Aihe: Meinl Classicit Millbrookista
1
Ozagon
15.05.2005 21:37:50
Terve!

Eli symbaaleita olen tilaamassa, ja kallistuin näitten Classiccien puolelle. Sanokaapas, onko tuo ~300€ paha hinta 14"Hihatista, 16" crashista ja 20" ridestä?

http://www.millbrook.fi/Meinl_Symbaalitarjous.htm
Pöörlit ne olla pitää, niitä on jokapuolella, koulussakin!
kamelisko
15.05.2005 22:45:53
Hmm. Ite ostin viime syksynä just saman setin ja päälle vielä Raker splässin yhteensä 260€. Eli tingi tingi.
Lahjoituksia otetaan vastaan.
DimensionZ
15.05.2005 22:50:43

On se. Jos ajattelet että maksat satasen per symbaali, niin vieläkö on aiheellinen kysymys? Siis satasen Meinl Classic symbaalista. Siirrä silmiäsi vähän oikealla tai vasemalle kun menet sinne millbrookiin ja osta Staggit. Halvemmat, ja paremmat. Ja tuo loppuunmyyntitarjous on nyt ollu tuolla about puolitoista vuotta.
''He jumped right out of a building!!''
Sitruunaako
15.05.2005 22:54:42
Täytyy kyllä itekkin sanoa, että en lähtisi classicseihin. Saundi ei ole läheskään niin hyvä, kuin esim. niissä staggeissa ja ainakin omat classicit on hajonnut todella nopeasti. Kaduttaa, että olen ikinä moisia edes ostanut.
Ozagon
16.05.2005 14:58:23
Mutta jos ostaa Staggit, eikö niitä pitäisi kokeille ensin, kun olen lukenut että joukossa on myös huonoja peltejä? Saa nähdä, viitsikö matkata 200km symbaalien testaamista varten.
Pöörlit ne olla pitää, niitä on jokapuolella, koulussakin!
kamelisko
16.05.2005 22:21:20
Kokeilin sillä reissullani Staggeja (niitä olin menossa ostamaan alunperin)
Olivat ihan perseestä kaikki ne yksilöt mitä siel oli. Ihme hälyhäiriöääniä täynnä.
Tossa Classicin crässissä on ihan kivan kirkas soundi. Ride on mulle ehkä vähän liian kahiseva. Haitsu on kans ok.
Lahjoituksia otetaan vastaan.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)