drum_man 09.09.2005 13:21:16 | |
---|
Niin aattelin kysellä vaan, että uskaltaako tuommosta zildjian avedis 14'' new beat haitsu-paria tilata tuolta thomannilta? Kun en tiedä että kuinka yksilöllisiä zildjianit ovat.. Kaupassa sama peli kuulosti hyvältä mutta hinta oli yli 300e viiking musiikissa ja sieltä thomannilta sais sen 199e!! |
Kosminen 09.09.2005 13:58:53 | |
---|
Eiköhän Zildjianit ole aika tasalaatuisia, että siitä vaan ku halvalla saa :) "Älkää pelätkö niitä, jotka tappavat ruumiin mutta eivät kykene tappamaan sielua. Pelätkää sen sijaan häntä, joka voi sekä sielun että ruumiin hukuttaa helvettiin." (Matt. 10:28) Kalamies#16 >-)))> |
TomGoofy 09.09.2005 14:35:36 | |
---|
Luulis ainakin noitten haitsujen olevan kaikkien aika samaa kauraa, koska eikö noi tehdä täysin koneellisesti? |
ÄM 09.09.2005 14:44:30 | |
---|
Jep, jotkut K-customit sun muut rupeaa sitten olemaan yksilöitä, kun käsin taotaan. Ei noissa keneella tehdyissä pitäis olla suuria eroja, on toki eroja, mutta se menee hifistelyks. |
pehmo 09.09.2005 15:10:41 | |
---|
...on toki eroja, mutta se menee hifistelyks... ...ja hifistelyä ei tueta! |
Niskamies 09.09.2005 16:06:10 | |
---|
Zildjianit ovat todella yksilöitä. Kaksi "samaa" symbaalia voi kuulostaa todella erilaiselta. Mutta kun noin halvat ovat, niin kyllä mä ainakin tilaisin. Virallisesti semi-pro! |
TomGoofy 09.09.2005 16:09:28 | |
---|
Itekkin meinasin noi tilata, mutta päädyin kuitenkin alchemyihin kun hintaero jäi niin pieneksi. |
drum_man 09.09.2005 16:33:51 | |
---|
No ootko ollu tyytyväinen Alchemyihisi?? Vai joko ne on tullu? Mitenkä pitkä muuten on toimitus aika siellä thomannilla? |
Jeltz 09.09.2005 16:47:00 | |
---|
No ootko ollu tyytyväinen Alchemyihisi?? Vai joko ne on tullu? Mitenkä pitkä muuten on toimitus aika siellä thomannilla? Thomannin toimitusaika riippuu siitä onko tuotetta varastossa. Postissa menee 8 työpäivää, mutta odottelemaan voi joutua kauemmin jos joutuvat tilailemaan tavaraa. Ei se niin hankalaa ole lukea Thomannin suomenkielisiä FAQeja? Anteeksi että olen myöhässä. Olin nähkääs paskalla. |
J. Cool 09.09.2005 18:09:44 | |
---|
haikat uskaltanee tilata..ehkä. splässejä ei missään nimessä, osa liikkeelläolevista on ihan hirveätä scheissea. krässienkin kanssa saa varmemmin huippusoundin, kun itse valitsee, mutta tuntuu vähemmän vaihtelevan taso kuin pienemmissä metallinpalasissa. Hyvi ruuvaa! |
Dnjmaster 09.09.2005 18:37:31 | |
---|
Minä tilasin nuo new beatit. ei oo vielä tullu. paikkakunnan kaupassa kävin kokeilemassa ja hyviltä kuulosti. hintaa vaan oli kans yli 300 joten saksastapa nuo ostan =) kalamies#40 >-)))> |
drum_man 09.09.2005 19:00:38 | |
---|
Kerrohan Premier sitten heti kun on saapuneet että minkälaiset on!!!!!!!!!! |
drum_man 09.09.2005 19:46:27 | |
---|
Eikun siis Dnj master:) |
Outkast 09.09.2005 20:18:07 | |
---|
Tottakai jokainen symbaali on yskilöllinen mutta minun näkemykseni mukaan noissa koneella taotuissa symbaaleissa erot ovat aika pieniä. Käsin taotuissa (ja varsinkin niissä turkkilaisissa) se ero on jo huomattava. "Se on hyvää koska se on musiikkia" - M.A Numminen |
fox 09.09.2005 20:39:11 | |
---|
Tottakai jokainen symbaali on yskilöllinen mutta minun näkemykseni mukaan noissa koneella taotuissa symbaaleissa erot ovat aika pieniä. Käsin taotuissa (ja varsinkin niissä turkkilaisissa) se ero on jo huomattava. Komppaan. Ja yleensä mitä hinnakkaampi pelti, sen tasaisempi soundipaletti/käyttäytyminen/laatu... Kaipa ne niitä sitten tehtaalla enemmän valikoi... |
TomGoofy 09.09.2005 22:22:16 | |
---|
Ei oo vielä alchemut tullu, mutta maanataina tai tiistaina pitäs ilmestyä. On se kätevää kun läheinen liike on musamaailman jälleenmyyjä. Siellä pääsee vielä jopa viimeset tesmaukset tekemään, en muuten olis tilannu. |
moottorisaha 10.09.2005 06:16:48 | |
---|
Zildjianit ovat todella yksilöitä. Kaksi "samaa" symbaalia voi kuulostaa todella erilaiselta. Mutta kun noin halvat ovat, niin kyllä mä ainakin tilaisin. Varsinkin kun kehiin tulee Niskamies-lisä, tyypiltä "josta ei saisi rumpalia kirveelläkään", mutta joka pätee foorumilla eri kamoista aamusta iltaan. :) "Roll with it, or get rolled over motherfucker!" - Dimebag Darrell 1966-2004 R.I.P. |
Niskamies 10.09.2005 09:59:43 | |
---|
Varsinkin kun kehiin tulee Niskamies-lisä, tyypiltä "josta ei saisi rumpalia kirveelläkään", mutta joka pätee foorumilla eri kamoista aamusta iltaan. :) Toi ei ole pätemistä. Toi on täyttä faktaa. Kysy vaikka Hollmilta ja sen kahdesta Avedis ping ridesta. Virallisesti semi-pro! |
markkuliini 10.09.2005 12:02:46 | |
---|
On noissa aika paljon eroja. Olen kokeillut varmaan kymmentä New beat-paria ja kaikki ihan erilaisia. Zildjianin filosofiahan onkin sellainen että symbaalit lähtevät tehtaalta kunhan kuulostavat hyviltä. Haitsut ovat siis selvästikin olleet samalla lailla tehtyjä mutta varsinkin paksuuksissa on ollut selkeitä eroja. Elä leikkaa kiinni, Moottorisaha... ;) www.vasamayhtye.com |