Aihe: Tripla pedaali
1
grege
27.09.2005 17:21:09
http://www.hohnerusa.com/dpedals.htm#
Tollanen hirvitys tuli surffaillessa vastaan. Onkos kukaan koskaan päässy testaamaa kyseistä kapistusta?
Kahdesta orjapedaalista muodostuva "Middle Pedal" vaikuttaisi ainakin ideana mainiolta. Toimivuudesta en kuitenkaan tiedä. Tuohon kantapäällä poljettavaan pedaaliin sopii varmasti mainiosti Jo Jo Mayerin tekniikka, jossa hän käyttää kantapäätä normaalilla pedaalilla(longboard ilmeisesti).
Metallipää
27.09.2005 17:35:12
Testaamaan en ole päässyt, mutta idea ainakin vaikuttaa loppujen lopuksi aika hyvältä. Tiedä sitten millainen tuo oikeasti on..
Ze Kink
27.09.2005 17:54:13
Olen nähnyt videon, jossa joku tyyppi soittaa sähkörumpuja kvartti(?)pedaaleilla, eli siis siinä oli 2 basaripädiä joissa molemmissa 2 nuijaa. 2 pedaalia siis, mutta yhteensä 4 nuijaa. Aika vikkeläähän se oli, kun soiton nopeus kaksinkertaistui (toinen nuija löi nostettaessa).
[KTR-] tai biisin nimeks "PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!" nii sit yleisö huutais "SOITTAKAA PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!"
[KTR-] sit bändi ois ihan :---D
Bobana
27.09.2005 18:13:03
Dualistillahan on se tripla- malli yhelle basarille joka on ihan tavallisen tuplapedaalin näkönen mutta nuijia on oikealla puolella kolme. Hölmön näkönen eikä voi saunditkaan olla basarissa kummoisetkaan kun lyöntipinta-ala menee niin leveäksi.
Sonorilla luultavimmin parhaiten teknisesti toimiva triplapedaali.
Sex, choppers and rock´n roll!!!
2kind
27.09.2005 19:00:03
Kun noita virityksiä on maailma väärällään, niin mietinpä vain onkohan joku valmistaja yhdistänyt bassarin ja (kaapeli)haitsun pedaalia niin, että päkiä polkisi bassaria ja kantapää haitsua? Se olisi jotakin!
Just say ho.
trent
28.09.2005 12:28:20 (muokattu 28.09.2005 12:29:50)
Kun noita virityksiä on maailma väärällään, niin mietinpä vain onkohan joku valmistaja yhdistänyt bassarin ja (kaapeli)haitsun pedaalia niin, että päkiä polkisi bassaria ja kantapää haitsua? Se olisi jotakin!

Eilen tuli vanha Kummeli, jossa oli se yhden miehen bändi. Aika huvittava. Hyvin äijä veteli rumpuja ja kitaraa yhtäaikaa, kun polki oikealla jalalla basaria ja vasemman jalan päkiällä virveliä ja kantapäällä crashia.
Glenfiddich
28.09.2005 14:59:52
Kukakohan toi ukko oli Kummelissa? Tietenkin joku huippuarvostettu ja nyt minä tein itsestäni idiootin tietämättömyydelläni...

Varmaa aika vaativaa homma vetää tollasella yhden miehen orkesterilla keikka mut hei..oishan siihen saatu haitariki mukaa samalla hinnalla:)
"Ei hevarit oo kovia tappelijoita."
fmcruelty
28.09.2005 15:30:42

Kukakohan toi ukko oli Kummelissa?

Yhden joukon yhtye. Nimi oli muistaakseni Jouko Mäki-Lohiluoma. Oltiin joskus bissehuuruis tsekkaas keikkaa tos paikallises ja kyllähän se vakuutti. Hittibiisi oli muutes "Pierevän kives ei sammaloidu" :)
Hevi - Elämä
ddrum54
28.09.2005 16:08:44
Eilen tuli vanha Kummeli, jossa oli se yhden miehen bändi. Aika huvittava. Hyvin äijä veteli rumpuja ja kitaraa yhtäaikaa, kun polki oikealla jalalla basaria ja vasemman jalan päkiällä virveliä ja kantapäällä crashia.

Joo, ja oikean käden pikkurillillä "haitsua" + saman käden peukalolla bassoa. Aika skitso hemmo. : )
2`n 4
TomGoofy
28.09.2005 16:17:13
Toi äijä oli vissii joskus ala-asteella meidän koulussa keikalla.
miccomalliton
28.09.2005 16:23:54
Aika äijä:
http://www.ohjelmanaiset.fi/trubaduurit/yhdenjoukon/yhdenjoukon.jpg

Muistaakseni uskovainen ukkeli.
"Ylistäkää häntä rumpua lyöden ja karkeloiden...ylistäkää häntä helisevillä symbaaleilla, ylistäkää häntä kumisevilla symbaaleilla!" psalm. 150 kalamies#24 >-)))> olen Hulkki! ESTR #1 Punttisika #1 MET #2 Kirka on mies.
K.Suninen
28.09.2005 17:51:20
Mutta tässähän on "oikeaoppisempi" triplepedal?
http://www.theduallist.com/triple.html
Dave Weckl on huono rumpali
Ze Kink
28.09.2005 18:54:11
Ohops, painoin vahingossa varoitusta, ei mitään.
[KTR-] tai biisin nimeks "PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!" nii sit yleisö huutais "SOITTAKAA PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!"
[KTR-] sit bändi ois ihan :---D
okoranta
28.09.2005 18:58:45

Sama mies oli Oulasissa viime vuonna keikalla Rapukarnevaaleilla ja olin Yhdistyksen puolesta hänelle kuskina ja roudarina ja pääsin sit myös kokeilemaan juuri niitä vehkeitä, jotka on ollut myös Kummeli-aikaan jo käytössä...Smoke on the Water lähti aika kivasti:)
Muse:n Hysteriassa maailmankaikkeuden hienoin bassoriffi!! Rock!!
HeavyManDrummer
28.09.2005 19:32:36
heh hauskan näköset värkit :D
xD
moderndrummer88
28.09.2005 20:09:55
Kukakohan toi ukko oli Kummelissa? Tietenkin joku huippuarvostettu ja nyt minä tein itsestäni idiootin tietämättömyydelläni...

ite olin kahesti tuon äijän keikalla viime keväänä, on kyllä kova ukko! get oninkin päräytti menemään
Norsk Arysk Blak Metal! Rahhh!!
hgr
29.09.2005 01:15:44
Toi äijä oli vissii joskus ala-asteella meidän koulussa keikalla.

Sama.
HeavyMachinery
29.09.2005 10:41:53

Sama mies oli Oulasissa viime vuonna keikalla Rapukarnevaaleilla ja olin Yhdistyksen puolesta hänelle kuskina ja roudarina ja pääsin sit myös kokeilemaan juuri niitä vehkeitä, jotka on ollut myös Kummeli-aikaan jo käytössä...Smoke on the Water lähti aika kivasti:)

Jouko mäki-lohiluoma eli yhdenjoukonyhtye.

http://www.ohjelmanaiset.fi/yhdenjoukon.htm

on tullut huollettua noita joukon kitaroita joskus hauska mies ...
Minä tiedän - siis pelkään !
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)