moderndrummer88 11.09.2005 13:26:03 (muokattu 11.09.2005 13:35:25) | |
---|
Norsk Arysk Blak Metal! Rahhh!! |
Niskamies 11.09.2005 13:48:56 | |
---|
Pistä meiliä Thomannille ja kysy. Ne varmasti tietää. Pari varoituksen sanaa tosta setistä. Virvelissä ei ole mattosyvennystä. En tiedä johtuuko se tästä, mutta tossa virvelissä ei ole bodyä ollenkaan. Saundi on pelkkää ohutta ritinää. Basarissa on samanpaksuinen runko kun tomeissa, vaikka yleisesti ottaen basari on jonkinverran paksumpi. Saundi siinä on mitä se nyt on, suosittelen jokatapauksessa testiä, mikäli se vaan on mahdollista. Virallisesti semi-pro! |
moderndrummer88 11.09.2005 13:53:00 | |
---|
Pistä meiliä Thomannille ja kysy. Ne varmasti tietää. Pari varoituksen sanaa tosta setistä. Virvelissä ei ole mattosyvennystä. En tiedä johtuuko se tästä, mutta tossa virvelissä ei ole bodyä ollenkaan. Saundi on pelkkää ohutta ritinää. Basarissa on samanpaksuinen runko kun tomeissa, vaikka yleisesti ottaen basari on jonkinverran paksumpi. Saundi siinä on mitä se nyt on, suosittelen jokatapauksessa testiä, mikäli se vaan on mahdollista. olen minä noita testaillu, eli ei tässä ihan mututuntumalla olla liikenteeseen lähössä. virpan minä jokatapauksessa hommaan joskus uuden Norsk Arysk Blak Metal! Rahhh!! |
savopie 11.09.2005 14:45:26 | |
---|
kyl mä ainakin noihin mun pdp:hin ostan tama tomipidikkeet, jotka saa räkkiin. kyllä, ne ovat yhteensopivat, ainakin noitten mun keeluvien tomipidikkeiden (se osa joka on kiinni itse rummussa ja pitää tomin kellujana, ei siis tomiständi) kanssa. luulen että sopivat myös noihin , vaikka ovat hieman erilaiset kuin omat. Voihan se niinki olla.... vaan mitehän tuo lienee?? |
moderndrummer88 11.09.2005 15:47:12 | |
---|
kyl mä ainakin noihin mun pdp:hin ostan tama tomipidikkeet, jotka saa räkkiin. kyllä, ne ovat yhteensopivat, ainakin noitten mun keeluvien tomipidikkeiden (se osa joka on kiinni itse rummussa ja pitää tomin kellujana, ei siis tomiständi) kanssa. luulen että sopivat myös noihin , vaikka ovat hieman erilaiset kuin omat. selvä homma, kiitokset tiedosta Norsk Arysk Blak Metal! Rahhh!! |
moderndrummer88 11.09.2005 16:09:19 | |
---|
saapikos tuota road pro:ta semmosena kombinaationa missä on tuplatomiständi ja symbaaliständi kun t-kaupasta ei löydy kuin yhen tomin holderilla varustettuja kombinaatioständejä Norsk Arysk Blak Metal! Rahhh!! |
Jeltz 11.09.2005 16:17:56 | |
---|
saapikos tuota road pro:ta semmosena kombinaationa missä on tuplatomiständi ja symbaaliständi kun t-kaupasta ei löydy kuin yhen tomin holderilla varustettuja kombinaatioständejä Ei saa, jos tuollaista haluaa, niin pitää klämpillä pistää joko toinen tomiholderi tai symbaaliholderi. Anteeksi että olen myöhässä. Olin nähkääs paskalla. |
moderndrummer88 11.09.2005 16:19:26 (muokattu 11.09.2005 16:19:52) | |
---|
Ei saa, jos tuollaista haluaa, niin pitää klämpillä pistää joko toinen tomiholderi tai symbaaliholderi. hitto, no ainahan sitä voi laittaa sen toisen tomin basarista ja toisen semmosesta yhdellä tomiholderilla olevasta kombinaatioständistä Norsk Arysk Blak Metal! Rahhh!! |
Niskamies 11.09.2005 22:08:47 | |
---|
hitto, no ainahan sitä voi laittaa sen toisen tomin basarista ja toisen semmosesta yhdellä tomiholderilla olevasta kombinaatioständistä Tai sitten vaan klämppäät kiinni puomin tohon telineeseen. Hyvin toimii. Virallisesti semi-pro! |
Niskamies 12.09.2005 08:05:29 | |
---|
Tuli vaan mieleen että sähän voit laittaa ton basarin päälläolevan tuplatomiholderin kiinni jompaankumpaan noista PDP:n telineistä. Sen pitäisi suoraan mahtua siihen alimman putken sisään. Virallisesti semi-pro! |
Perro Stupido 12.09.2005 08:23:56 (muokattu 12.09.2005 08:26:16) | |
---|
