Aihe: kämppä alta..
1
savopie
11.02.2005 17:32:09
nyt olen erittäin kusisessa tilanteessa.
eli: Ostin rummut ja olen kasaillut settiäni pikkuhiljaa.
Olen soitellut kerhohuoneessa kellarissamme.
Nyt joku K***pää pappa on alkanyt v*****lemaan..
TOisin sanoen vanha pappa on ottanut tehtäväkseen minun saamisen pois huoneelta. Hän on nääs pelannut siellä pingistä vaimonsa kanssa "joka toinen perjantai" eli toisin sanoen kerran vuodessa.. Mutta koska se heppu on aika vaikutusvaltainen, niin ensi hallituksen kokouksessa joudun väitymään , vaikka muita soittamisen ei ees haittaa.

itse asun seiskassa, ja SE asuu kuutosessa, ja uskaltaa vielä väittä että se kuuluu sinne ylös. kyl mä ymmärtäisin et se kuuluu toiseen kerrokseen mut..
Onko teillä ehdotuksia mitä tehdä, tai minne voisin viedä settini.. sen paikan on oltava lähellä, koska haluan soittaa usein. asun kapissa.

Anteeksi hieman rajusta kieletä. mutta olen VIHAINEN!!
Voihan se niinki olla.... vaan mitehän tuo lienee??
ddrum54
11.02.2005 17:38:41
Eikös tuossa kannattaisi koittaa neuvottelun tietä. Kyllä te varmaan molemmat sinne sovitte, kyseessähän lienee taloyhtiön kerhotila. Setä pelaa pingistä joka toinen perjantai ja sulla on kaikki muut päivät, ei huono diili.

Treenikämpän saaminen noilta nurkilta lienee kohtalaisen mahdoton unelma. Kamppi on sen verran mummoutunutta aluetta, että niitä vinkujia riittää joka talossa.
2`n 4
ultra
11.02.2005 17:50:20
...ja SE asuu kuutosessa..

Kerro osoite, niin mennään porukalla käymään siellä kuutosessa... Ei vaan. Paskamainen juttu. Toisinaan ihmetyttää, että miks tietyt ihmiset haluaa väkisin pilata toisten elämän. Pitäis olla muutakin tekemistä kun kytätä muiden tekemisiä ja ajaa vain ja ainoastaan omaa etuaan.
I'm a gooner
Shitmanek
11.02.2005 18:04:03
Kerro osoite, niin mennään porukalla käymään siellä kuutosessa... Ei vaan. Paskamainen juttu. Toisinaan ihmetyttää, että miks tietyt ihmiset haluaa väkisin pilata toisten elämän. Pitäis olla muutakin tekemistä kun kytätä muiden tekemisiä ja ajaa vain ja ainoastaan omaa etuaan.

Avainsana taitaa olla pappa. Vanhana voi olla aikas tylsää, siitä todisteena esim. kyttääjämummot.
Bacchus
11.02.2005 18:46:44 (muokattu 11.02.2005 18:47:10)
nyt olen erittäin kusisessa tilanteessa.
eli: Ostin rummut ja olen kasaillut settiäni pikkuhiljaa.
Olen soitellut...

Mietit vahvat argumentit valmiiksi ja väittelet äijän suohon. Säilytät malttisi ja puhut rauhallisesti, esität asiasi ja kuuntelet papan mielipiteet. Kyseenalaistat näinkin rajun toimenpiteen tarpeellisuuden, ja pyydät perustelut siihen. Jos toimit näin, niin ehkä pystyt voittamaan vanhempien ihmisten usein nuoriin kohdistamat ennekkoluulot, ja voittamaan heidät puolellesi. Kannattaa ainakin yrittää.

Jos ei auta, niin rupeat rapputerroristiksi.
-
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)