Limbus 16.08.2005 20:21:47 | |
---|
Eli mikä on Remon Powerstroke 3:ssa,Ebony, oleva dynamo? Tahi jokin sinneppäin. Ensin musiikki,sitten loput. |
Muovinen 16.08.2005 20:36:31 | |
---|
Eli mikä on Remon Powerstroke 3:ssa,Ebony, oleva dynamo? Tahi jokin sinneppäin. Sillä tehhään basarin resokalvoon reikä. Itse jätin sen käyttämättä. Time is like a bruise on my face tonight |
ToMi88 16.08.2005 20:39:02 | |
---|
Sillä tehhään basarin resokalvoon reikä. Itse jätin sen käyttämättä. Tai siis, eikös se ole sen reiän vahvike? Eihän sille reikää tehdä:) |
Deino 17.08.2005 15:56:46 | |
---|
Tarkoittaako Limbus sitä patchia mikä laitetaan kalvoon kiinni demppaamaan? Metalli on musiikkia. Muu on pehmopuhetta. |
Muovinen 17.08.2005 19:05:35 | |
---|
Tai siis, eikös se ole sen reiän vahvike? Eihän sille reikää tehdä:) Ei sille, vaan sillä. Painetaan se kalvoon kiinni (siinä on kai liima mukana?) ja leikataan reikä sen sisäreunoja pitkin ja jätetään se sitten reunavahvikkeeksi kalvoon. Näin siis jos puhumme "rinkulasta" joka kalvon mukana tulee. Time is like a bruise on my face tonight |
ramzuz 17.08.2005 20:41:07 | |
---|
se on todella hyödyllinen! Itekki pistän seuraavaan kalvoon sellasen. Nasse rokkaa! |
opa2 17.08.2005 21:45:33 | |
---|
Eli se on se musta tai valkoinen rinkula, jonka voi liimata kalvoon, kun ottaa rinkulasta liimaa suojaavan paperin pois. Sitten on helppo leikatta veitsellä rinkulan sisäreunaa pitkin reikä mikitystä varten. Tulee varmasti pyöreä ja kestää hiukan kovakouraisemmankin äänimiehen mikin virittelyn hajoamatta. Halpa siihen verratuna, että pitää ostaa aina uusi resokalvo, kun joku törppö vähän mögeltää ja halkaisee kalvon, kun ei ollut rei'än vahviketta. "Sinä päivänä kun joku syntyy rumpukapulat kädessä niin minä pyörrän epäpyhät puheeni harjoittelun tärkeydestä, leikkaan hiukseni ja rupean pelaamaan tennistä!" -Heikki Malmberg |
Limbus 17.08.2005 22:09:56 | |
---|
Tarkoittaako Limbus sitä patchia mikä laitetaan kalvoon kiinni demppaamaan? En tarkoita,en tiedä... Miks mie kyselisin jos tietäisin... ;) Ensin musiikki,sitten loput. |