juup 28.09.2005 21:49:03 | |
---|
Noniin, rumpujen osto olisi edessä, vaan valinta on vaikea.. Voisitteko kertoa mielipiteenne mitkä kannattaisi ostaa (ei pellit): Yamahan stage custom(755€), Pearl ex(699€) vai Tama Rockstar(800€)? Voi tietenkin suositella, ja kertoa mitkä itse valitsisitte tai ette valitsisi.. Olen soittanut pari vuotta, enkä luottelisi enää itseäni alottelijaksi vaan harrastelijaksi(mikäli niissä on eroa :D).. Kiitos.. |
drum-monkey 28.09.2005 22:17:41 | |
---|
Stage Custom tai EX, en haukkuisi rokkareita, mutta mun kokemukset niistä on ollut aika negatiivisia. Mulla on kuitenkin ollut vaan huono tuuri, uskoisin. Munletti on mulletti |
DimensionZ 28.09.2005 22:23:36 (muokattu 28.09.2005 22:24:32) | |
---|
Luepa tuo toisella sivulla oleva topikki Export vs. Superstar. Sieltä saat varmasti paljon tietoa Exporteista, ja sitä vastaan Rockstarit korvanneista Superstareista. Noista vaihtoehdoista miettisin Stage Customeiden tai Superstarien välillä, ja päätyisin lopulta Superstareihin. Kuten sanoin tuolla toisessa topikissa, ja kuten hollmikin kehui, Superstareissa on tällä hetkellä paras hinta/laatusuhde missään setissä markkinoilla. EDIT: Ja tässäpä linkki siihen keskusteluun: http://muusikoiden.net/keskustelu/p … c=30&t=103889&o=0&co=30''He jumped right out of a building!!'' |
Jeltz 29.09.2005 07:15:35 | |
---|
Luepa tuo toisella sivulla oleva topikki Export vs. Superstar. Sieltä saat varmasti paljon tietoa Exporteista, ja sitä vastaan Rockstarit korvanneista Superstareista. Noista vaihtoehdoista miettisin Stage Customeiden tai Superstarien välillä, ja päätyisin lopulta Superstareihin. Kuten sanoin tuolla toisessa topikissa, ja kuten hollmikin kehui, Superstareissa on tällä hetkellä paras hinta/laatusuhde missään setissä markkinoilla. EDIT: Ja tässäpä linkki siihen keskusteluun: http://muusikoiden.net/keskustelu/p … c=30&t=103889&o=0&co=30 Komppaan. Exportien hardware ja tomikiinnitykset on huomattavasti huonompia kun stage customeissa ja superstareissa. Itse päätyisin luultavasti Superstareihin, joskaan ei Stage Customitkaan huonoja ole. Anteeksi että olen myöhässä. Olin nähkääs paskalla. |
juup 29.09.2005 07:49:58 | |
---|
kiitoksia... Onko nuilla Superstarilla ja rockstarilla paljon eroa? eihän tuota superstaria enää tehdä? |
Dnjmaster 29.09.2005 10:57:30 (muokattu 29.09.2005 10:59:13) | |
---|
Premierin cabriat. Vielä jos löydät käytetyt Englantilaiset. Niitä on pyöriny torilla ja muistaakseni ainakin Vapauskauppiaalla on myynnissä. En tiedä onko enään. EDIT: Voin siis kokemuksella suositella, koska itse omistan Englannin cabriat. Eritäin passelit rummut aloittelijalle, tai pidemälle ehtineelle. kalamies#40 >-)))> |
Lapaluu 29.09.2005 11:13:36 | |
---|
Stage customit ovat erittäin passelit myös. Yamahan hardware on laadukasta eikä rummuissakaan häviä. Suosittelen jammua :) Kinkkua kaikille! (Hammerfall ~ Ham for all) |
HeavyMachinery 29.09.2005 12:26:05 | |
---|
kiitoksia... Onko nuilla Superstarilla ja rockstarilla paljon eroa? eihän tuota superstaria enää tehdä? Soundillisesti ei hardwarellisesti kyllä.... Minä tiedän - siis pelkään ! |
Jeltz 29.09.2005 13:44:42 | |
---|
kiitoksia... Onko nuilla Superstarilla ja rockstarilla paljon eroa? eihän tuota superstaria enää tehdä? Oletan nyt että kyse on näistä uusista superstaroista. Rockstareja ei enää tehdä, Superstareja tehdään, mutta ne ovat eri rumpuja, mitä vanhat superstarit, joita kai joskus 80-luvulla valmistettiin. Uusien Superstarien ja Rockstarien erona on runkomateriaali (Rockstareissa 2 kerrosta lehmusta, 5 filippiininmahonkia, Superstaroissa 2 kerrosta lehmusta, 5 koivua), vanteet (Rockstareissa prässi-, Superstareissa valetut), hiukan erinäköiset lugit, sekä Superstareissa symbaaliständeissä portaattomat tiltterit. En ole Superstareja koskaan testaillut, joten en osaa sanoa, kuinka paljon ovat Rockstareja paremmat, mutta omiin Rockstar Customeihini olen ala-arvoista virveliä lukuunottamatta ollut tyytyväinen. Anteeksi että olen myöhässä. Olin nähkääs paskalla. |
TomGoofy 29.09.2005 16:06:26 | |
---|
Mutta mitä mahtaa maksaa levytukussa tollanen superstarba custom setti? |
Niskamies 29.09.2005 16:08:08 | |
---|
Mutta mitä mahtaa maksaa levytukussa tollanen superstarba custom setti? Viimeksi kun siellä kävin niin Supestar custom setti maksoi 999 euroa. |