Aihe: rumpu kauppoja
1 2
Hevitytteli
27.05.2005 22:14:58

voisitteko pistää linkkejä sivuista joilta saisi mahdollisimman halvalla kaikkea rumpukamaa.. (settejä,peltejä jne.) käytettyjä tai uusia.

kiitos ja hyvää kesää :)
Sergio
27.05.2005 22:37:40
Soitinlaine.. se on hyvä kauppa. En kylläkään osaa sanoa, että onko se halpa.
lowboy
27.05.2005 22:47:31 (muokattu 27.05.2005 22:49:39)

Hyvä kauppa on muutakin kuin halpa. Siellä on palvelua ilman, että olet ostanut kaikki kamasi viimeisten 20 vuoden ajan ko. paikasta. Soitinlaineella palveluun törmää harvemmin. Oma vaaka kallistuu F-Musiikin ja Superostiksen (on siellä rumpuja) puoleen, jos on kyse turkulaisista musiikkiliikkeistä.

http://personal.inet.fi/yritys/superostis/

F-Musicin sivut on kehon takaosasta. Siellä on saman verran informaatiota kuin Ypäjällä satunnaisena tiistaiyönä...
pehmo
27.05.2005 22:56:57 (muokattu 29.05.2005 11:52:52)

Kun Turun S-Laineella kävin, palvelu oli sanoisinko - paskaa. Superostiksella kohtelivat ihmisenä ja muutenkin olivat lepposia.

Edit: Ja fasulla oli kans kiva parrakas setä...

www.dlxmusic.fi
www.soitinlaine.fi
www.superostis.net
www.f-musiikki.fi
www.millbrook.fi
www.thomann.de
www.musicstore.de
Ryhdyin rokkia soittamaan
ramzuz
28.05.2005 14:00:06
Hyvä kauppa on muutakin kuin halpa. Siellä on palvelua ilman, että olet ostanut kaikki kamasi viimeisten 20 vuoden ajan ko. paikasta. Soitinlaineella palveluun törmää harvemmin. Oma vaaka kallistuu F-Musiikin ja Superostiksen (on siellä rumpuja) puoleen, jos on kyse turkulaisista musiikkiliikkeistä.

http://personal.inet.fi/yritys/superostis/

F-Musicin sivut on kehon takaosasta. Siellä on saman verran informaatiota kuin Ypäjällä satunnaisena tiistaiyönä...

Todellakin soitinlaineelta ei kannata ostaa mitään muuta ku sitä mitä ei muualta oikeen saa eli premierejä ja paistetta niitä turussa ei ainakaan muualla oo. Mutta koska ite tuen staggia ja Pearlia niin en muualle mee ku superostikseen. Olen ite superostiksen viikko asiakas:D:D Superostiksesta saa ehdottomasti parhaan palvelun mitä vaan tiedän musa liikkeistä. F-musiikki on myös tosi hyvä liike esim. jos sabiania hakee. Sielläki on hyvä palvelu mielestäni. Terveisiä Sakkemulelle:D

En tosiaankaan tajua jos joku sano että soitinlaine on halpa!!! Se on kaikkea muuta mun mielestä! Niillä on joskus jotain tarjouksia, mutta itse en ole ikinä sieltä ostanu muuta kuin muutamat kapulat ja ei niillä siellä paikan päällä oo ees yleensä mitään! Samat setit siellä on aina vaan rivissä.
Mutta silti turussa olevaan musiikkiliike Vertikaaliin älkää ikinä vaan eksykö! Kysyin että saanko kokeilla settiä ni äijä sano mulle et ei ku siit tulee niin kova ääni! ja siellä hinnat on aivan taivaissa!
Pearl+Stagg!
ToMi88
28.05.2005 18:02:03

Tulkaa poijat Lieksaan, täällä on mahtava valikoima:Esan kodinkone, sieltä saa peräti taman kapuloita ja nuottitelineitä:D
moderndrummer88
28.05.2005 18:05:37
kumma juttu että joistain kodinkoneliikkeistä löytyy tosiaan rumputavaraakin hieman, äänekoskella olevassa teknisillä löytyy juuri taman kapuloita ja ehkäpä kitaran kielikiän. huhua olen myös kuullut että siellä olisi ollut joskus joku kälynen rumpusettikin!
VITSIPALSTA TAKAISIN JA HETI SAATTTTTANA!!!!!!!!!
ToMi88
28.05.2005 23:56:18

Täältä Lieksasta nyt ei mitään löydy. Oli kerran jopa teknisillä ilmotus että myydään swinkut..muutapa ei sit oikeestaan olekaan..
opa2
29.05.2005 10:10:29
voisitteko pistää linkkejä sivuista joilta saisi mahdollisimman halvalla kaikkea rumpukamaa.. (settejä,peltejä jne.) käytettyjä tai uusia.

Joo ei sellasia oo. Vielä en oo törmänny minkään musiikkikaupan nettihinnoissa viimeiseen hintaan (no ehkä Thomann, mutta se on kallis). AINA kannattaa käydä paikanpäällä kattomassa, kyselemässä ja hieromassa kauppoja, saa varmasti halvemmalla kuin netistä.

