Aihe: Paiste innovations vai zildjian k hi-hat?
1
tolppa-apina
25.03.2005 10:01:21
Olen ostamassa settiä ja mukaan on luvattu jompi kumpi haitsu, saan itse valita. Soitettava musiikki on klamydian tyylistä.. Neuvoja kaivataan, kumpi messiin?
Ainoa Lääke Krapulan Oireisiin
pearl
25.03.2005 11:01:36
Zildjian K, epäilemättä! A) Pitäisi sopia hyvin myös rockiin, mm. Antti Lehtisellä on sellaiset käytössä B) Hintaero! Nuo K:t maksaa suomessa n. 400-500 ja Innovationsit alle 250 ts jos et tykkää sitten loppujen lopuksi noista zildjianeista, voit myydä ne hyvällä hinnalla, paljon paremmalla kuin paisteet...
Jari-Markus Sinkkonen, Kotiteollisuus: "Olen sitä mieltä, että rumpu on lyömäsoitin. Kuten myös ihminen."
moderndrummer88
25.03.2005 11:19:47
K:t ehdottomasti! innovationsit on yksinkertaisesti huonot pellit! jos nuo kootkaan ei tyydytä niin voit jo kuten edellä mainittiin myydä hyvään hintaan poes
Tärbä-tärbä-kosh
e r s k i
25.03.2005 11:57:32
K:t ehdottomasti! innovationsit on yksinkertaisesti huonot pellit! jos nuo kootkaan ei tyydytä niin voit jo kuten edellä mainittiin myydä hyvään hintaan poes

Kerrotko miten Innovationsit on "yksinkertaisesti huonot"?
hollmi-5
25.03.2005 12:12:25
K-Custom Darkit ovat kyllä ehdottomasti harkinnan arvoiset myöskin. Soitin Nyksen Anssin setillä kuukausi sitten ja hommasin itsellenikin moiset pellit. Ovat hiukan K haitsuja ohuemmat ja enemmän allrounderit.
Mika Hollström
moderndrummer88
25.03.2005 15:08:04
Kerrotko miten Innovationsit on "yksinkertaisesti huonot"?

minä olen sitä jossain keskustelussa puinu aika paljon enkä jaksa uudelleen sitä samaa ehtiä
Tärbä-tärbä-kosh
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)