reksa 02.12.2003 17:56:46 | |
---|
Onkohan tästä setistä yhtään mihinkään (linkki alhaalla).. Ihan kotona soittelelemiseen tulisi. Rumpali en ole mutta kun olisi mahdollisuus pitää himassa rumpuja niin jos tällainen setti kitaristille välttäisi :P Vai olisiko järkevämpää etsiä joku käytetty 300-400 euron (tiedän, naurettava budjetti) setti täältä suomesta. Osaisiko joku suositella mitään? Niin ja vielä siitä että minkähän verran tulisi maksamaan tollasen millenium-kitin rahdit tuolta saksasta? http://www.netzmarkt.de/thomann/millenium_mx222_prodinfo.html?iwid=3 |
Terok 02.12.2003 18:25:34 | |
---|
Tuollaiseen käyttöön varmaan täydelliset. Rahti on alle 30e. http://www.kollapse.tk |
Niskamies 02.12.2003 18:26:56 | |
---|
Onkohan tästä setistä yhtään mihinkään (linkki alhaalla).. Ihan kotona soittelelemiseen tulisi. Rumpali en ole mutta kun olisi mahdollisuus pitää himassa rumpuja niin jos tällainen setti kitaristille välttäisi :P Vai olisiko järkevämpää etsiä joku käytetty 300-400 euron (tiedän, naurettava budjetti) setti täältä suomesta. Osaisiko joku suositella mitään? Niin ja vielä siitä että minkähän verran tulisi maksamaan tollasen millenium-kitin rahdit tuolta saksasta? http://www.netzmarkt.de/thomann/millenium_mx222_prodinfo.html?iwid=3 Rahdit Thomannilta on joko 16 tai 23 euroa, en muista. Kyllä halvastakin setistä saa hyvän hyvillä kalvoilla (kuten tein Thunder setilleni, joka kyllä menee piakkoin vaihtoon). Kannattaa ottaa settiin ainakin nämä perus asiat: -10/12/14 tomit. Noita 12/13/16 tomeja ei tahdo saada vireeseen. -ns. uudet bassorummun jalat, jotka tulee sivulta eikä rummun sisältä. Noi vanhat ei tahdo pysyä paikallaan, vaan basari pomppii eteenpäin, mikä vituttaa välillä. -Millenium merkkiä kannattaa välttää, ellei pakko. Saksan Ebaytakin kannattaa kattoa, jos parilla sadalla saa hyvän setin, niin puoleentoista saa jo aivan loistavan virpan (esim. Ludwigin Acrolite). Hyvä virppa tekee setistä niin paljon paremman ja kivemman soittaa. Hanki presari ja ole tosimies! |
Mikko A 02.12.2003 19:27:35 | |
---|
Ei millään voi Milleniumia suositella. "We call him the boss because he keeps a steady beat." |
J.K.Ruudio 02.12.2003 19:39:55 | |
---|
Serkulla (aloittelija) taitaa olla juuri tuollaiset rummut ja itsekin olen niillä paukutellut jonkun verran. Ensimmäiseksikin kun hinnan kuulin,niin olin aivan varma,että muovipöntöthän ne siellä,mutta ei vaan ihan puuta on,eli ihan aloittelijalle menevä setti,jos ei rahaa suurempaan ole. Kalvot ovat todella huonot,haitsun pellit ovat kanssa todella huonot,kovempaa kun soittaa,niin pellit vääntyy koko ajan väärinpäin ja se kääntely rupee nyppimään. Pelti on siis samanlainen,kuin haitsun pellit,mutta se taitaa pysyä ihan tuossa,eikä vääntyile nurinperin (ei ainakaan kokemusta siitä). Tuplat ne olla pitää! |
Sa,kke 20.02.2005 21:52:04 | |
---|
Minäpä olin rohkea ja tilasin vastaavan setin. Kerron sitten myöhemmin mitä sieltä tulee. Tänään paukuttelin milleniumin rumpuja. Enhän minä niistä mitään tiedä, mutta kyllä ne ainakin ihan ok soi. And rämina goe's on... r0k r0k |
LostBoy 20.02.2005 22:38:39 | |
---|
Mä olin jo tilaamassa milleniumin rumpuja, mutta sitte joku sai taivuteltuu että en osta milleniumeja...Siitä alko käytettyjen metsästys ja nyt on Taman Swingstarit huoneessa...:) Eihän ne kummoset oo, mutta voittaa milleniumit...Ainaki luulisin niin...;) |
