Aihe: Rumpuopetus ja treenikset Rovaniemellä 1 | |
---|---|
![]() 01.08.2005 21:20:13 | |
Eli Rollon rumpalit haloo! Tässä ois nyt neljäs talvi Rovaniemen maisemissa edessä ja ois vihdoin tarkotus löytää sieltä myös treenipaikka, sekä aloittaa rumpuopinnot (parempi myöhään..). Mistäs sitä opetusta siis saa, mitä se suunnilleen maksaa ja minkälaiset opettajat sieltä löytyy? Pelkkä puhelinnumerokin oikeaan paikkaan riittää, niin voin itse nämä asiat tarkemmin selvittää. Kokemuksia olisi toki mukava kuulla.. Entäs tuo treenikämppätilanne? Onkohan Rovaniemen kaupungilla jotain tiloja? Asunto mulla on aivan keskustassa, joten jossain siellä se treeniskin mieluiten sais olla. Jos sulla sattuu olemaan treeniksellä tilaa yhdelle setille niin ota yhteyttä ja katellaan. Tiedän että Wanted osastokin on olemassa mutta eipä tuolta mitään kuulunut kun ilmoittelin. Jepjep. Kiitän. Time is like a bruise on my face tonight | |
![]() 02.08.2005 01:03:31 (muokattu 02.08.2005 01:04:00) | |
Eli Rollon rumpalit haloo! En asu Rollossa mutta meiningistä tiedän jotain. Mistäs sitä opetusta siis saa, mitä se suunnilleen maksaa ja minkälaiset opettajat sieltä löytyy? Kokemuksia olisi toki mukava kuulla.. Otappa alkuun Rovalaan (opisto, tiedät varmaan) yhteyttä. Rovalasta löytyy minunkin tämän hetkinen rumpumaikka eli Silanderin Mikko. Mikko on hyvä opettaja jonka kanssa pääset hyvästi alkuun. Mikon tyyli opettaa nojaa paljon perusopetukseen eli tekniikkaa, nuotinlukua ja komppia saat vääntää. Matskua siltä löytyy paljon joten siitä ei ainakaan ole kiinni. Mies myös tietää aika paljon kaikesta. Itse asiassa en muita rumpaleita Rollosta tiedäkkään, opettajia siis. Mutta ota Rovalaan yhteyttä. Liksoista en tiedä mutta veikkaan, että perus opettajan palkkaa pyytää eli 20€/60min. Entäs tuo treenikämppätilanne? Onkohan Rovaniemen kaupungilla jotain tiloja? Rovaniemen nuorisotoimi tarjoaa treenitiloja bändeille. Yksin voi tosin olla vaikea päästä. Hakuaikakin (kämppiä haetaan vuokdeksi kerrallaan) taitaa olla elokuun alussa. Yksityinen taitaa olla kohdallasi ainoa vaihtoehto. Lycka till... IN THE SPIRIT OF RON JEREMY | |
![]() 02.08.2005 15:35:22 | |
jos haet ihan vakiopetusta suosittelen myös silanderia. Hyvi ruuvaa! | |
![]() 02.08.2005 16:06:37 | |
Kiitos tähänastisesta... Taidanpa kilauttaa Rovalaan. Opettaakos Silander opiston setillä vai täytyykö löytyä oma? Saattaa tulla kalliiksi hankkia yksin treenikämppä, täytyy siis vielä hieman kysellä ympäriinsä... Tai taloyhtiön kellariinhan vois yrittää ;) Time is like a bruise on my face tonight | |
![]() 02.08.2005 16:16:28 | |
Kiitos tähänastisesta... Taidanpa kilauttaa Rovalaan. Opettaakos Silander opiston setillä vai täytyykö löytyä oma? Saattaa tulla kalliiksi hankkia yksin treenikämppä, täytyy siis vielä hieman kysellä ympäriinsä... Tai taloyhtiön kellariinhan vois yrittää ;) riippuu varmaan meetkö opistoon viikko-opetukseen vai yksityisesti. opistossa tietysti talon vehkeillä. Hyvi ruuvaa! | |
![]() 12.09.2005 18:09:03 | |
Tänään sitten kävin vinkauttamassa Visaa Rovalan toimistolla ja ensi viikolla alkaa runpsutustunnit! Menin ihan sellaiseen tutkintoon tähtäävään ryhmään, vaikka se nyt ei ole se tärkein päämäärä, vaan lähinnä haluan perustekniikan kuntoon. Pyörähdin Jokkakulmassa (jossa siis tunnit pidetään) katselemassa paikkoja ja siellähän innokkaat rumpalinalut kasas esim. Jammun Maple Custom settiä IC-tuplineen sun muuta... Näyttää siis resurssit olevan kunnossa ;) Mutta perhana, kipiästi kaipaan kyllä jamiseuraa tänne! Jospa tuolta Rovalalta joku tarpeeksi höyrypää löytyisi. Ja oma setti pitäs tietenkin saada Rolloon ja äkkiä. Mutta mitäpä minä sitä tässä itken, pitää laittaa hommat onnistumaan! Kiinnostas myös tutustua Rollon rumpaleihin... Miitti pystyyn? =) -Muovinen Viitonen | |
