Joo, semmosta asiaa jotta kun ensimmäinen vuosi opistolla alkaa olla lopuillaan ja panivat kirjettä kotiin jotta kuka aikoo jatkaa ensilukuvuonna. Hetken tuumattuani päätin jatkaa - jos siis tämä ensimmäinen vuosi on opettajan mielestä mennyt niin, että voi jatkaa. Tästä tuli mieleen jotta jossain vaiheessa nyt olisi tarve hankkia uutta pedaalia. Nykyinen käytössä oleva on hihnavetoinen Pearlin Forum-setin mukana tullut värkki. Kyllä silläkin nuija heiluu, mutta jotenkin toiveena olisi ehkä tuntumaltaa jne. hiukka parempi. Edit: Niin ja tarjotakin saa jos löytyy ylimäärinen ja kohtuu hintaan. Edit: Niin tarjotakin saa, jos löytyy ylimääräinen kohtuu hintaan. Olen myös nähnyt semmosia joissa pedaalin etuosassa on semmonne kohouma (reuna) jonka tarkoitus kai on estää jalan luisuminen pedaalin etuosaan. Semmonen voisi olla hyvä. Muita toiveita en osaa sanoa. Ehkä suoraveto ja ei turhan paljon säätöjä - niistä en tykkää. Mikä olisi kelpo pedaali tämmöseen treenikäyttöön. Ja kyseeseen siis tulee ihan normaali single, ei mikään tuplahärdelli. |
Yamahan FP9410, tai sitten FP9310. Testaa kummatkin ja valitse parempi. 9410 on suoraveto ja 9310 on ketju/hihnaveto. Kummatkin loistavia pedaaleja, ja hintaa on vähän reilu 100 euroa. Itse en tykännyt siitä stopperista mikä siinä pedaalin päässä on. Mun Iron Cobrissa oli sellanen, mutta en oikein tykännyt niistä. Nykyisissä Yamahoissa on kaikki paremmin. Meitsi on meshissä. |