Tuli vaan mieleen että sähän voit laittaa ton basarin päälläolevan tuplatomiholderin kiinni jompaankumpaan noista PDP:n telineistä. Sen pitäisi suoraan mahtua siihen alimman putken sisään. Tästä tulikin mieleeni, että Taman osillapa näin ei käykkään. Harmittaa vähän. Tabu. Asia, josta ei puhuta. |
Perro Stupido 12.09.2005 08:25:12 (muokattu 12.09.2005 08:26:01) | |
---|
ei tämä toimi taas Tabu. Asia, josta ei puhuta. |
moderndrummer88 12.09.2005 08:27:51 | |
---|
Tuli vaan mieleen että sähän voit laittaa ton basarin päälläolevan tuplatomiholderin kiinni jompaankumpaan noista PDP:n telineistä. Sen pitäisi suoraan mahtua siihen alimman putken sisään. ahaa, tämäpä ei olisi tullu itelle mieleen Norsk Arysk Blak Metal! Rahhh!! |
HeavyMachinery 12.09.2005 12:57:16 | |
---|
Tuli vaan mieleen että sähän voit laittaa ton basarin päälläolevan tuplatomiholderin kiinni jompaankumpaan noista PDP:n telineistä. Sen pitäisi suoraan mahtua siihen alimman putken sisään. Ei onnistu on paksumpi, kokeiltu on tamassa sama juttu. Kyllä Pdp:een tomit saa kiinni taman roadpron ständiin itselläni on juuri sellaisessa kiinni molemmat tomit. Minä tiedän - siis pelkään ! |
Niskamies 12.09.2005 13:13:58 | |
---|
Tästä tulikin mieleeni, että Taman osillapa näin ei käykkään. Harmittaa vähän. Ei käy vai? Ainakin kaikki mun Taman rauta sopii saumattomasti yhteen. Virallisesti semi-pro! |
Perro Stupido 12.09.2005 21:39:49 | |
---|
Ei käy vai? Ainakin kaikki mun Taman rauta sopii saumattomasti yhteen. Ei mulla. Swinkkujen basarin tomholderi ja Taman Road-ständi ei mene yhteen. Jää vähän väljäksi. Tabu. Asia, josta ei puhuta. |
WyW 12.09.2005 22:37:36 | |
---|
Helpoimmalla pääset ku teet saman, kuin itse. Ostaa täräytin DW9934 -ständin ( http://www.musamaailma.fi/bandikamat/tuotteet/250/254/9934.phtml). En tiedä mimmosta Taman RoadPro on (älä Niskis provosoidu turhaan... iha hyvää se o!), mutta itse en ole ainakaan sekuntiakaan katunut tuon DW:n järeimmän mukaan tehdyn ständin ostoa. Musamaailmalla on iso valikoima noita ständejä erilaisilla kokoonpanoilla niin sieltä löytyy mieluinen varmasti. Tuo ständi on jauzaa! http://koti.mbnet.fi/iapunen/bleh/blackani.gif |
savopie 12.09.2005 23:14:59 | |
---|
saapikos tuota road pro:ta semmosena kombinaationa missä on tuplatomiständi ja symbaaliständi kun t-kaupasta ei löydy kuin yhen tomin holderilla varustettuja kombinaatioständejä Käyhän se niinkin, et ostat sen tuplatomiständin, ja jos kiinnitätä siihen vain yhen tomin, voit ostaa DW:n dogbonen. (sellanen härveli, joka menee kiinni niihin tomiständeihin, ikäänkuin olisi sumb.ständi.) Voihan se niinki olla.... vaan mitehän tuo lienee?? |
Tama (Royal Star) 12.09.2005 23:50:18 | |
---|
Helpoimmalla pääset ku teet saman, kuin itse. Ostaa täräytin DW9934 -ständin (http://www.musamaailma.fi/bandikamat/tuotteet/250/254/9934.phtml). En tiedä mimmosta Taman RoadPro on (älä Niskis provosoidu turhaan... iha hyvää se o!), mutta itse en ole ainakaan sekuntiakaan katunut tuon DW:n järeimmän mukaan tehdyn ständin ostoa. Musamaailmalla on iso valikoima noita ständejä erilaisilla kokoonpanoilla niin sieltä löytyy mieluinen varmasti. Tuo ständi on jauzaa! on kyllä niin huolellinen hinta, että jäisi multa ainakin hyllyyn. sitä kun joskus osaisi soittaa.... |
Niskamies 13.09.2005 07:46:31 | |
---|
Helpoimmalla pääset ku teet saman, kuin itse. Ostaa täräytin DW9934 -ständin (http://www.musamaailma.fi/bandikamat/tuotteet/250/254/9934.phtml). En tiedä mimmosta Taman RoadPro on (älä Niskis provosoidu turhaan... iha hyvää se o!), mutta itse en ole ainakaan sekuntiakaan katunut tuon DW:n järeimmän mukaan tehdyn ständin ostoa. Musamaailmalla on iso valikoima noita ständejä erilaisilla kokoonpanoilla niin sieltä löytyy mieluinen varmasti. Tuo ständi on jauzaa! Varmasti hyvä teline toi DW, mutta on toi Suomen hinta "hieman" suolainen. 180 euroa tuplatomitelineestä ja symbaalipidikkeestä! Virallisesti semi-pro! |