![]() 13.09.2005 01:13:43 | |
Miitti ja ryyppääminen käy aina :D Rek-tum-ta-ka-tum! | |
![]() 13.09.2005 01:22:38 | |
Pitkästä aikaa aivan mahtava topic! Kukaan ei vittuile kenellekkään, kukaan ei provoo, ei hauku toisten kamoja ja kaikki sulassa sovussa! Hienoa hienoa! Ja rovaniemeltä toiseen kaupunkiin: Hämeenlinnassa rumpuopetusta? (muuten kuin opisto) | |
![]() 13.09.2005 10:04:39 (muokattu 13.09.2005 10:04:56) | |
pistin tässä muuten merkille, että ovat vanhat parrat hillinneet tuota kirjoittelua tänne ja kas kummaa - tappelut ovat vähentyyn dramaattisesti! sattumaa..? Norsk Arysk Blak Metal! Rahhh!! | |
![]() 13.09.2005 10:07:03 | |
pistin tässä muuten merkille, että ovat vanhat parrat hillinneet tuota kirjoittelua tänne ja kas kummaa - tappelut ovat vähentyyn dramaattisesti! sattumaa..? Pilataan sitten tämä ja aletaan kiistellä jostain. :) Minä tiedän - siis pelkään ! | |
![]() 13.09.2005 11:05:58 | |
Miitti ja ryyppääminen käy aina :D Milloin ja missä? Oishan se tälläkin viikolla tuo viikonloppu olemassa, joten esim. perjantaina Irkkuun tai johonkin muuhun istumapaikkaan? Etelän miehet myös, nokka pohjoiseen, täällä se kaikki äksöni on! ;) -Muovinen Viitonen | |
![]() 13.09.2005 11:16:52 | |
Pitkästä aikaa aivan mahtava topic! Kukaan ei vittuile kenellekkään, kukaan ei provoo, ei hauku toisten kamoja ja kaikki sulassa sovussa! Hienoa hienoa! Ja rovaniemeltä toiseen kaupunkiin: Hämeenlinnassa rumpuopetusta? (muuten kuin opisto) Tuo voisi kiinnostaa minuakin, tai sitten opetetaan toisiamme ;) "More groovy time" | |
![]() 13.09.2005 17:10:25 (muokattu 13.09.2005 17:11:32) | |
Oli muuten Rovaniemen nuorisotoimen bänditilat ihan ruuhkaan asti täynnä, joten ihan turha haaveillakaan settinsä sinne tunkemista! Täytyy elätellä toivoa että Rovalalla ois jonkinlaisia harjoitustiloja ja settejä, joihin voisi tuoda harjoittelua varten esim. omat pellit, pedaalin ja virpan... No, saa nähdä. Miittiä miittiä :D PS: Kai tää threadi on fiksu kun joka toinen kirjoitus on mun käsialaa ;) -Muovinen Viitonen | |
![]() 14.09.2005 18:26:06 | |
rollolaiset; miitti tänää mun keikan jälkee tivolissa? :D 23:30 paukkuu. huomenna onki sit lähtö ouluun. Hyvi ruuvaa! | |
![]() 14.09.2005 19:02:53 (muokattu 14.09.2005 20:08:00) | |
rollolaiset; miitti tänää mun keikan jälkee tivolissa? :D 23:30 paukkuu. huomenna onki sit lähtö ouluun. Hitto, just ajattelin että jos ei lähtis fuksiais-meininkeihin yms. ku on niin harmaata ja sataa mutta Tivolihan ei ole kuin tuossa 200 metrin päässä... Missäs siellä keikan jälkeen? Vai pitääkö vaan käydä eturivistä tarkistaan rumpalin pärstä ja etsiä mies käsiin keikan loputtua? ;) E= Oolrait, lähen tästä illanistujaisiin ja sieltä siirrytään Tivoliin päin. Koneelle en enää pääse. Nähdään siellä! Prhna, en voi sanoa mitään massasta poikkeavia tuntomerkkejä jotka sopisivat minuun... Silmälasit, erittäin lyhyet hiukset, siiderituoppi kädessä, farkut... todella originelliä ;) -Muovinen Viitonen | |
![]() 14.09.2005 20:30:11 (muokattu 14.09.2005 20:30:33) | |
Hitto, just ajattelin että jos ei lähtis fuksiais-meininkeihin yms. ku on niin harmaata ja sataa mutta Tivolihan ei ole kuin tuossa 200 metrin päässä... Missäs siellä keikan jälkeen? Vai pitääkö vaan käydä eturivistä tarkistaan rumpalin pärstä ja etsiä mies käsiin keikan loputtua? ;) E= Oolrait, lähen tästä illanistujaisiin ja sieltä siirrytään Tivoliin päin. Koneelle en enää pääse. Nähdään siellä! Prhna, en voi sanoa mitään massasta poikkeavia tuntomerkkejä jotka sopisivat minuun... Silmälasit, erittäin lyhyet hiukset, siiderituoppi kädessä, farkut... todella originelliä ;) mul on musta kraka (ei voi erehtyä!) ja valkone paita. menit jo kyllä mut eiköhän siellä törmää. Hyvi ruuvaa! | |
