Tossa kävi silmääni thomanin sivuilla Tamburo merkkiset rummut. Huomasin myös hinnan olevan aika halpa. Mieleeni tuli myös että pitäisiköhän ostaa mokomat itselleni kakkos setiksi, jotenka. Kokemuksia ja soittokokemuksia kyseisistä rummuista olisin vailla.. kertokaa mm. alkuperämaata ja ym. Täällä ollaan joskus Tamburoistakin jauhettu, haulla voisi kokeilla. Italialainen puljuhan tuo oli, jos en kovin paljon väärin muista :). Ihan laadukkaita taitavat nuo olla, mutta mulla ei siis mitään kokemuksia. Itseä kiinnostaisi jonkin verran Formula-sarjan virveli hankkia, kun ovat melko edukkaita. Anteeksi että olen myöhässä. Olin nähkääs paskalla. |
Nostetaanpa ja kysytään, että jos ei osta setin mukana tulevaan hardwarea, vaan ostaa vaikka koko setin rumpurummulta niin mikä hardware siihen sopii? Tamburon oma tietenkin, mutta oliko joku muu mahdollisuus? |
Nostetaanpa ja kysytään, että jos ei osta setin mukana tulevaan hardwarea, vaan ostaa vaikka koko setin rumpurummulta niin mikä hardware siihen sopii? Tamburon oma tietenkin, mutta oliko joku muu mahdollisuus? Noihin näyttäis (ainakin formula-sarjan pönttöihin) tulevan ripustimet valmiina ja samaa kokoa käyttää mm.Yamaha. Späng ' Läng |