VRock 05.09.2005 20:17:25 | |
---|
Tietääkö kukaan näistä pelleistä mitään.. Googlellakaan ei tahdo löytää paljoa tietoa. Esim. minä vuosina tehty? Minkälaatuisia yms.? "And you can have my deodorant..!" |
Frequency 05.09.2005 20:26:38 | |
---|
Jonkinlainen Zildjianin edesmennyt halpissarja. Itseltäni löytyy ride, ja vaihtoon on kyllä menossa. Pää on hassu laite, kun se on rikki, niin looginen ajatteluketju heittää häränpersettä. |
Alpha 05.09.2005 20:28:46 | |
---|
Miulla on Scimitar haikka...suht karkea kapine ja just hyvä rokkimeininkiin...:o) |
Epämuusikko 05.09.2005 21:00:28 | |
---|
Ei ole häävejä. Joskus omistin Scimitar riden. Se sai lähteä. Virallisesti semi-urpo! ÄrLä #009 |
Nolte 05.09.2005 21:13:36 | |
---|
Ei ole häävejä. Joskus omistin Scimitar riden. Se sai lähteä. Samat kuviot täälläkin. Hyvät rummut, huono soittaja! |
Jaska555 06.09.2005 16:05:57 | |
---|
mulla on ride (omakuva) kuolema on deathiä |
Simbe 06.09.2005 16:24:10 | |
---|
Itse asiassa 22 tuumaisena himottaisi hieman tuollainen, halvalla, tietty. Rock 'n roll 'n blues 'n jazz, kiss my ass. Kiss my ass.
Myytävänä Yamaha 8000 rummut in "Mellow Yellow" |
Dr.Rubber 06.09.2005 16:33:46 | |
---|
Scimitar (Bronze) haikat on ja vaihtasin, jos ois varaa. Vaikkei ne kyllä mitkään IHAN kamalat toisaalta olekaan, karheahkot, kuten jo sanottiinkin. Sitten multa löytyy myös 18" Scimitar Bronze kiina, joka on aika pahasti jo haljennut, oikeastaan siitä on poistettu aika tavalla peltiä reunasta halkeamaa pitkin. Sen korvaaminen jollain Wuhanin tai Staggin chinalla tuskin edes olisi kallista... Liekö muuten ollut eroa Scimitarin ja Scimitar Bronzen välillä? Ja se on sitten: Tärbä-tärbä-kosh! ja nukkumaan.
- ÄM
17.02.2005 23:37:39 |
Nolte 06.09.2005 18:27:05 | |
---|
Muistelen jonkun taannoin tietäneen, että tuo bronze-sarja olisi laadukkaampi. Varmaankin parempilaatuinen metalliseos. Hyvät rummut, huono soittaja! |
Dr.Rubber 06.09.2005 19:24:31 | |
---|
Muistelen jonkun taannoin tietäneen, että tuo bronze-sarja olisi laadukkaampi. Varmaankin parempilaatuinen metalliseos. Noo, omistani päätellen pelkkä Scimitar ei tuossa tapauksessa sitten loistane laadullaan, sillä ei nämä Bronzetkaan mitään helmiä ole. Vaikkakin pesevätkin jotkut kolmenollakakkoset 6-0. Joskus omistin vielä 20" riden, 16" crashin ja 18" crash/riden tätä samaa Scimitar Bronze sarjaa. Jossain vaiheessa oli aika luopua ko. vehkeistä, jostain syystä en tullut silloin vaihtaneeksi haitsua ja chinaa. Mikä tietysti nyt omissa ruuissa elellessä hieman harmittaa. Ja se on sitten: Tärbä-tärbä-kosh! ja nukkumaan.
