meitu 13.04.2005 17:59:27 | |
---|
Kertokaahan mielipiteitä Alchemy professional -sarjan China-pelleistä. Ääni, kestävyys jne.? Saisin uudenveroisen 18" aika huokeasti, mutta ajattelin ensin kysellä pientä mielipidekierrosta :) Ne jotka soittaa, ne tietää. |
meitu 21.04.2005 23:20:01 | |
---|
Vähän hiljaista tässä threadissa noiden mielipiteiden kanssa :D Ostin kuitenkin tuon, mielestäni hyvä ku helevetti: Sopii hyvin metallin soittoon (eikös ainakin Mokoman Janne Hyrkäs käytä tätä sarjaa?). En vaan ole tottunut näin hyvään chinasoundiin aikoihin ku oon takonu muutaman vuoden tuhanen paskana ollutta sabian pron chinaa.. Täytyy siis keventää lyöntiä uutta symbaalia käyttäessä :) Ne jotka soittaa, ne tietää. |
dictatorsh*t 22.04.2005 08:14:35 | |
---|
Sopii hyvin metallin soittoon (eikös ainakin Mokoman Janne Hyrkäs käytä tätä sarjaa?). Eikös hän juu näin tee. Omalla kohdallani tietämys Alchemyistä sitten tähän melkein loppuukin. mnää: kun soittelin niin vähän vuosisadat (=Centuryt) sai kärsiä mun ikeen alla
juhist: mitä vittua? 50-luvun jazzia 2000-luvun metallivivahteella? |
pehmo 22.04.2005 09:20:42 | |
---|
En vaan ole tottunut näin hyvään chinasoundiin Eikös se juuri ole tarkoitus, että siitä chinasta lähtee se piiskaisin ja kaikista hirvittävin roskapönttöääni :D Ryhdyin rokkia soittamaan |
meitu 22.04.2005 09:36:00 | |
---|
Eikös se juuri ole tarkoitus, että siitä chinasta lähtee se piiskaisin ja kaikista hirvittävin roskapönttöääni :D On on mutta kuten sanoin, olen paiskonut useita vuosia ihan tuhannen pillun päreinä olevaa chinaa josta ei kuulunut enää juuri mitään niin tämä oli aika shokki! mutta siis hyvässä mielessä :) Ne jotka soittaa, ne tietää. |
savopie 22.04.2005 09:45:05 | |
---|
Mulla on kans alchemy professional 18" china ja hyvin toimii! Voihan se niinki olla.... vaan mitehän tuo lienee?? |