HeavyMachinery 08.05.2005 20:34:21 | |
---|
Kukas tietää saako kellerin runkoja mistään suomesta? Jos ei niin miten euroopasta ? Minä tiedän - siis pelkään ! |
anzelmosm 08.05.2005 21:29:24 (muokattu 08.05.2005 21:29:51) | |
---|
http://www.ratol.fi/~apalokan/elama/ lollotusta
[14:04.28] (beatLESS) AnzElMoSMin peltien soitto melkein menee etätyöstä
|| Toisilla on iso virtuaalikikkeli, AnzElMoSMilla jättimäinen rumpumuna |
HeavyMachinery 09.05.2005 09:53:49 | |
---|
Onko kukaan tilannut tuolta mitään ? millainen systeemi niillä on ? Minä tiedän - siis pelkään ! |
vernie 09.05.2005 10:17:04 | |
---|
Pasi Tenhunen taisi olla kaverin nimi, joka tekee noita PT-Percussion-virppoja Kellerin rungoista. Tiedä sitten, josko hänen kauttaan saisi ihan pelkkiä runkojakin.. "Watch my back" sanoi kyttyräselkä. kalamies#34 >-)))> |
PeeKoo 22.05.2005 20:54:45 | |
---|
Kellereitä saa tosiaan tuolta StDrumsilta, mutta Suomessa ainakin Aaltosen Jaskalla on Kellereitä varastossa. Löytyy joskus tuolta Torin puolelta nimimerkillä Jassuli. Tenhusen Pasi on viime aikoina vähentänyt settien tekoa radikaalisti. StDrumsilta itse tilasin läjän runkoja. Ihan luotettava mesta se on vaikka alkuun hieman kylmikin luottokortin numeron laittaminen meilillä. Se maksuhomma kaipaisi hieman uusintajärjestelyä. Onneksi ei ollut ketään hakkereita linjoilla=). Laatu oli hyvä ja reunaviisteet jyrsitty siististi ohjeiden mukaan. Pakattukin oli saksalaisella perinpohjaisuudella. En nyt tarkkaan muista kauanko toimitus vei mutta siinä parin viikon sisällä se oli. Riippuu tietenkin siitä löytyykö varastosta tarvittuja kokoja. |