Niskamies 28.05.2005 23:06:10 | |
---|
Mistä johtuu että kakkoshaikat eivät ole hirveän yleisiä? Musta ne ovat todella hyödylliset monellakin tavalla: 1. Saa erilaisia saundeja. Mulla on ykköshaikat 13" avedikset, aika kirkkaat ja tiukat. Toisina haikkoina 14" DH:t. Niissä on sitä massaa ja munaa. 2. Tuplasoitto on kivaa vetää kakkoshaikkaan. On paljon rennompi vetää silleen ettei tarvitse olla kädet lomittain. Mutta voi ykköshaikkaakin vetää, mutta taas: saa paljon erilaisia saundeja. 3. On muutenkin todella rentoa vetää kädet ei lomittain. 4. Kivan kuulosia kahden haikan komppeja. On muitakin hyviä ominaisuuksia, mitkä varmasti unohdin. Miksi porukka ei silti hirveästi käytä niitä? Mä ainakin ottaisin kakkoshaikat settiin kun esmes yhden crashin lisää, sen verran monikäyttöisempi se on. Virallisesti semi-pro! |
tthei 28.05.2005 23:11:59 | |
---|
Mulla olis joskus tulevaisuudessa tavotteena hankkia OIKEAT toiset haikat. Mulla on Sonorin X-hat pidike mutta siinä pidän kaikenmaailman minihaikkoja mielentilasta riippuen. Nyt siinä on 12" wuhan china alla ja 11" innovations splash päällä, tulee kivan roskanen haikkasoundi. Olen siis myös kahden haikan puolestapuhuja. Toi on harvinaisen totta että jotain suoraa tukutukua on jostain syystä helpompi soittaa kädet auki (eli sinne kakkoshaikkaan). Open your eyes. Open your mind. Close your hand and make a fist
--------------------------
www.innervision-fin.tk |
moderndrummer88 28.05.2005 23:12:48 | |
---|
eiköhän päällimäisenä ole se valtias mammona! ei minulla ole varaa toisiin haitsuihin, tai enemmän minä kuitenkin köydän käyttöä krässeille kuin kakkoos haikalle. tietenkin joku huokea staggin haitsu vois olla ihan ok, mutta minun peltiostokset saa nyt vähäksi aikaa riittää kunhan se dimensionin krässi on tullu. ja onhan minulla köyhän miehen kakkoshaitsu - eli drop clutch siinä haitsun tangossa VITSIPALSTA TAKAISIN JA HETI SAATTTTTANA!!!!!!!!! |
Niskamies 28.05.2005 23:13:13 | |
---|
Mulla olis joskus tulevaisuudessa tavotteena hankkia OIKEAT toiset haikat. Mulla on Sonorin X-hat pidike mutta siinä pidän kaikenmaailman minihaikkoja mielentilasta riippuen. Nyt siinä on 12" wuhan china alla ja 11" innovations splash päällä, tulee kivan roskanen haikkasoundi. Olen siis myös kahden haikan puolestapuhuja. Toi on harvinaisen totta että jotain suoraa tukutukua on jostain syystä helpompi soittaa kädet auki (eli sinne kakkoshaikkaan). Mä tykkään vetää ihan tavan komppiakin sinne kakkoshaikkaan. Noi Staggin DH mediumit on mun käyttöön juuri passelit kakkoshaikat. Niissä on munaa! Virallisesti semi-pro! |
dictatorsh*t 28.05.2005 23:17:24 | |
---|
Munla kanssa oli välillä kakkoshaikka. Ei sitä loppujen lopuksi yullut hirveästi käytettyä ja sitä rupesi kummasti aina yrittämään jotain ihme räpellystä ja meni sitten koko homma sekaisin. Nyt menee yhdellä haikalla ja hyvin pärjään. Ei, se ei tarkoita että hommaisin yhden ylimääräisen krässin siksi. Kaks niitäkin on maksimi. "The dead swans lay in the stagnant pool.
They lay, they rotted. They turned around occassionally.
Bits of flesh dropped off them from time to time.
And sank into the pool's mire.