nikli 20.02.2005 22:47:55 | |
---|
minulla on kyseinen setti pellit ovat huonot vähän ajan paukuttelin niin haikan pellit ovat lommuilla ja kalvotkin ova huonot muuta huonoa en ole löytäny setistä |
Tama (Royal Star) 20.02.2005 22:50:39 | |
---|
paskaa mm: hardware, pellit, kalvot ja virityspesät. oikeastaan en näe mitään hyvää tuossa setissä (tai kyseisen setin tuoli mulla on, mikä sekin on ihan paska,mut kyl sen päällä voi istua...), eli täyttä skeidaa koko setti. osta mielummin käytetyt, tai vaikka kaljaa tuolla rahalla. mikä ihmeen zildjian.....? |
nikli 20.02.2005 22:54:59 | |
---|
joo mun pitäs laittaa tuohon omaan tuommoseen uudet pellit ja kalvot olisko ehdotuksii? |
Niskamies 20.02.2005 23:20:16 | |
---|
...(kuten tein Thunder setilleni, joka kyllä menee piakkoin vaihtoon).... Sinänsä hassua että sanoin noin jo melkein puolitoista vuotta sitten, ja vieläkin setti on tallella:) Nyt kyllä pitäisi mennä vaihtoon piakkoin. Ja tuli tollanen viestissä mainittu Acrolitekin hommattua. Meitsi on meshissä. |
A.R.P. 20.02.2005 23:20:25 | |
---|
"Ash nazg durbatuluuk" |
reksa 23.02.2005 13:33:40 | |
---|
Juu no ostinkin sittenkin starclassicit noiden milleniumien sijaan.. :p |
AP 23.02.2005 13:52:50 | |
---|
Juu no ostinkin sittenkin starclassicit noiden milleniumien sijaan.. :p Ei sulla sitten kovin ääripäät ollut vaihtoehtoina... K100 #7 |
Magetsu 23.02.2005 13:58:30 | |
---|
mistä saa 300-400 euroon starclassut? Späng ' Läng |
Suleima 23.02.2005 15:57:38 | |
---|
Haha, joo ei ollu paskempi vaihtoehto ollenkaan milleniumeille. |
ramzuz 24.02.2005 14:02:41 | |
---|
Milleistä saa ihan ok rummut jo laittaa niihin hyvät kalvot esim. pinstripet tai jotain vastaavaa!. ja pellit täytyy uusia! tossa setissä vakio pellit on sitä luokkaa että ne on niin ku jotain muovia mitä voi väännellä käsillä mihin suuntaan haluaa. Suosittelisin kyllä mieluummin jos kahdollista niin ostamaan trax merkkiset rummut kaverilla on sellaset ja ne on ihan hyvät oikeesti kotona. hinta on jotain sellasta 350e. tai sitten se milleniumin kalliimpi setti se joku 400 euron setti! |
ddrum54 24.02.2005 14:07:57 | |
---|
Juu no ostinkin sittenkin starclassicit noiden milleniumien sijaan.. :p Melkoisen onnistunut valinta. Onneksi olkoon! 2`n 4 |
KoRn88. 24.02.2005 14:13:43 | |
---|
Milleistä saa ihan ok rummut jo laittaa niihin hyvät kalvot esim. pinstripet tai jotain vastaavaa!. ja pellit täytyy uusia! tossa setissä vakio pellit on sitä luokkaa että ne on niin ku jotain muovia mitä voi väännellä käsillä mihin suuntaan haluaa. Suosittelisin kyllä mieluummin jos kahdollista niin ostamaan trax merkkiset rummut kaverilla on sellaset ja ne on ihan hyvät oikeesti kotona. hinta on jotain sellasta 350e. tai sitten se milleniumin kalliimpi setti se joku 400 euron setti! mulla oli ensimmäiset rummut nuo traxit ja mitähän niistä nyt vois sanoa. Kyllähän ne nyt ihan aloittelevalle rumpalille kelpas ku kalvot uusi, mutta ei ne soundit kyllä päätä huimannu vaikka viritellä kovasti yritin. Käytettyinä saa melko varmasti paremmat tuolla hinnallakin. |
Remo 24.02.2005 14:33:10 | |
---|
hyvät kalvot esim. pinstripet Ööö tuskin noilla kalvoilla saa mitään milleniumeja soimaan. Ainakaan hyvin, mutta kyllähän pinstripet jossain vähän kovemman luokan setis voi toimia. PAISTE CYMBALS REMO HEADS |