Aihe: Kuinka jaksaa hakata jotain Impaled Nazareneä?
1 2 3
WildChild89
19.03.2005 18:26:27
Oon yrittänyt hakata tota vitutuksen multihuipennusta mutta ongelmana on se ettei sitä jaksa loppuun asti mitenkään. Mun mielestä kunnossani ei ole mitään vikaa, sillä kuntoilen vähintään joka toinen päivä enkä ole läski. Kädet ovat aivan muusina kuin myös jalatkin puolivälin aikana.
No miten on lähteekö teistä vittu vielä meteliä??!?!?!!!! jOLAdiDiUU.
tthei
19.03.2005 18:42:35

Ei se kyllä pitäis kauheesti kunnosta olla kiinni. Kun rumpuja soittaa niin ei ole tarkoitus täydellä voimalla mättää niitä rumpuja ja nopeissa kohdissa jännittää käsiä ja jalkoja tarpeeksi suuriin nopeuksiin päästäkseen. Soitto lähtee rentoudesta. Eli jos et kykene tarpeeksi nopeasti vielä soittamaan tuota biisiä (en ole kyllä sitä kuullut joten en osaa siitä sanoa mitään) niin treeniä vaan niin kauan että niihin nopeuksiin päästään ilman jännittämistä. En usko että esim dimmun ex-rumpali Barkerkaan erityisen hyvässä kunnossa on ;)
Open your eyes. Open your mind. Close your hand and make a fist -------------------------- www.innervision-fin.tk
WildChild89
19.03.2005 18:55:19
Siis miten sen rentona voi vetää basarit jauhaa kokoajan ja virveliä hakataan 4,5 iskua sekunnisa. Ei oikeen onnistu vetään rentona.
tthei
19.03.2005 19:01:18

Siis miten sen rentona voi vetää basarit jauhaa kokoajan ja virveliä hakataan 4,5 iskua sekunnisa. Ei oikeen onnistu vetään rentona.

Treeniä treeniä. Ja tekniikka tietysti pitää olla kunnossa. Esim: Opettele käyttämään sormien ja reboundin yhteistyötä soitossa hyväkses.

Ei siinä kenenkään kroppa kestä jos vetelee noita übermättö biisejä jännittämällä käsiä ja jalkoja.
Open your eyes. Open your mind. Close your hand and make a fist -------------------------- www.innervision-fin.tk
miän vain
19.03.2005 19:02:00

Nopeus lähtee hitaudesta. Tuossa yläpuolella on oiva faq aiheesta.
Laita korva kiinni vinyylisoittimeen, kuulet olennaisen.
Monochromatic - bändi
semisuper.tk - rumpusivut
gh n
19.03.2005 19:07:46
Vaikuttaako yleensäkin kunto kuinka paljon soittamiseen? Eli kannattaisko sitä alkaa lenkkeileen ;)
kattila
19.03.2005 19:40:23 (muokattu 19.03.2005 19:42:08)

Eihän tämä biisi ole edes kovin nopeaa napsuttelua. Jännitätkö kätesi, kun soitat? Käytätkö sormia apuna?

Vähän offaria. Voin niitä aikoja kun soitimme vitutuksen multihuipennusta. :`)

-Edit typo.
Dust to dust
WildChild89
19.03.2005 20:11:54
No jännitän. Ja siis jotain Cannibal Corpsen I Cum Blood biisiä en edes jaksa yrittää...
moderndrummer88
19.03.2005 20:14:38 (muokattu 19.03.2005 20:15:13)
en ole mikään atleetti enkä urheile joka päivä - läheskään, mutta kyllä milnulta aika hyvin menee tuommonen megamättökin, tekniikasta kiinni. pitää jaksaa tarpeeksi kauan paradidleja yms. jankata.
oppii semmosen rennon lyöntitekniikan joka ei väsytä niin nopiasti
Tärbä-tärbä-kosh
tthei
19.03.2005 20:25:44 (muokattu 19.03.2005 22:16:06)

No jännitän. Ja siis jotain Cannibal Corpsen I Cum Blood biisiä en edes jaksa yrittää...

Tosta kannattaa pyrkiä mahdollisimman nopeesti pois. Siis tosta jännittämisestä. Satutat paikkas vielä tolla väkisin vääntämisellä ja jännittämisellä. Ketään ei ole seppä syntyessään eli jos niihin suuriin nopeuksiin pyrit niin sun täytyy treenata, treenata ja vielä kerran treenata ja sen jälkeen vielä treenata ja sitten vielä toistaa tätä niin kauan että haluaamiinsa nopeuksiin pääsee :D (juu oli taas vähän itseni toistoa mutta samapa tuo).