They also smelt a great deal." |
moderndrummer88 28.05.2005 23:21:18 | |
---|
Ei, se ei tarkoita että hommaisin yhden ylimääräisen krässin siksi. Kaks niitäkin on maksimi. hyvä tapaus oli kun mulla oli tässä kolme krässiä yhteen aikaan myös niin koitin jotenkin sitä saada sopimaan settiini, ei löytyny mistään semmosta luonnollisen tuntuista paikkaa sille, en aio pitää kolmea crashia kiinni sittenkään kun se dimenions tulee vaan pidän vähän vaihtelunvaraa... voi olla myös että säästelen tuota dimensionia sitten keikkakäyttöön VITSIPALSTA TAKAISIN JA HETI SAATTTTTANA!!!!!!!!! |
pehmo 28.05.2005 23:22:52 | |
---|
-Maksaa -Maksaa Eli: kallista. Teline + levyt Otetaan vastaan rahalahjoituksia. Kysy lisätietoja. |
Niskamies 28.05.2005 23:23:13 | |
---|
hyvä tapaus oli kun mulla oli tässä kolme krässiä yhteen aikaan myös niin koitin jotenkin sitä saada sopimaan settiini, ei löytyny mistään semmosta luonnollisen tuntuista paikkaa sille, en aio pitää kolmea crashia kiinni sittenkään kun se dimenions tulee vaan pidän vähän vaihtelunvaraa... voi olla myös että säästelen tuota dimensionia sitten keikkakäyttöön Miten niin säästelet? Kyllähän symbaalia pitää soittaa, ei se muuten kuulosta hyvältä. Virallisesti semi-pro! |
Niskamies 28.05.2005 23:23:54 | |
---|
-Maksaa -Maksaa Eli: kallista. Teline + levyt Mä maksoin uusista haikoista ja telineestä alle 200. Ja on just sellaset kun pitää. Kyllähän ihmiset maksaa DW:n tuplistakin joku 600. Pitää priorisoida. Virallisesti semi-pro! |
moderndrummer88 28.05.2005 23:34:37 (muokattu 28.05.2005 23:35:39) | |
---|
Miten niin säästelet? Kyllähän symbaalia pitää soittaa, ei se muuten kuulosta hyvältä. no siis minulla on se toinen sh: 17" regular avediksen lisäksi että kyllä sitäkin kehtaa soitella :) eli joka tapauksessa mulla on kaksi krässiä setissä vaikka dim. ei oliskaan kiinni VITSIPALSTA TAKAISIN JA HETI SAATTTTTANA!!!!!!!!! |
Niskamies 28.05.2005 23:43:59 | |
---|
no siis minulla on se toinen sh: 17" regular avediksen lisäksi että kyllä sitäkin kehtaa soitella :) eli joka tapauksessa mulla on kaksi krässiä setissä vaikka dim. ei oliskaan kiinni Tommon vaihtelu tuntuu periaatteessa hyvältä, mutta siihen kyllästyy. Nimim. Parhaimmillaan kolme virppaa, nyt mennään yhdellä. Virallisesti semi-pro! |
Jaska 28.05.2005 23:45:32 | |
---|
Mulla on setissä jo niin paljon kaikennäköstä tavaraa, ni ei mahdu enää |
Niskamies 28.05.2005 23:46:25 | |
---|
Mulla on setissä jo niin paljon kaikennäköstä tavaraa, ni ei mahdu enää Hoho, oikea asenne! Virallisesti semi-pro! |
moderndrummer88 28.05.2005 23:52:12 (muokattu 28.05.2005 23:54:07) | |
---|
Hoho, oikea asenne! varsinkin tyypin setin nähtyään... mutta siis kyllä minulle saa riittää nuo avedis ja sh... ei pidä antaa helmiä sioille=minulle, eli säästellään keikoille. tokihan se sisään pitää soittaa! VITSIPALSTA TAKAISIN JA HETI SAATTTTTANA!!!!!!!!! |
dictatorsh*t 28.05.2005 23:53:19 (muokattu 28.05.2005 23:53:40) | |
---|
varsinkin tyypin setin nähtyään hoho paljon kaikennäköstä tavaraa on kuitenkin määre joka voi olla melki mitä tahansa. "The dead swans lay in the stagnant pool.
They lay, they rotted. They turned around occassionally.
Bits of flesh dropped off them from time to time.
And sank into the pool's mire.
They also smelt a great deal." |
riqu 28.05.2005 23:55:44 | |
---|
mietin jos koittas säätää jostain splässeista vaik 10 minihaikan kakkoshaikaks..mistähän sais tarpeeks paksun alapellin |
moderndrummer88 28.05.2005 23:58:00 | |
---|
mietin jos koittas säätää jostain splässeista vaik 10 minihaikan kakkoshaikaks..mistähän sais tarpeeks paksun alapellin hommaa vaikka stagin myra alapelliksi ja furia yläpelliksi VITSIPALSTA TAKAISIN JA HETI SAATTTTTANA!!!!!!!!! |
riqu 29.05.2005 00:02:25 | |
---|
kyl mulla yläpelti jo on mut pitäs saada joku paksu alle |
Jaska 29.05.2005 00:03:55 | |
---|
kyl mulla yläpelti jo on mut pitäs saada joku paksu alle eiköhän jostain Zildjianin Z Customeista löydy sopivaa splashia |
J.Newkid 29.05.2005 00:12:21 | |
---|
Jep, mullakin on kakkoshaikka, mutta se on kamala ZBT:n paska, mutta se muuttuu 13" signatureks kohta puoliin. Tosi nättii soittaa, kun vasen käsi pääsee liikkuu vapaasti ____Dave Lombardo___
Kovin |