![]() 14.09.2005 21:36:21 | |
Hyvä valinta ottaa tunteja Mikolta. Itse tunnen miehen yli 10 vuoden ajalta ja hänellä on hyvä näkökanta perusasioihin. Treenikämppiä ei ainakaan kaupungin kautta saa, kun yhdistyminen päällä maalaiskunnan kanssa. Tarkoittaa myös, että mitään tiloja eivät laita ja muutenkin kielto päällä mitään edes uudistaa. Muutamia tiloja itse tiedän, mutta on hieman hommaa ensin, että portti kyseisiin tiloihin saadaan muusikon näkökulmasta aukastua. Kyseisiä tiloja satoja neliöitä.. Meettinki ei kyllä ole huono idea. Itse en ehdi kyseisiin pippaloihin, mutta muuna aikana jos vain jengillä on mielenkiintoa johonkin kokoontua vois olla ihan mielenkiintoista. | |
![]() 15.09.2005 21:03:39 | |
Hyvä valinta ottaa tunteja Mikolta. Itse tunnen miehen yli 10 vuoden ajalta ja hänellä on hyvä näkökanta perusasioihin. Treenikämppiä ei ainakaan kaupungin kautta saa, kun yhdistyminen päällä maalaiskunnan kanssa. Tarkoittaa myös, että mitään tiloja eivät laita ja muutenkin kielto päällä mitään edes uudistaa. Muutamia tiloja itse tiedän, mutta on hieman hommaa ensin, että portti kyseisiin tiloihin saadaan muusikon näkökulmasta aukastua. Kyseisiä tiloja satoja neliöitä.. Meettinki ei kyllä ole huono idea. Itse en ehdi kyseisiin pippaloihin, mutta muuna aikana jos vain jengillä on mielenkiintoa johonkin kokoontua vois olla ihan mielenkiintoista. Soitin sellaiseen firmaan kuin UFO-viihde ja heillä mahdollisesti olisi joitain tiloja. Täytyy huomenna soitella sitten uudestaan että ovatko saaneet selvitettyä tilanteen. Missäs noi sun mainitsemat tilat olisi? Kuulostaa mielenkiintoiselta... J.Cool, oli todella harmi kun missasin sen sun soolon! Olin vaan sen verran tuiterissa, että unohdin itseni baaritiskille ;) Sulla oli tosi asiallinen setti (Genistat on jo kauan olleet mun unelma) ja tykkäsin sun tatsista soittaa sitä. Ja pidetään vaan miittiä kun keretään! -Muovinen Viitonen | |
![]() 15.09.2005 21:44:31 | |
UFO-viihteen tiloista tiedän sen verran, että siellä mitä on porukkaa vuokralla maksavat suht suolasta hintaa. Ainakin tiloista, jotka ovat suht lähelle keskustaa. Voisin asian tarkistaa vielä Ufo-viihteeltäkin, mutta suht samoissa neliöhinnoissa pyöritään mitä normaali asunnoissa. Nämä tiedot tosin kesän aikana saanut tietää ufon suhteen. Ne tilat joihin yritän hieman ovia raottaa kokeneemmille yhtyeille jne eivät ole keskustan tuntumassa vaan pari kilometriä keskustasta. Homma on vielä jonkin verran auki johtuen kaiken maailman rakennuslautakuntien yms johtokuntien kokousten pitämisen hitaudesta ja siellä olevien ihmisten päätöksistä. Tämä alkaa kuulostamaan jo tutulta väännöltä mitä Roissa joutuu välillä tekemään oikean toiminnan edistämiseksi. (kaikki on melkein tappelua virastojen yms kanssa ja bändi sana pelottaa virkamiehiä jne) Meetinkiä vain kehiin ja ilmoittelua, että milloin on keikkoja niin eiköhän sitä väänny tällä paikkakunnalla suht helposti kattelemaan. | |
![]() 15.09.2005 23:33:09 | |
J.Cool, oli todella harmi kun missasin sen sun soolon! Olin vaan sen verran tuiterissa, että unohdin itseni baaritiskille ;) Sulla oli tosi asiallinen setti (Genistat on jo kauan olleet mun unelma) ja tykkäsin sun tatsista soittaa sitä. kiitoksia :) se tuli tietääkseni digi-videolle, katellaan. äänenlaatu varmaan on mitä on. Hyvi ruuvaa! | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › 1 |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)