Aihe: pedaaleitten erottaminen kahdeksi singleksi
1 2
HeviOrava
18.08.2005 23:07:12
Moi mites se on, eikös pearl eliminator-tuplapedaalin saa erotettua kahdeks singleksi niitä osia siirtämällä?
PASKIMMILLAANKIN HEVI ON PARASTA!
LumPus
18.08.2005 23:20:29
Moi mites se on, eikös pearl eliminator-tuplapedaalin saa erotettua kahdeks singleksi niitä osia siirtämällä?

en ite ainakaan ole tätä keksinyt onnistuvaksi. kyllä se tuplis taitaa tuplaksi olla tarkoitettu..
sakkemule
18.08.2005 23:24:46
ainoan minkä pystyy erottamaan, niin on Yamahan Flying Dragon.
Deja Voodoo
Buusteri
18.08.2005 23:26:27

Höpö höpö. Myös DW:t saa tehtyä kahdeksi singleksi ja eiköhän niitä muitakin ole.
Laiturilla haitari soi. Haita se harmitti, haita risoi..
LumPus
18.08.2005 23:26:54

...jotkut vanhemmat pedaalit muiltakin merkeiltä.

vaatii vaan että orjapedaalissa on jousi itsessään, ja että nuijan pidike on myös orjassa kiinni, tai saatavissa siihen helposti.
Stereophile
19.08.2005 06:40:00

Yamahan DFP-9410/9310 soveltuu ainakin. Ei tartte, kuin vaihtaa slavepuolen jousi ja nuija toiseen pedaaliin kiinni, ja taas mennään. Korkeintaan viis minuuttia.
En ole puolesta enkä vastaan. Pikemminkin päinvastoin.
Buusteri
19.08.2005 07:58:25

Yamahan DFP-9410/9310 soveltuu ainakin. Ei tartte, kuin vaihtaa slavepuolen jousi ja nuija toiseen pedaaliin kiinni, ja taas mennään. Korkeintaan viis minuuttia.

Noin kai se toimii kaikissa, joissa tämä muutos onnistuu. DW:ssä on kanssa erittäin yksinkertaisesti toteutettu tuo muutos; jousi vaan slaveen kiinni.
Laiturilla haitari soi. Haita se harmitti, haita risoi..
Demonium
19.08.2005 09:39:11

mitenkäs Iron Cobra pedaaleissa? eikö niihin luulis ainakin osia löytyvän?
-Rumpukuolema-
HeavyMachinery
19.08.2005 09:56:27

Kyllä sen pitäis onnistua. Ja ainakin dw:n 9000 se 2sinkuksi. Itse ostin eliminaattorit juuri tätä ominaisuutta silmällä pitäen.
Minä tiedän - siis pelkään !
Tasmaani
19.08.2005 10:13:39

Ei saa tehtyä sinkkuja.
Velli
19.08.2005 12:41:07
Omat Pearl Powershifterini pystyy myös muuttamaan halutessaan kahdeksi normaaliksi pedaaliksi. Itse asiassa toiset shifterini ovat koko ajan tuplapedaaleina ja toiset on hajotettu singleiksi.
Viceroy
19.08.2005 15:51:51

Gibraltarin Intruderit saa kanssa muutettua - aikamoisen pähkäilyn ja ruuvaamisen jälkeen. Ehkä en vain osannut.
Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren!
PeeKoo
19.08.2005 17:06:15
Onnistuu myös Axiksella...=)
Brother Michael
19.08.2005 17:17:11
Tama Camco

Joojoo, on vanha eikä myydä enää, löytyy se silti siitä. Ja näkyy noita vieläkin porukoilla olevan käytössä.
One more beer and heavy metal and I'm just fine - Manowar
sakkemule
19.08.2005 19:39:17
Höpö höpö. Myös DW:t saa tehtyä kahdeksi singleksi ja eiköhän niitä muitakin ole.

ai niin, tosiaan. unohdin DW:n totaalisesti...
aina vaan on juttua noista tamapearlyamaha osastosta....
toki toki. dw:n pedaalit saa myös helposti kaheksi pedaaliksi.
Deja Voodoo
lkx
20.08.2005 02:09:37

Ei saa tehtyä sinkkuja.

Sama aihe oli pöydällä joskus aikasemminkin ja sanoin kans ettei onnistu, mutta tottahan sekin väite kumottiin. Kaipa tuo onnistuu jos ostelee paljon osia.

Mä vaan en edelleenkään tajua, että miksi. Voihan sitä vaikka hommata yhden sinkkupedaalin kaveriksi ja sit käyttää tuplien puolikasta. Tosin, eikö tuplapedaalin idea ole se, että ei tarvitse kahta sinkkua? Tästäkin joku mulle jakso kertoa tarinoita viimeksi, mutta eipä näköjään paljon mennyt perille meikäläisen nuppiin.
There is no spoon...
Shitmanek
20.08.2005 09:32:05
Tosin, eikö tuplapedaalin idea ole se, että ei tarvitse kahta sinkkua? Tästäkin joku mulle jakso kertoa tarinoita viimeksi, mutta eipä näköjään paljon mennyt perille meikäläisen nuppiin.

Minulle syy siihen että ajattelin ostaa tuplat jotka voi hajoittaa sinkuiksi on se, että voin soittaa sekä kahdella bassarilla, että tuplilla jos esimerkiksi toista bassaria ei ole mahdollista kuljettaa paikkaan jossa soitetaan. Tosin minulla nyt ei vielä oikein kuljetella mitään mihinkään, mutta ihan varmuuden välttämiseksi voisi noin tehdä :)
HeavyMachinery
20.08.2005 11:28:29

Minulle syy siihen että ajattelin ostaa tuplat jotka voi hajoittaa sinkuiksi on se, että voin soittaa sekä kahdella bassarilla, että tuplilla jos esimerkiksi toista bassaria ei ole mahdollista kuljettaa paikkaan jossa soitetaan. Tosin minulla nyt ei vielä oikein kuljetella mitään mihinkään, mutta ihan varmuuden välttämiseksi voisi noin tehdä :)

Heh

Itse ostin eliminaattorit kun toinen basari tulee niin saan jaettua ne kahtia ja tuskin lähden keikalle 2basarin kera, paitsi egoilu mielessa.
Minä tiedän - siis pelkään !
Shitmanek
20.08.2005 12:19:52
Heh

Itse ostin eliminaattorit kun toinen basari tulee niin saan jaettua ne kahtia ja tuskin lähden keikalle 2basarin kera, paitsi egoilu mielessa.

Joo, Tuskassakin huomasin että monella bändillä oli 2 bassaria joista vain toista käytettiin.
lkx
21.08.2005 03:54:05

Minulle syy siihen että ajattelin ostaa tuplat jotka voi hajoittaa sinkuiksi on se, että voin soittaa sekä kahdella bassarilla, että tuplilla jos esimerkiksi toista bassaria ei ole mahdollista kuljettaa paikkaan jossa soitetaan.

Okei. Tässä ensimmäinen hyvä syy, jonka olen kuullut.
There is no spoon...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)