Aihe: Myymässä peltejä
1 2
drummer88
11.06.2005 14:17:50 (muokattu 11.06.2005 14:19:02)
Elikkäs suunnitelmissa olis myydä pellit, ja ostaa tilalle uudet. Ei vaan vielä kehtais pistää myyntiin, kun on tuon rahotuksen kans vähän ongelmaa, mutta. Jos joku oisais heittää raakaa arviota mitä seuraavasta kasasta saattais saada:
Paiste 302 14" hh
502 10" splash
802 18" ride
802 16" china

Olis siinä lisäksi 302 16" ja 18" crashit, mutta ne on aika hirviässä kunnossa.

Kiitoksia ja anteeksi :D
"Hit your drums like your ex-girlfriend, beat the fuck out of them"- Kevin Talley
ToMi88
11.06.2005 14:19:02

Mä voin ainakin ostaa tuon chinan sulta..Myy 55e?
drummer88
11.06.2005 14:20:50
Mä voin ainakin ostaa tuon chinan sulta..Myy 55e?

Se on ostettu muistaakseni joulukuussa, pitää vähän kattella.
"Hit your drums like your ex-girlfriend, beat the fuck out of them"- Kevin Talley
ToMi88
11.06.2005 14:21:27

ok..Ilmottele jos myyt. Voin siitä maksaa enemmänkin..
drummer88
11.06.2005 14:25:41
Offtopiccia: päädyin noihin meinlin symbaaleihin, ja suunnitelmissa olis hommata tommonen 16" classics, mitäs ite tykkäät? Olettaen että soita metallia/heviä tms.
Niskamies
11.06.2005 14:31:35
Offtopiccia: päädyin noihin meinlin symbaaleihin, ja suunnitelmissa olis hommata tommonen 16" classics, mitäs ite tykkäät? Olettaen että soita metallia/heviä tms.

Älä osta Classicsia, itse ostaisin heti "kunnon" pellit. Jos rahat riittää niin Amun/Byzance olisi hyvä valinta. Classics harmittaa vaan myöhemmin.
Virallisesti semi-pro!
dictatorsh*t
11.06.2005 14:37:45
Älä osta Classicsia, itse ostaisin heti "kunnon" pellit. Jos rahat riittää niin Amun/Byzance olisi hyvä valinta. Classics harmittaa vaan myöhemmin.

Ja jos noista kahdesta Niskamiehen ehdottamasta pitää valita niin ehdottomasti Byzance.
"The dead swans lay in the stagnant pool.
They lay, they rotted. They turned around occassionally.
Bits of flesh dropped off them from time to time.
And sank into the pool's mire.
They also smelt a great deal."
drummer88
11.06.2005 14:42:43
no aattelin tota Amun:ia kyllä ja ehkä tota strakeria, mutta sitte aattelin että vois tollasen classicsin hommata kans.
mustakaapu_3
11.06.2005 15:29:10
aattelin että vois tollasen classicsin hommata

Katoin, että sulla olis kattauksessa noita paisteen 802 peltejä. Joskus jossain kuopion musaliikkeessä myyjä sanoi, että 802:set ja classicsit tulis samasta sorvista eri logolla, mutta en oo varma. Tosin kyllähän nuo sarjat paljon toisiaan muistuttaa niin ulkonäöltä kuin soundiltaankin eli jos parempaan olis tarkotus vaihtaa niin komppaan edeltäviä kirjoittajia ja suosittelen suuntaamaan katseen juurikin amuniin tai byzanceen...
dictatorsh*t
11.06.2005 15:38:30 (muokattu 11.06.2005 15:38:38)
no aattelin tota Amun:ia kyllä ja ehkä tota strakeria, mutta sitte aattelin että vois tollasen classicsin hommata kans.

S'on Raker.
Munla saattais olla myynnissä 18" Medium Crash, juurikin Rakeria.
"The dead swans lay in the stagnant pool.
They lay, they rotted. They turned around occassionally.
Bits of flesh dropped off them from time to time.
And sank into the pool's mire.
They also smelt a great deal."
Suleima
11.06.2005 16:41:17
Ja multa saattaapi liikahtaa kohtapuoliin myyntiin Rakeria myös. 14" hh, 14" crash ja 20" ride.
ToMi88
11.06.2005 21:01:03

Musta tuo classics on ihan hyvä sarja. Mä ainakin tykkään, mutta tuo oma rässi on liian paksu mulle..ostakaa se pois!
HeavyMachinery
11.06.2005 21:40:25