- ÄM
17.02.2005 23:37:39 |
fox 07.09.2005 00:10:12 | |
---|
Muistelen jonkun taannoin tietäneen, että tuo bronze-sarja olisi laadukkaampi. Varmaankin parempilaatuinen metalliseos. On täällä ollu noista puhetta, ja ihan oikein tuolla ylläkin on tiedetty, oli Zilkun sitä "edullista" sarjaa, aikaa en muista mutta kuitenkin jo hyvän aikaa sitten. Scimitar ja S.Bronze oli vähän samanmoinen peli ku ZBT ja ZBT Plussa.. Sitten oli tuon Scimitarin kanssa myös sellanen satsi kuin Zildjian Amir, mulla on vielä 22" Amir ride.. En pysty tuota Amiria sen paremmin sijottelemaan Zildjianin "arvoasteikolle" mutta kyllähän sekin niitä edullisempia peltisarjoja oli..ei kuitenkaan mielestäni huono..Eli kyllä mulle kelpaa, tosin en ny mikään kummonen rumpali ole, ja onhan mulla ZBT Plussakin rokki-ridenä.. |
Stereophile 07.09.2005 09:42:08 | |
---|
On täällä ollu noista puhetta, ja ihan oikein tuolla ylläkin on tiedetty, oli Zilkun sitä "edullista" sarjaa, aikaa en muista mutta kuitenkin jo hyvän aikaa sitten. Scimitar ja S.Bronze oli vähän samanmoinen peli ku ZBT ja ZBT Plussa.. Sitten oli tuon Scimitarin kanssa myös sellanen satsi kuin Zildjian Amir, mulla on vielä 22" Amir ride.. En pysty tuota Amiria sen paremmin sijottelemaan Zildjianin "arvoasteikolle" mutta kyllähän sekin niitä edullisempia peltisarjoja oli..ei kuitenkaan mielestäni huono..Eli kyllä mulle kelpaa, tosin en ny mikään kummonen rumpali ole, ja onhan mulla ZBT Plussakin rokki-ridenä.. Itselläni on New Schimitar-sarjan haitsut ja ride. Ja tässä topicissa taisi olla kysymys nimenomaan tuosta ridestä. Ei minun mielestä ole mikään pöllömpi tapaus, sattuu vaan olemaan melkoinen "heavy ride"... Ja sama homma haitsujen kans, mallia "heavy". Ei ole yhtä hyvät kuin ride, kolinaa lähinnä... Seuraavana ostoslistalla onkin haitsut, ride, virveli ja telineitä... En ole puolesta enkä vastaan. Pikemminkin päinvastoin. |
VRock 07.09.2005 17:20:29 | |
---|
Itselläni on New Schimitar-sarjan haitsut ja ride. Ja tässä topicissa taisi olla kysymys nimenomaan tuosta ridestä. Ei minun mielestä ole mikään pöllömpi tapaus, sattuu vaan olemaan melkoinen "heavy ride"... Ja sama homma haitsujen kans, mallia "heavy". Ei ole yhtä hyvät kuin ride, kolinaa lähinnä... Seuraavana ostoslistalla onkin haitsut, ride, virveli ja telineitä... Stereophile... :D Tässä oli just kyse siitä sinun ridestä. Muistitkos... Enpä taida muuten vaihtaa sitä "And you can have my deodorant..!" |
Niq 07.09.2005 18:00:35 | |
---|
Paikallisella kaupungin yhteis-treeniksellä oli jotkut scimitar-haitsut, joista yläpelti (yllätysyllätys) oli halki, pistin sitten oman 802:sen haitsun yläpelliksi ja jätin sen ehjän scimitarin sinne alle. Lopputulos oli todella selkeä ja kirkas chick ja auki soitettuna kuulosti hienolta myös. Tämä yhdistelmä oli siis parempi kuin 802:set yhdessä tai scimitarit yhdessä. "I have a cunning plan" -Baldrick |
Stereophile 07.09.2005 23:06:22 (muokattu 07.09.2005 23:08:56) | |
---|
Stereophile... :D Tässä oli just kyse siitä sinun ridestä. Muistitkos... Enpä taida muuten vaihtaa sitä Muistin. Enkä minä uskonutkaan, että sinä sitä vaihtamaan alkaisit, piti vain kokeilla kepillä jäätä. Anteeksi... =) Mutta ainakin Sabianin ääninäytteiden perusteella tuo sun ride voi olla yksi vaihtoehdoista tulevaksi rideksi. Mutta meikäläisen rahavarannoilla pitää edetä pikkuhiljaa askel kerrallaan ja seuraava askel on haitsu... Paikallisella kaupungin yhteis-treeniksellä oli jotkut scimitar-haitsut, joista yläpelti (yllätysyllätys) oli halki, pistin sitten oman 802:sen haitsun yläpelliksi ja jätin sen ehjän scimitarin sinne alle. Lopputulos oli todella selkeä ja kirkas chick ja auki soitettuna kuulosti hienolta myös. Tämä yhdistelmä oli siis parempi kuin 802:set yhdessä tai scimitarit yhdessä. Mulla oli aika pitkään käytössä vain scimitarin yläpelti alhaalla ja päällä oli joku headlinerin raato. Toimi huomattavasti paremmin kuin kyseiset itsenään... Harmi kun se headliner sanoi sopimuksen irti, nyt on enää vielä huonompia vaihtoehtoja. En ole puolesta enkä vastaan. Pikemminkin päinvastoin. |