Aihe: Tammikuussa soittokuntaan
1
DrmBug
26.08.2005 00:27:21
Jes,

armeija lähestyy, tammikuussa siis Lahteen pitäisi lähteä. Jotenkin tässä nyt niin kävi, että tuonne "pääsin". Tosin nyt ei tunnukaan enää hyvältä idealta tuo soittokunta.

Pääsykokeissa tuumasivat, että settisoitto on hyvää, mutta nuotinluku kaipaa harjoitusta. No arvatkaa, onko nuotinlukua tullut treenattua? Eipä tietenkään. Ja motivaatio tuntuu olevan hukassa. Yli puoli vuotta soittelin tuossa yhdessä humppabändissä ja keikkaa tuli tehtyä joka viikko. Ajattelin, että ehkä siitä olisi hyötyä tuolla soittokunnassa, ehkä ne ei kiinnitä huomiota siihen mun nuotinlukuun ;) Muutoin soittoni on kehittynyt noiden pääsykokeiden jälkeen, nuotinluku vaan haraa vastaan.

Nojoo, nyt pitäs sitten joko harjoitella ahkerasti jäljellä oleva aika tai pyytää siirtoa johonkin muualle (on kait mahdollista?). Mikä neuvoksi? Muutenkin olisi mukava kuulla, minkälaista tuo soittokunta-aika yleensä on. Ja kyllä, olen selaillut vanhoja topikkeja.

Ilmeisesti täältä on lähdössä muitakin tammikuussa Lahteen (HCW?) Millä mielillä?
ODOMANKOMA BOO ADZEE OBOO KYEREMA
anzelmosm
26.08.2005 09:15:19 (muokattu 26.08.2005 09:17:07)

Paskanmarjat silloo mitää väliä ku oot jo sinne päässy. Tuskin ne kovin helpolla sieltä pois pistää. Jos nuotin luku kaipaa harjotusta niin siellähän sitä on aikaa sitte reenata. Ei muuta ku rennosti vaan sinne musiikkileikkikouluun hauskaa pitämään.

E: Ja siitä virpasta vähän äkäseen niitä kuvia!!!!!!
http://www.ratol.fi/~apalokan/elama/ lollotusta [14:04.28] (beatLESS) AnzElMoSMin peltien soitto melkein menee etätyöstä || Toisilla on iso virtuaalikikkeli, AnzElMoSMilla jättimäinen rumpumuna
Magetsu
26.08.2005 11:45:43
Ei sua sieltä ulos potkita, jos oot sisälle päässy.
Ei muutako annat mennä vaan, jos humppa taittuu niin saat varmaan sodekunnan humppabändistä pestin itelles... :)
Späng ' Läng
welho
26.08.2005 14:05:48

Sinne vaan:) Mäkin pääsin aivan tsägällä ja kovalla yrittämisellä sisään Kajaaniin.. Koitin siinä oikein treenata sitä ennen nuotinlukua, mutta ahdisti niin maan perustellisesti ja tuntui ettei mitään jää päähän...

Noh.. Oikeestaan kaikki armeijakaverit olikin konservatorioista ym.ym joten mulla oli niin julmetun asiantunteva seuraa. Tulin myös hyvin toimen skappareitten ja skippareitten kanssa joten kehityin aivan helvetisti!! Nuotinluku alkoi sujua kuukaudessa kun oli pakko!
Treenattua tuli varmaan tollaset reilu kymmen tuntia päivässä ja jos joku juttu ei auennut niin aina löytyi joku jolta kysyä!!

Saateri kun oikein alkaa ajatella niin se oli kyllä loistavaa aikaa kehityksen kannalta! Myös heayvy painotteinen musamaku alkoi laajenemaan oikeen urakalla ja tein ensimmäiset huttukeikat:)

Oliko se nyt niin hyvä juttu??;)

Mulla ei valittamista! Voisin mennä heti uudestan jos päästettäis!
Ennemmän, Nopiempaa, Lujempata!!
lkx
26.08.2005 15:08:29 (muokattu 26.08.2005 15:11:52)

Meikäläisellä on tammikuussa lähtö Lappeenrantaan, Rakuunasoittokuntaan. Tai oikeastaan ensin mosuilemaan Vekarajärvelle ja sitten vasta Lappikseen.

Oli ärsyttävää siellä pääsykokeissa, kun ensin saa odottaa puoli päivää (jos käy säkä ;) ja sitten kun tulee oma vuoro soittaa, niin se on hetkessä ohi, kävi miten kävi. Mulla iski jostain syystä hirvee jännäri päälle siinä just ennen soittoo ja tuntu ettei tu mitään. Kai se sit kuitenkin ihan tarpeeks hyvin meni, tosin asiaa auttaa tod.näk. se että opiskelee amk:ssa pop/jazzilla.. :P

Enämpi ne kehotti reenaan tuota traditional grippiä. Nuotinluku on kohtuullisissa kantimissa. Odotan soittokuntaa siinä mielessä, että ainakin pitäs olla aikaa just reenata - Welhon kirjoituksestakin tämä kävi ilmi - tekee varmasti hyvää tekniikalle.
There is no spoon...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)