Aihe: Pearl Master custom vaikko Yamaha maple custom?
1
Typhus
17.06.2005 20:05:07
Elikkä rumpalikaverini on laittamassa uusia kannuja itsellleen ja nyt pähkäilee noiden kahden välillä.. Onkos kellään kokemuksia noista? hyviä/huonoja? muutenkin infoa millaisia on olleet. Kiitoksia :)
"Play with your soul, Not only with your hands"
Velli
17.06.2005 20:09:48
Kummatkin ovat valmistajiensa huippusettejä ja kummallakin merkillä on yhtä suuri arvostus, joten valinnan ratkaisee mun mielestä hardware, se kumpi merkki brändinä kiehtoo enemmän ja tietenkin se hinta.
Niskamies
17.06.2005 20:11:50
Kummatkin ovat huippurumpuja, kuten Velli sanoi. Valintakriteereinä on nyt ulkonäkö, hinta sekä oma mieltymys. Kummankin kanssa rumpali tekee hyvän valinnan, joten valkatkoon itselleen mieluisamman setin.
Virallisesti semi-pro!
Outkast
17.06.2005 23:00:27 (muokattu 17.06.2005 23:01:14)
Häh rupeeks jengi matkii heti ku ostin MapleCustomit nii kaikki kiinnostunu, mutta ei ennen ku mulla oli nii kukaan maininnukkaa noita x)

Itse aiheeseen (plz älkää kommentoiko turhaa tota yläpuolella olevaa). Eiköhän se kaveris itte tule toteamaan paremman vaihtoehdon...vai pitäiskö sanoa mieluisemman itselleen.
"It's easy to play blues, but it's hard to feel it" - Jimi Hendrix
vapauskauppias
18.06.2005 00:46:28
Eiköhän se tuossa yllä ole jo aika hyvin tiivistetty.

Itse ehkä ottaisin tuon Yamahan Maple Custom Absoluten, jossa on ohuempi runko kuin tuossa Maple Customissa. Kummatkin on hyviä, eipä kummassakaan tee virhettä, mutta itseäni kiehtoo tuo Yamaha enemmän.

Tai tuota noin, sano kaverillesi, että säästää rahaa ja ostaa Kumut.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)