E: tuolla väkisin vääntämisellä siis tarkoitin juuri tuota jännittämistä ja käsien tärisyttelyä.
Outkast
19.03.2005 20:26:23
Kuinka jaksaa hakata jotain Impaled Nazareneä?

Todellakin, lopettakaa tollasen paskan kuuntelu.
Omakuvassani on kumut joissa on PINSTRIPET.
Ruoste
19.03.2005 20:31:18

Kaikkia varmaan kiinnostaa pidätkö Impaled Nazarenesta vai et, jos et pidä niin voit pysyä poissa tästä ketjusta. Ei kaikkien tarvi tykätä mutta ei tarvi valittaakkaan jos ei tykkää
I Like Rusty Spoons...
Outkast
19.03.2005 20:32:28
Kaikkia varmaan kiinnostaa pidätkö Impaled Nazarenesta vai et, jos et pidä niin voit pysyä poissa tästä ketjusta. Ei kaikkien tarvi tykätä mutta ei tarvi valittaakkaan jos ei tykkää

Ei se ollut pelkkä mielipide vaan käsky.
Omakuvassani on kumut joissa on PINSTRIPET.
moderndrummer88
19.03.2005 20:32:31

meinasinkin jo ite sanoa tuossa omassa viestissäni laittaa että itse missään nimessä tuommosta en kuuntele. pahimpia on just nämä teinihevarit jotka alkaa tuommosta runttaamaan ilman miinkäänlaista tekniikan osaamista yms.
Tärbä-tärbä-kosh
WildChild89
19.03.2005 20:37:07

Jaa sääkö määräät mikä on hyvää musaa... Sen voin sanoa että outkastia ei voi sanoa musiikiksi.

Ketään ei ole seppä syntyessään eli jos niihin suuriin nopeuksiin pyrit niin sun täytyy treenata, treenata ja vielä kerran treenata ja sen jälkeen vielä treenata ja sitten vielä toistaa tätä niin kauan että haluaamiinsa nopeuksiin pääsee :D (juu oli taas vähän itseni toistoa mutta samapa tuo).

Oon soittanu 2 vuotta kohta, mutta en nyt osaa niin hyvin vetää mut kyllä jokku slipknot kompit menee. En kyllä väkisin ala vääntään noita jos ne ei onnistu.
Ruoste
19.03.2005 20:41:09
Oon soittanu 2 vuotta kohta, mutta en nyt osaa niin hyvin vetää mut kyllä jokku slipknot kompit menee. En kyllä väkisin ala vääntään noita jos ne ei onnistu.

Ite oon soittanu 7 vuotta ja voin kyllä sanoo että pitemmän päälle siitä "väkisin vääntämisestä" on paljonkin hyötyä, ei kukaan osaa soittaa blastbeatia harjoittelematta.
I Like Rusty Spoons...
lateq
19.03.2005 21:43:50
Itse olen ottanut tavaksi soittaa joka päivä kertaalleen tällainen nopeusharjoitus:
Ensin käsillä:
4x oikea, 4x vasen 2 min
8x oikea, 8x vasen 2 min
16x oikea, 16x vasen 2 min
32x oikea, 32x vasen 2 min
ja sitten loput 2 min vuorokäsin putkeen.
Seuraavaksi jaloille sama 10 minuuttinen.

Treeni on melkein suoraan kopioitu Derek Roddyn opetusvideolta ja havaittu aika tehokkaaksi, kunhan pidät vaan kokoajan huolen että aloitat sellaisessa tempossa että lihaksia tarvitsee jännittää mahdollisimman vähän, mutta myös että iskut ovat tarpeeksi voimaakkaita.
`
ilarj
19.03.2005 21:45:31
Sen voin sanoa että outkastia ei voi sanoa musiikiksi.

Tuliskohan sinun tässä kohtaa miettiä jotain muuta kuin rumpalin uraa?
Roberto
19.03.2005 22:08:47

Tuliskohan sinun tässä kohtaa miettiä jotain muuta kuin rumpalin uraa?

Kyllä.
Maardi
19.03.2005 22:18:38
Vai että hakata. Ollaankos tässä nyt kirvesmiehiä vai rumpaleita?

Ja itse asiaan. Olen myös soittanut tuollaista Derek Roddyn tyylistä harjoitusta, virveliin ja välillä tyynyyn. Stick controllia tulee soiteltua usein, ja melko usein kehittelen myös erinäköisiä rudimentteja ympäri settiä joita sitten jauhaa metronomin kanssa. Ja jaloilla kannattaa soittaa myös rudimentteja ja samoja juttuja kuin käsilläkin. Kokeilepa vaikka soittaa perus 16-osa tukutukua näin: OVOOVVOV
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)