rummuissa musta hårdware.
vaikka onhan se ihan cåål!

http://img127.exs.cx/my.php?loc=img … mp;image=pietublackelimustaa6ng.jpg

heh.
Jaska
07.02.2005 18:54:00

heh.

jee!! meitsin käsittelemä kuva :D
ruska on kaunis väri
Bacchus
08.02.2005 01:11:23

Täytyy sanoa että musta hw kyllä sopisi noihin kannuihin erinomaisesti.
-
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)