Aihe: Rummut ja ilman kosteus
1
Jirka
18.09.2005 19:22:26
Miten hyvin tuollaiset all maple kannut kestää kosteutta. Ollaan soiteltu kesä vanhassa rakennuksessa missä ei oo jatkuvaa lämmitystä. Nyt syksyn tullen sitten arveluttaa, uskaltaako kannuja enää pitää siellä. Onko kokemuksia?
Niko Solehmainen
hyperhamsteri
18.09.2005 19:34:38
Itseäni on askarruttanut sama asia. Omalla bändilläni on treenikämppä sauna-autotalli-ulkorakennuksen kellarissa, jossa ennen märkä maalattia, nyt valettu betoni ja lattialämmitys. Huone on silti vielä kostea, koska kosteuseristyksiä ei ole ehditty kaivaa. Siksi joudun pitämään patteria päällä yötä päivää varjellakseni vahvistimia ja rumpujani. Pieni kosteus ei ole ainakaan vielä vaikuttanut millään tavalla. Paitsi kun vaihdoin alakalvoja, huomasin, että en ollut viime kerralla laittanut lattiatomiin alakalvoa ja kannun alareuna oli hieman homeessa. Pyyhin ja desinfioin ja heitin kalvon päälle. Tämä siis tapahtui, ennen kun laitoin patterin kellariin.
Aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta. (J.Liimatta)
ToMi88
18.09.2005 19:34:47

Kyllä mä ainakin veisin kannut sieltä pois. Tuo kosteus nimittäin ei oo hyväksi kannuille.
Legatus
18.09.2005 19:45:43
Kyllä mä ainakin veisin kannut sieltä pois. Tuo kosteus nimittäin ei oo hyväksi kannuille.

Juu kyllä minäkin olen samaa mieltä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)