Aihe: Mihin se "RUMPU + SÄYLYTYSKOTELO" hävisi?
1
2kind
08.09.2005 15:42:07
Tuolla otsikolla oli huuto.netissä 1930-luvun Premier/Olympic -snare, joka yhtäkkiä HÄVISI. Ei löytynyt siis enää haulla avoimista eikä suljetuista kohteista.

Se oli jo viikko sitten ylihintainen, mutta seurasin mielenkiinnolla tilannetta.

Havaintoja? Ostiko joku sen? Poistiko myyjä kohteen? Häh?
Just say ho.
ToMi88
08.09.2005 15:59:19

Ilmeisesti myyjä sulki kohteen ennen aikojaan
2kind
08.09.2005 17:16:24
Selittääkö se kohteen häviämisen koko sivustolta? Ja eikö sen silloin pitäisikuitenkin hakua käyttämällä löytyä suljetuista kohteista?

Jos - ja tässä tapauksessa kun - kohteella ei ole hintavarausta, eikös tuote ole huuto.netin mukaan myytävä sen hetken voittavalle huudolle (=korkeimmalle tarjoukselle)?

Joten mun päähän ei mahdu miksi myyjä sulkisi kohteen ennen aikoja sen sijaan että odottaisi lisää huutoja kohteen sulkeutumiseen asti.

Vai tulikohan myyjällä sellainen olo, että nyt on lipsahtanut arvokas tavara myyntiin ja päätti pitää sen aikaa itsellään, että selvittää tuotteen todellisen arvon. Siinä tapauksessa mahtaa äijää ottaa pannuun. Olisi ollut aika suolainen summa tulossa jo tuolloin viikko takaperin.

Edelleen kuitenkin kiinnostaa, mikäköhän selitää tuommoisen kohteen TOTAALISEN HÄVIÄMISEN sivustolta.
Varmaan joku muukin on seurannut kyseisen kohteen hintakehitystä. Eikö muka?
Just say ho.
ToMi88
08.09.2005 17:25:35

Katos vaan.. niimpä näyttää kadonneen kokonaan..hmm.. omituista..
vapauskauppias
08.09.2005 17:50:52
Paljonko tuolle oli hintaa kertynyt?
2kind
08.09.2005 22:08:16
Joskus viikko sitten korkein tarjous oli jotain vähän päälle 70 euroa. Kohteen piti sulkeutua muistaakseni 6.9.
Just say ho.
tulppu
08.09.2005 22:12:01
Minä olin sitä huutamassa sielä.. Se kyllä oikeasti vaan hävisi. Vittu tämä vituttaa... Mä oisin halunnu sen..
2kind
08.09.2005 22:17:44 (muokattu 08.09.2005 22:21:39)
Missä välissä se hävisi ja paljonko oli hintaa tuolloin?

EDIT: Tsekkasin muuten just... yksi kauppa jonka itse tuossa taannoin keskeytin löytyi haulla suljetuista kohteista. Eli en keksi MITÄÄN miksi se olisi hävinnyt. Hitto kun ei muista sen myyjän tunnusta, olisi voinut katsoa onko kaikki saman äijän kohteet hävinneet samalla tavalla.
Just say ho.
mr_b
08.09.2005 22:27:34 (muokattu 08.09.2005 22:28:15)

Voisikohan olla että jos koko myyjän tunnus poistetaan niin silloin häviävät myös kaikki kauppakohteet. Olisi ainakin loogista näin tietorakenteen kannalta.

Joku huijari, jonka ylläpito terminoi?
Assume the position!
2kind
08.09.2005 22:32:41
Vähän kävi mielessä tuokin. Kyllä äijällä oli palautteita toisaalta pari-kolmesataa muistaakseni eikä kielteisiä nyt aivan poskettomasti kuitenkaan.

Tosi hämärä juttu.
Just say ho.
CD
08.09.2005 23:19:53
Katoppas löytäsitkö sen sivun sivuhistoriaa selaamalla koneesi välimuistista?

Ihan vaan mielenkiinnosta, samalla voisi löytyä käyttäjän tunnus yms tiedot.
2kind
09.09.2005 12:05:44
Ei löytynyt, valitan.
Just say ho.
2kind
09.09.2005 17:19:48 (muokattu 09.09.2005 17:22:34)
No nyt on häröäkin härömpi tapahtuma kyseessä. Yhtäkkiä kyseinen kohde löytyi taas: http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=20606613

Huntilla näköjjän joku ottanut siitä vehkeen itselleen.

Jos tuo uusi omistaja liikkuu täällä päin, olisi kiva kuulla miltä ko. soitin vaikuttaa.

Itse en lähtenyt huutamaan, koska päättelin, että tuo on jälkikäteen vedetty miranolilla valkoiseksi, tuota kyseistä rumpua ei pitäisi olla olemassa kuin kromin/nikkelin värisenä. Mikäli olen väärässä, tuollainen "custom" väri on tietysti aika iso plussa.

EDIT: Niin ja tuo on tosiaan 1930-luvulta, eikä 50-luvulta kuten myyjä esitti asian olevan. Esmes tuolla on aika paljon tietoa Olympiceista: http://www.vintageolympic.co.uk/
Just say ho.
Jemo
09.09.2005 22:18:25

Eka rumpusetti millä soitin oli Wooding-merkkinen. Se oli joku paska Ludwig-kopio. Mutta virvelinä oli Premierin Olympic. Rakastin sitä virveliä. Sitten tyyppi jolta setti oli lainassa vei sen takaisin, enkä ole kovistakaan ostoyrityksistä huolimatta saanut virveliä enää takaisin. Saakelin saakeli. Se oli ihan ykköstä se.

-Kamikaze Kettunen
Olemme kuulemma jakomielitautinen. Muuten mukavia! -Einuli
2kind
10.09.2005 12:55:30 (muokattu 10.09.2005 12:57:07)
Jep. Tuo huuto.netissä myyty rumpukin on takuulla käyttöarvoltaan hyvä, mikäli matonnostin toimii, vire pysyy jne. Taatusti pesee saundillaan uudet teräsrunkoiset. Toi on koolltaan muistaakseni n. 13,5", eli sopivia kalvoja ei välttämättä löydy heti hyllystä, mutta Aquarianin American Vintaget varmaan menee, samoin kuin Remon "pre-international" -koot joita pitäisi kai saada ihan merkkikohtaisinakin tilattua mille tahansa Remo-jälleenmyyjälle.

Itse katselin tuota lähinnä antiikkiesineenä, ja hämmästelin sitä ettei noiden hinnat edes vähän parempikuntoisena tavallisesti ole olleet kovin montaa kymmentä puntaa. Tahtoo Suomessa olla vähän niin, että heti kun soitin on yli 50-vuotta vanha, niin jengi jonottaa setelitukot kädessään. Eipä noita Olympicin snarejakaan varmaan kovin montaa Suomessa ole...

EDIT: kirjotusvihreitä
Just say ho.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)