Ja Thomann on oikeesti kallis. Esim. mun superstar customit makso 950 egee, T-kaupassa 1099. Aika hyvin.
Mun kaveri on musaliikkeen myyjänä ja on aina naureskellut, että Ibanezia on helppo myydä Suomessa, kun Suomen ovh. hinnat on halvemmat mitä Thomannilla myyntihinnat (ei ihan kaikissa malleissa, mutta suurimmassa osassa).
"Sinä päivänä kun joku syntyy rumpukapulat kädessä niin minä pyörrän epäpyhät puheeni harjoittelun tärkeydestä, leikkaan hiukseni ja rupean pelaamaan tennistä!" -Heikki Malmberg
pehmo
29.05.2005 11:52:26 (muokattu 29.05.2005 11:55:15)

Ja Thomann on oikeesti kallis. Esim. mun superstar customit makso 950 egee, T-kaupassa 1099. Aika hyvin.
Mun kaveri on musaliikkeen myyjänä ja on aina naureskellut, että Ibanezia on helppo myydä Suomessa, kun Suomen ovh. hinnat on halvemmat mitä Thomannilla myyntihinnat (ei ihan kaikissa malleissa, mutta suurimmassa osassa).

Mielestäni Thomann on jatkuvasti kiristänyt hintatasoaan...

Edit: Kurkkaappa tonne musicstore.de:n, sieltä lähtee Superstarit 799e. Ja sonorin 3003 699e.
Otetaan vastaan rahalahjoituksia. Kysy lisätietoja.
Köpö
29.05.2005 12:13:53
Mielestäni Thomann on jatkuvasti kiristänyt hintatasoaan...

Edit: Kurkkaappa tonne musicstore.de:n, sieltä lähtee Superstarit 799e. Ja sonorin 3003 699e.

Onko joku tilannut tuolta musicstoresta, miten ne tilaukset hoituu?
X
ddrum54
29.05.2005 17:16:33
Hehheh, kauppa, josta löytyy kaikkea mahdollista rumpukamaa ja vieläpä halvalla, on maassa nimeltä Utopia.
2`n 4
pehmo
30.05.2005 15:25:59

Onko joku tilannut tuolta musicstoresta, miten ne tilaukset hoituu?

Kitarapuolella ovat ainakin kehuneet. Hintatasoa selittää varmasti myös tilauserien suuruudet.
Otetaan vastaan rahalahjoituksia. Kysy lisätietoja.
Drummer666
30.05.2005 15:47:22
Kun Turun S-Laineella kävin, palvelu oli sanoisinko - paskaa.

Ei mutta aika hassua, joskus ku kävin Porissa Pihlajamaalla tyyliin pari kolme kertaa kuussa, niin sain loistavaa palvelua ihan ekasta kerrasta lähtien, kaikki muut tutut "haukkuneet" ja kehuneet että Porin Sound Cityssä on huippu palvelua, no joko mä olen niin HELVETIN vaativa ollu sound cityssä , mutta saanu joka kerta yhtä kökköä palvelua...

Ja jälleen yksi sanoo mielipiteensä ja olen eri mieltä, ite sain toimivaa ja erittäin hyvää palvelua Turun S-Laineella ja sainpa vielä vähä hintaakin tinkittyä :D

Hassua... tai sitte mulla on joku synnynnäinen juttu että pitää olla tietämättään automaattisesti toisia vastaan:D
-But why is allways me kuka jää yksin? -koska sulla on rumimmat kuteet ja pisin naama hande -The Joulukalenteri
Jakes
30.05.2005 15:56:51
Tulkaa poijat Lieksaan, täällä on mahtava valikoima:Esan kodinkone, sieltä saa peräti taman kapuloita ja nuottitelineitä:D

Täh, saako sieltä taman kapuloita? Viimeksi oli jotakin nimettömiä puukeppejä kun siellä reilu vuosi sitten kävin.
Jos haluu tehä ostoksia on mentävä Joensuuhun:/
HeavyMachinery
30.05.2005 16:55:49

Vieläkös siellä roikkuu ikkunassa ne samat 2 ibanezin sähkistä 1 akustinen ja 1basso jotka siellä 5vuotta sittenkin oli. :)
Minä tiedän - siis pelkään !
Köpö
30.05.2005 19:04:24
Kitarapuolella ovat ainakin kehuneet. Hintatasoa selittää varmasti myös tilauserien suuruudet.

Toimiiko postiennakolla samoin kuin toomanni?
X
AP
30.05.2005 19:39:44

Ja jälleen yksi sanoo mielipiteensä ja olen eri mieltä, ite sain toimivaa ja erittäin hyvää palvelua Turun S-Laineella ja sainpa vielä vähä hintaakin tinkittyä

Kuin myös. Ja alennusta saa joka kerran. Ja onhan niillä ainakin Paisteen pellit ihan törkeän halpoja, kun kerran itse maahantuovat.
K100 #7 Ärlä #011
Mörre
30.05.2005 19:55:39
Kannattaa kattoo Thomannille kilpailija. Saksassa on tällainenkin kauppa ja toimituskulut on halvemmat, hinnat ovat muuten aika samaa luokkaa, symbaaleita kaveri sano saaneensa halvemmalla.

www.rockshop.de
(Sivuja ei valitettavasti ole suomeksi)
"Basso on lyömäsoitin ja siinä pitää olla v***sti säröö!!!" -Matti Heikkilä
ToMi88
30.05.2005 23:59:27

Vieläkös siellä roikkuu ikkunassa ne samat 2 ibanezin sähkistä 1 akustinen ja 1basso jotka siellä 5vuotta sittenkin oli. :)

heh:D Ei taida enää, mut se basso oli huippu. Yks kaveri meni ihan piruuttaan kysyy että paljolla tuo basso lähtis.( tyhmäkin näki että siitä oli kaula vääntyny ihan vituilleen u se siinä näyteikkunassa roikkunu jotain 4vuotta) Noh, myyjä sano sitten joo, se on kun uusi ja en muista paljon se sano hinnaksi, mutta kun että aivan perkeleen kallis se oli..

Ja saa sieltä niitä taman kapuloita tosin vaan yhtäkokoa ja on siellä jopa vielä ainakin 4vuotta vanhat pinstripet..
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)