Aihe: premier resonator
1
pygmygorilla
09.06.2005 11:31:08
jep,

ajattelin tehdä 15" resonator-tomista jalallisen lattiatomin.onko kukaan koettanut samanmoista vääntöä ja
mikä oli lopputulos?..
myyköhän esim. soitinlaine noita jalkoja irtotavarana?
apuja kaivataan!
Youni
09.06.2005 11:54:53
Kysyt vaan jostain soitinkaupasta lattiatomin jalkoja. Jos ei ole, niin kyllä ne tilaavat. Soita vaikka sinne Soitin-Laineelle ihan puhelimella ja kysy.
Tällaista tänään, huomenna jotain muuta. [Kuva setistä profiilissa]
zily
09.06.2005 14:13:17
jep,

ajattelin tehdä 15" resonator-tomista jalallisen lattiatomin.onko kukaan koettanut samanmoista vääntöä ja
mikä oli lopputulos?..
apuja kaivataan!

Ei ole uskaltanut itse ruveta porailemaan, mutta KUMU-Pekka hoitaa homman osineen päivineen n .75 €:olla. Itse ehkä luottaisin ammattilaiseen, mutta eihän sen periaatteessa pitäisi olla kovin vaikeata oikeilla välineillä itse tehtynäkään.
zily
AP
09.06.2005 14:23:00
Ei ole uskaltanut itse ruveta porailemaan, mutta KUMU-Pekka hoitaa homman osineen päivineen n .75 €:olla. Itse ehkä luottaisin ammattilaiseen, mutta eihän sen periaatteessa pitäisi olla kovin vaikeata oikeilla välineillä itse tehtynäkään.

Lähinnä tulee tässä nimenomaisessa tapauksessa mieleen, että mites kun resonatorissa on se kaksoisrunko, että pitäisikö sen porauksessa vielä huomioda jotain entistäkin tarkemmin.
K100 #7 Ärlä #011
hollmi-5
10.06.2005 00:01:49
Sisärunko on kohtuullisen helppo poistaa ja laittaa takaisin. Siihen ei kannata porata reikiä.
Mika Hollström
Velli
10.06.2005 00:20:23
apuja kaivataan!

Myy. 3kpl:een paketti 25€.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)