meteors 24.05.2005 11:44:41 | |
---|
Niin täällä kun on lukenu noita mielipiteitä ja keskusteluita, niin kovasti tuntuu olevan pearl vastaista porukkaa. Oma mielipiteeni on positiivinen, oon omistanu pearlit 8 vuotta ja tuun ostamaan myös tulevaisuudessa. Pearlilla on nopeimmat toimitus ajat pöntöissä, jo ostatte Sessionia, mastersia tai referenssiä, joita ei yleensä liikkeiden hyllyltä löydy!! Laatu noissa kaikissa huippuluokkaa, etenkin reference joka on akustisesti tämän hetken pisimmälle viety setti. Hintalaatusuhde on erittäin kohdallaan. Ja mitä yleensä tulee hintakeskusteluihin, niin nykypäivänä samantasoset setit on kaikki samoissa hinnoissa, etenkin pearl ja tama kilpailee exporteilla ja rockstareilla täysin samoissa hinnoissa, kuten vastaavasti mastersit ja starclassicit. Ja kaikki nuo keskenään ovat erittäin samanlaatuisia settejä, joten loppupeleissä puhutaan lähinnä makuasiasta esim. Exportin ja rockstarin välillä. Ja liitäisin tuohon vielä Yamahan stage customit, mapexin M-sarjan. Kaikkien hinnat 800-1000 euroa , joten niissä tuskin suuria eroja löytyy. Itse valitsen Pearlin, koska: -sillä on nopeat toimitusajat -ERITTÄIN monipuolinen hardware -Erittäin hyvä saatavuus irto pöntöissä ym. jälkeenpäin tilattuna!! -Saatavilla useissa liikkeissä -Laajat värivalikoimat -Edustaa useamman hintaluokan settejä, joissa laatu kohdallaa. |
Mikael 24.05.2005 11:51:44 | |
---|
hoho! hyvä! "Vire on vain suositus, ei pakko" -Juzzu- |
LaKu 24.05.2005 11:55:55 | |
---|
Kyllä kyllä... Pearl on ykkönen! |
dictatorsh*t 24.05.2005 11:58:11 | |
---|
Kyllä kyllä... Pearl on ykkönen! Jee! Kohta tapellaan ja pyydetään perustelemaan väitteet ja sit otetaan vielä varmaan Larssikin mukaan juttuun. Ei siinä mitään. Itselläni on nyt ollut muutaman vuoden Pearlit ja ihan tyytyväinen olen. "The dead swans lay in the stagnant pool.
They lay, they rotted. They turned around occassionally.
Bits of flesh dropped off them from time to time.
And sank into the pool's mire.
They also smelt a great deal." |
miscage 24.05.2005 12:07:20 | |
---|
Pearlit on paksat koska Larssil on Tamat. - Onx Mamba hyvä?
- No on se nyt ihan kohtalainen. |
Tasmaani 24.05.2005 12:10:35 | |
---|
Kyllä kyllä... Pearl on ykkönen! Mutta tunnetustihan kakkonen on ykkönen! |
savopie 24.05.2005 12:37:06 | |
---|
tapellaan. pidän enemmän pearlin hw:Stä ku mistään muusta, mut kyl rokstarit on paremmat ku "nyky-exportit" tamat on sentään mahonkia, mut pöörlin exportit on poppelia, joka ei oikeen mielestäni toimi... MUTTA, jos mulla olis aivan perkeleesti rahaa, ottaisin ennemmin referenssit kuin starclassicit.. Voihan se niinki olla.... vaan mitehän tuo lienee?? |
Niskamies 24.05.2005 12:58:40 | |
---|
Mun mielestä pearlin tomiripustukset ei ole kivat, ja ne on rumatkin vielä. Ja Starclassic Performerit ovat kyllä halvemmat kuin vastaavat Pearlit. Virallisesti semi-pro! |
JUMPPAMAIKKA 24.05.2005 13:56:01 | |
---|
Pearlin hardware oli parasta mitä rahalla sai - nykyään jo liian monimutkaista. Mulla käy peruskama joka toimii eikä ryppyile. Eiks noissa Referencessä ja Masterworksissa oo odotus-aika kumminkin se ½ vuotta ettei se nyt niin nopeeta toimintaa ole... Tyytyväinen olen ollut mutta aina sitä saa muutakin harkita |