Mulla oli classic kiinoja 2kpl aivan paskaa omasta mielstäni, enkä oikein vakuuttunut kaupassa rässeihinkään kun kolkuttelin. Ennemmin vaikka staggia. Byzance on tosi hyvä Mulla on 3:met haikat ja 1 kiinalainen aivan loistavaa kamaa.
Minä tiedän - siis pelkään !
Niskamies
11.06.2005 21:42:21
Mulla oli classic kiinoja 2kpl aivan paskaa omasta mielstäni, enkä oikein vakuuttunut kaupassa rässeihinkään kun kolkuttelin. Ennemmin vaikka staggia. Byzance on tosi hyvä Mulla on 3:met haikat ja 1 kiinalainen aivan loistavaa kamaa.

Mäkin oon omistanut 2 Classics chinaa;)

20" oli silleen ok, ehkä hitusen alle ok:n. 12" oli hauska, sellaisen haluaisin laatusymbaalina. En kummastakaan digannut hirveästi, mutta mulla onkin koko setti laatusymbaaleja.
Virallisesti semi-pro!
Epämuusikko
11.06.2005 22:04:00
En kummastakaan digannut hirveästi, mutta mulla onkin koko setti laatusymbaaleja.

Jaa. Mitä nuo staggit sitten sun setissä tekee?
Ootko kakan maistanu? ÄrLä #009
Niskamies
11.06.2005 22:05:34
Jaa. Mitä nuo staggit sitten sun setissä tekee?

Mä valitsen symbaalit korvalla.
Virallisesti semi-pro!
Epämuusikko
11.06.2005 22:06:03
Mä valitsen symbaalit korvalla.

Kunhan kiusoittelen.
Ootko kakan maistanu? ÄrLä #009
Niskamies
11.06.2005 22:44:40
Kunhan kiusoittelen.

Mä tiedän, mä en vaan diggaile sitä kun symbaaleja haukutaan hinnan perusteella.

Muistuu mieleen hauska esimerkki. Mä oon ottanut logon tosta jazz ridesta veke. Menin yhden rumpalin luo, ja sanoin että kokeileppa ridea. Otti sen pussista ja sano "Jess, tää on jotain vintagea!". Heitti telineeseen kiinni, ja soitteli vähän aikaa. Sen jälkeen tuli kommentti "Ihan saatanan hyvän kuulonen, mikä pelti tää on?". Meinasi hymy nousta huulille kun totesin sen olevan 135 euron Stagg.
Virallisesti semi-pro!
Groovi
11.06.2005 22:48:23
Mä tiedän, mä en vaan diggaile sitä kun symbaaleja haukutaan hinnan perusteella.

Muistuu mieleen hauska esimerkki. Mä oon ottanut logon tosta jazz ridesta veke. Menin yhden rumpalin luo, ja sanoin että kokeileppa ridea. Otti sen pussista ja sano "Jess, tää on jotain vintagea!". Heitti telineeseen kiinni, ja soitteli vähän aikaa. Sen jälkeen tuli kommentti "Ihan saatanan hyvän kuulonen, mikä pelti tää on?". Meinasi hymy nousta huulille kun totesin sen olevan 135 euron Stagg.

kyllä mäki oon aina ostanu pellit ihan soundin perusteella. Jännää sinäänsä, että ei ole tullut koskaan virhettä tuollaisessa sokkotestissä, vaan aina on mieli tehnyt just niitä "kalleimpia" peltejä.
Onneksi löysin Rock´n rollin. Muuten varmaan vetäisin piikkiä stadin asematunnelissa, tai harrastaisin urheilua.
Niskamies
11.06.2005 22:50:16
kyllä mäki oon aina ostanu pellit ihan soundin perusteella. Jännää sinäänsä, että ei ole tullut koskaan virhettä tuollaisessa sokkotestissä, vaan aina on mieli tehnyt just niitä "kalleimpia" peltejä.

Niin se yleensä kallistuukin. Toisaalta, pari vuotta sitten olin ostamassa crashia. Tehtiin kaverin kanssa sokkotesti, Paiste Dimensions vs. Ziljdian A-Custom. Kumpaakin olisi ollut rahaa. Silloin lähti Dimensions mukaan, kummatkin valitse sen sokkotestissa paremmaksi.

Mutta toi paremmuuskin on kyllä kyseenalaista. Paras on se mistä oma korva diggaa eniten.
Virallisesti semi-pro!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)