Wiitala 07.09.2005 17:53:09 | |
---|
Olen jo vuosia käyttänyt Hardcaseja, mutta nyt tarvitsisin pienen "etnosetin" roudaukseen paremmin soveltuvia pusseja. Katselin tarjouksia, ja n. 40€ Gewan isosta Hardwarepussista ei ole mielestäni liikaa. Nyt täytyykin vain sitten saada hieman tietoa näiden pussien laadusta. Että jos jollain sattuu löytymään, niin arvioikaa kestääkö ne tälläisen hulivilin käytössä. "Siat pääsee taivaaseen, ihmiset ei. Liity meihin enkeleihin." |
Magiz 07.09.2005 19:20:27 | |
---|
gewat ovat kyllä mainioita! kannattava ostos. Whatever happens, happens. |
Mörre 07.09.2005 19:28:43 | |
---|
sama sanat. Mul on SPS bagisetti ja on ihan jees. "Basso on lyömäsoitin ja siinä pitää olla v***sti säröö!!!" -Matti Heikkilä |
Niskamies 07.09.2005 21:50:51 | |
---|
Mulla on Line-sarjan rumpupussit (20/8/10/12/14/16), hardwarepussi, kapulapussi, ja sitten SPS-sarjan symbaalipussi. En ole niitä hirveästi käyttänyt, mutta vaikuttavat erittäin laadukkailta pusseilta. Pehmustustakin on riittävästi. Hardwarepussikin vaikuttaa passelilta, mahtuu nimittäin "muutama" teline tonne. Virallisesti semi-pro! |
Kari Vieri 07.09.2005 23:45:21 | |
---|
Kaverilla on Gewan pussit setille ja on todella hyvät. Itselläni on hardware bag ja kapulapussi. Molemmat on kestäny hyvin - bagissa on kannettu kaikkea raskastakin mutta ei ole yhtään antanu periks Suosittelen Olen hämmästynyt kuinka paljon olen kehittynyt viimeaikoina jopa joka päivä huomaa kuinka sitä on kehittynyt paremmaksi! |
Wiitala 08.09.2005 01:08:21 | |
---|
Mulla on Line-sarjan rumpupussit ja sitten SPS-sarjan symbaalipussi. Satutko tietämään mitä "käytännön eroa" noilla sarjoilla sitten on? Hintaeroa nyt kun ei (ainakaan tuon HW-pussin kohdalla) näyttänyt olevan juuri nimeksikään, niin mieluummin ottaa ne "paremmat". Näyttäisi tuo SPS olevan se laadukkaampi/jämäkämpi. Olen siis ostamassa kyseisestä sarjasta vain Hardware-keissiä ja laukkua pedaalille. Ja toinen kysymys samaan syssyyn: Ainoa mille tämän hankinnan jälkeen ei ole vielä sopivaa pussia/laukkua on 18"x10" bassorumpu. Onko kukaan KOSKAAN nähnyt tämänkokoista pussia. En luota ompelutaitoihini paitsi äärimmäisessä hädässä (...joka näyttää pian olevan enemmän kuin ajankohtainen). Kiitos kaikille vastanneille. Osallistuneiden kesken arvotaan Gevalia-kahvipaketti! Voittajille ilmoitetaan henkilökohtaisesti! "Siat pääsee taivaaseen, ihmiset ei. Liity meihin enkeleihin." |
Niskamies 08.09.2005 07:43:38 | |
---|
Virallisesti semi-pro! |
turjake 08.09.2005 10:43:03 | |
---|
SPS:ssä on lasikuituvahvikkeet (tms) toppauksien sisällä, ne ovat siis "kovat" pussit, mutteivat kantavat sanan varsinaisessa merkityksessä. Rumpuja moisissa roudaan, vallan pätevät. |