Tombo 24.05.2005 14:16:29 (muokattu 24.05.2005 14:39:33) | |
---|
etenkin reference joka on akustisesti tämän hetken pisimmälle viety setti. Ahaa, missäs asti sitä nykyään ollaan menossa? En oo enää vähään aikaan jaksanu lueskella näitä markkinointihöpötyksiä, joten oon hieman jälkijunassa. t Kaljakorissa 24 pulloa. Vuorokaudessa 24 tuntia. Yhteensattuma? |
Outkast 24.05.2005 14:45:56 (muokattu 24.05.2005 14:47:14) | |
---|
Itse valitsen Pearlin, koska: -sillä on nopeat toimitusajat -ERITTÄIN monipuolinen hardware -Erittäin hyvä saatavuus irto pöntöissä ym. jälkeenpäin tilattuna!! -Saatavilla useissa liikkeissä -Laajat värivalikoimat -Edustaa useamman hintaluokan settejä, joissa laatu kohdallaa. Entäs se miltä ne rummut kuullostavat ? Pearlin hardware oli parasta mitä rahalla sai - nykyään jo liian monimutkaista. Joo!!!!!11111 "It's easy to play blues, but it's hard to feel it" - Jimi Hendrix |
ÄM 24.05.2005 14:47:03 | |
---|
Ihan kohta riistäytyy. Ei oo vielä oikeat ihmiset hyökänneet, vais oisko jopa aikuistuttuaan väsyneet vänkäämään. |
HeavyMachinery 24.05.2005 14:48:26 | |
---|
Pakko sanoa mutta pearlin tominkiinnike on ehkä maailman rumin. Itse suosin taman roadpro hardwarea, varsinkin uudet porttaattomasti säädettävät puomi ständit on tosi jees. Yritin etsiä pearlilta sopivaa clämpiä remote haikkaan muttei niillä ollut, päädyin dw:hen. Minä tiedän - siis pelkään ! |
Jaska 24.05.2005 14:55:13 | |
---|
Täytyy muuten sanoa että Pearlin asiakaspalvelu varsinkin jenkkipäässä on ihan mahdottoman hyvää. Mutta silti väitän sydämmeni pohjalta että Thunderit on maailman parhaat rummut ja muut imee kyvettiä. |
Niskamies 24.05.2005 15:01:03 | |
---|
Täytyy muuten sanoa että Pearlin asiakaspalvelu varsinkin jenkkipäässä on ihan mahdottoman hyvää. Mutta silti väitän sydämmeni pohjalta että Thunderit on maailman parhaat rummut ja muut imee kyvettiä. Mulla vaihtu justiinsa Thunderit tamoiksi:) Hyvin palvelivat Thunderit kolme vuotta. Virallisesti semi-pro! |
Jaska 24.05.2005 15:03:13 | |
---|
Hyvin palvelivat Thunderit kolme vuotta. Seven years and still goin´ :D |
Stereophile 24.05.2005 16:33:34 | |
---|
Itse valitsen Pearlin, koska: -sillä on nopeat toimitusajat -ERITTÄIN monipuolinen hardware -Erittäin hyvä saatavuus irto pöntöissä ym. jälkeenpäin tilattuna!! -Saatavilla useissa liikkeissä -Laajat värivalikoimat -Edustaa useamman hintaluokan settejä, joissa laatu kohdallaa. Itse en todennäköisesti tule ikinä ostamaan pearlin enkä taman settiä. Syy on yksinkertainen: Niitä on kaikilla. Varsinkin kun hinta/laatusuhde on kutakuinkin sama kaikilla merkeillä, mieluummin soitan mapexeilla, tai ostan esim. premierit, pdp:t tai sonorit. Ihan vaan siksi, kun niitä näkee harvemmin. Jos rahasta ei olis kiinni, niin Dw:t tai kumut. Ei paskin mutta huonommasta päästä... |
vapauskauppias 24.05.2005 17:44:07 | |
---|
Pearl on hyvä, mutta niin on moni muukin. |
Safga 24.05.2005 17:45:29 | |
---|
Itse pidän myös PEarleista enkä muuhun vaihda: Samaa linjaa jatketaaan.... Pastilli?? |
Shitmanek 24.05.2005 17:47:07 | |
---|
Pearl on hyvä, mutta niin on moni muukin. Niinpä on. Itsekin ostin Pearlit, mutta olisin voinut aivan hyvin ostaa jonkin muunkin merkkiset rummut. Aloitusviesti, varsinkin loppu, tuntuu jonkun sortin "mainospuheelta". |