CryptoFib 07.06.2005 21:00:12 | |
---|
Elikkäs. Tekisi mieli opetella soittelemaan rumpuja. Pitäisi ostaa siis setti ihan tyhjästä. Tarkoitus ei ole missään vaiheessa äänittää rumpuja. Soundi ei tarvi olla priimaa. Ainoat vaatimukset setille on: - Hyvä soitettavuus (mitä lieneekään? hyvät kalvot tms?) - BD, SD, 3 tomia, par peltiä. - Erinomaisen halvat, mutta tukevat. - >500e Tiedän ettei hyvää saa halvalla, mutta kuinka hyvää halvalla voi saada? Todellakin on tarkoitus vain oppia soittamaan, ja setin soitettavuus olisi sitä luokkaa, että tremoloa ym. kikkoja voi setillä opetella ilman, että se kaatuu siihen, että rumpusetin laatu estää oppimisen. Bändit mitä tulis "opeteltua" olisi luultavasti foo fighters, Qotsa, Audioslave.. Ehdotuksia? Thomannilta? hinta? Linkki? Kiitos jo etukäteen. =) - Janne A. |
Nolte 07.06.2005 21:19:01 | |
---|
Onhan tuolla torilla useampikin alle 500 euron setti. On Tama Swingstaria, olikohan Rockstaritkin, sitten löytyy Pearlin Exportteja, Targetit ymv. Eiköhän noista joku ole käypänen, jos et proota etsi? En mie tuommosta komppia ossaa. Jos mie vejän tähänkin vaan sellasta peruskomppia...? |
Stereophile 07.06.2005 21:19:16 | |
---|
- Hyvä soitettavuus (mitä lieneekään? hyvät kalvot tms?) - BD, SD, 3 tomia, par peltiä. - Erinomaisen halvat, mutta tukevat. - >500e Miten olis tämmöiset: http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=61533 Noihin vaan parit Staggin pellit, niin avot. Ei paskin mutta huonommasta päästä... |
ramzuz 07.06.2005 23:12:06 | |
---|
Pearl+Stagg |
CryptoFib 07.06.2005 23:21:13 | |
---|
Toi setti vois olla jees ja siihen vaikka staggilta yr tai sh sarjaa Jääkö enää alle viiden sadan euron? |
Stereophile 07.06.2005 23:38:10 | |
---|
Ei paskin mutta huonommasta päästä... |
Velli 08.06.2005 12:55:00 (muokattu 08.06.2005 12:56:18) | |
---|
Jääkö enää alle viiden sadan euron? Tuossa ensimmäisessä viestissäsi vaatimuksena oli että täytyy maksaa yli 500€ ( >500 ). Jos haluat että hinta pysyy alle 500€:n on < 500 tällöin oikea valinta. |
riqu 08.06.2005 13:10:36 (muokattu 08.06.2005 13:28:41) | |
---|
osta noi swingstarit ja siihen joku parempi virppa ja staggin pellit imo, luulis jäävän alle 700e |
musti_dog 08.06.2005 14:19:04 | |
---|
Kyllä kannattaa torilla käydä!! Ittellekkin olen ostanut torin kautta lähes kaiken mitä omakuvassa näkyy!! Mutta perussettiin kyllä mun mielipide on Basari (tuplapedaali, jos tarvii), Snare, 2 Tomia, Lattiatomi, 2 crashiä ja Ride. Ja sybaalien laatu ei tartte aloittelijalle olla mitaään parasta ja kalleinta. Ja mullahan on sitä selekäruotoa!!!! |
musti_dog 08.06.2005 14:23:42 | |
---|
...nii ja pitihän tuohon tosiaanki lisäämäni, että älkää hommatko mitään Millenium krääsää, koska se tappaa soittamisen halut ennenkuin oppii soitamaan beattia!! Ja mullahan on sitä selekäruotoa!!!! |
Youni 08.06.2005 14:30:31 | |
---|
...nii ja pitihän tuohon tosiaanki lisäämäni, että älkää hommatko mitään Millenium krääsää, koska se tappaa soittamisen halut ennenkuin oppii soitamaan beattia!! Kyllä mä beattia ehdin treenata, mutta ne olikin New Soundit. :D Tällaista tänään, huomenna jotain muuta.
[Kuva setistä profiilissa] |
polytoximaniac 10.06.2005 12:57:48 | |
---|
Ehkä se tärkein asia on vielä sanomatta.. Eli ÄLÄ osta mitään NyyhSaunteja sun muita Milleeniuumeja.. Ei tuu ku paha mieli kun todellisuus iskee päin kasvoja... Mutta noi Swingstarit esim. olis ihan hyvä vaihtoehto.. Itselläkin tällä hetkellä.. Eihän ne mistään kärkipäästä ole mutta asiansa ajavat.. Uutena olivat sellaiset 750 eeroa mut itselle kustansivat 550... Pelleiksi Staggia niin kyllä lähtee.. Ja kalvoiksi esim. Remon Emperorit.. Toimii omaan korvaan ainakin paremmin ku Ambassadorit... Mut mielipidekymysys.. Mosh your ass off!!! |
LostBoy 10.06.2005 13:33:19 | |
---|
Ehkä se tärkein asia on vielä sanomatta.. Eli ÄLÄ osta mitään NyyhSaunteja sun muita Milleeniuumeja.. Ei tuu ku paha mieli kun todellisuus iskee päin kasvoja... Mutta noi Swingstarit esim. olis ihan hyvä vaihtoehto.. Itselläkin tällä hetkellä.. Eihän ne mistään kärkipäästä ole mutta asiansa ajavat.. Uutena olivat sellaiset 750 eeroa mut itselle kustansivat 550... Pelleiksi Staggia niin kyllä lähtee.. Ja kalvoiksi esim. Remon Emperorit.. Toimii omaan korvaan ainakin paremmin ku Ambassadorit... Mut mielipidekymysys.. Joo itekkin voin swinkkuja suositella...ei parasta mutta ei paskaakaan :) Se olin minä. |
Jeltz 10.06.2005 18:12:05 | |
---|
Ehkä se tärkein asia on vielä sanomatta.. Eli ÄLÄ osta mitään NyyhSaunteja sun muita Milleeniuumeja.. Ei tuu ku paha mieli kun todellisuus iskee päin kasvoja... Mutta noi Swingstarit esim. olis ihan hyvä vaihtoehto.. Itselläkin tällä hetkellä.. Eihän ne mistään kärkipäästä ole mutta asiansa ajavat.. Uutena olivat sellaiset 750 eeroa mut itselle kustansivat 550... Pelleiksi Staggia niin kyllä lähtee.. Ja kalvoiksi esim. Remon Emperorit.. Toimii omaan korvaan ainakin paremmin ku Ambassadorit... Mut mielipidekymysys.. Uusia swinkkuja mitenkään väheksymättä, mutta samaan hintaan saa kyllä käytettynä laadukkaamman setin, esim. Rockstarit tai Exportit. Stagg hyvä valinta pelleiksi kyllä. Anteeksi että olen myöhässä. Olin nähkääs paskalla. |