Aihe: Kellereistä
1 2
Tindrum
21.09.2005 01:13:59
Help.

Tietääkö kukaan suomessa kauppaa joka myisi noita runkoja? Ja muita helyjä virpan rakenteluun.

Kiitos vinkeistä.

Rumba-Ali
21.09.2005 10:49:09

Suomesta en tiedä, mutta tässä yksi linkki rapakon taakse, jos yhtään helpottaa.

Käsittääkseni minimitilaus 50 taalaa, joten kannattaa harkita "kimppakyytiä". Pistä pikaviestiä, jos löydät jostain tai olet tilaamassa esim. tuolta. Voisin olla kiinnostunut itsekin.

http://www.bestdrumdeals.com/catalog/c49_p1.html
Ihmisoikeudet rumpaleille yy-kaa-koo-heti!
HeavyMachinery
21.09.2005 11:19:32

http://www.stdrums.de./

Tuolta löytyy. Itse oon sieltä kohta tilaamassa virpan runkoa :)
Minä tiedän - siis pelkään !
vapauskauppias
21.09.2005 11:57:41
Kannattaa muistaa, että Yhdysvalloista tilatessa tulee lisä maksuja:

- Verot otetaan ensin tuotteen ja rahdin yhteishinnasta
- Tuosta otetaan vielä tullimaksu, joka on 0-16%.

Kyselin näitä vähän aikaa sitten ja muistaakseni jotenkin näin se meni. Suosittelen tilaamaan Euroopasta tai Suomesta, jos mahdollista ellei välttääkseen epämiellyttäviä yllätyksiä.
HeavyMachinery
21.09.2005 13:31:54

Kannattaa muistaa, että Yhdysvalloista tilatessa tulee lisä maksuja:

- Verot otetaan ensin tuotteen ja rahdin yhteishinnasta
- Tuosta otetaan vielä tullimaksu, joka on 0-16%.

Kyselin näitä vähän aikaa sitten ja muistaakseni jotenkin näin se meni. Suosittelen tilaamaan Euroopasta tai Suomesta, jos mahdollista ellei välttääkseen epämiellyttäviä yllätyksiä.

Kun kertoo jenkki hinnan about 1.25 saa aika lähelle mitä se voi maksaa....
PeeKoo
21.09.2005 16:58:00
http://www.stdrums.de./

Tuolta löytyy. Itse oon sieltä kohta tilaamassa virpan runkoa :)

No nyt se innostu, kohta on koko setin rungot tilauksessa;)
'En mie tiiä, mie vaan vejän - Anssi Nykänen'
Tindrum
21.09.2005 19:07:10
Ok.

St-Drums on tuttu paikka ja olen vaihtanut meilejä omistajan (Gerdin) kanssa.
Vaikuttaa asialliselta kaupalta, ajattelin vaan että saako lähempää...

HeavyMachinery
22.09.2005 09:05:56

No nyt se innostu, kohta on koko setin rungot tilauksessa;)

Joo parin kuukauden kuluttua varmaankin. Kunhan saan ensin raudan hommattua. Jäi kaivelemaan ne koulu aikaiset virvelin teko suunnitelmat, totta kai ne parissa vuodessa kasvaa jo setiksi.
PeeKoo
22.09.2005 15:04:19
Joo parin kuukauden kuluttua varmaankin. Kunhan saan ensin raudan hommattua. Jäi kaivelemaan ne koulu aikaiset virvelin teko suunnitelmat, totta kai ne parissa vuodessa kasvaa jo setiksi.

Niinpä. Onhan tuo koulussa Kellerin rungosta kasattu pikkuvirveli toiminut ihan mukavasti.
Kannattaa se rautapuoli katsoa tarkkaan, ettei tule mitään ikäviä yllätyksiä. Jos vaikka entisestä setistä ne ottaisit niin ainakin tietäisit että toimivat.
HeavyMachinery
22.09.2005 16:21:08

Niinpä. Onhan tuo koulussa Kellerin rungosta kasattu pikkuvirveli toiminut ihan mukavasti.
Kannattaa se rautapuoli katsoa tarkkaan, ettei tule mitään ikäviä yllätyksiä. Jos vaikka entisestä setistä ne ottaisit niin ainakin tietäisit että toimivat.

aatelin taman sta classic sarkan heloja ja valettuja vanteita. Tarviikko runkoja tulis samassa paketissa.
Tindrum
22.09.2005 16:26:48
aatelin taman sta classic sarkan heloja ja valettuja vanteita. Tarviikko runkoja tulis samassa paketissa.

Mistä oot tilaamassa noita Taman heloja?
Ittellä on uus Superstarin virppa (valuvantein), mutta tohon rakenteluun vois ajatella noita mainitsemiasi...
PeeKoo
22.09.2005 16:53:35

No sitten ainakin toimii. Hintaa kertyy kylläkin.
Kiitosta vaan mutta nyt on kyllä rungot tilattu pitkäksi aikaa=)
zmb
22.09.2005 16:58:51
HEIJ! Elkää tilatko, some member in mnetin olikos (jassuli)? myy ja tuo noita kellerin runkoja halvalla. Mies yritti vähän pissittää minua ja sanoi et 6½" rokkitähden pesät sattuis 5½ kellerin runkoon. Höpöpöpö!
stam1naaa!
HeavyMachinery
22.09.2005 17:29:38

No sitten ainakin toimii. Hintaa kertyy kylläkin.
Kiitosta vaan mutta nyt on kyllä rungot tilattu pitkäksi aikaa=)

Niin tulee vaan jos kerran teen niin tehdään sitten kunnolla. Kokeilen ensin ton virppa kanssa kuin kiiloitus ja muut onnistuu vai meneekö vahaus linjalle.

Joo tiedän että jassulilta saa mutta st drumsilla tekevät reuna viisteet ohjeiden mukaan ja se on plussaa....
vapauskauppias
24.09.2005 22:37:56
Kun kertoo jenkki hinnan about 1.25 saa aika lähelle mitä se voi maksaa....

Onko tämä tietoa vai mutua?
Niskamies
24.09.2005 22:53:40
Onko tämä tietoa vai mutua?

Mutua. Ja väärää sellaista.

Hinnan, joka maksaa sulle, saadaan tästä.

Hinta(postikuluineen) x 1,035(tulli) x 1,22(alv). Sulla on hinta jonka maksat dollareina. Ton sitten jaat dollarin kurssilla, joka irtoaa kätevästi mm. täältä: www.suomenpankki.fi
Meitsi on meshissä!
hybrid
24.09.2005 23:17:29
Mutua. Ja väärää sellaista.

Hinnan, joka maksaa sulle, saadaan tästä.

Hinta(postikuluineen) x 1,035(tulli) x 1,22(alv). Sulla on hinta jonka maksat dollareina. Ton sitten jaat dollarin kurssilla, joka irtoaa kätevästi mm. täältä: www.suomenpankki.fi

öö... Mä oon vaan lyhyen matikan kirjottanu, et voin olla väärässäkin, mu eikös tosta tuu 1,2627 eli about 1,25?
Niskamies
24.09.2005 23:20:21 (muokattu 25.09.2005 09:51:47)
öö... Mä oon vaan lyhyen matikan kirjottanu, et voin olla väärässäkin, mu eikös tosta tuu 1,2627 eli about 1,25?

Tulee, mutta sitten pitää ottaa huomioon vielä dollarin kurssi. Tänään yksi euro on 1.2118 dollaria, eli dollarihinta pitää kertoa 1,04:llä, niin saa maksettavan hinnan euroissa. Dollarin kurssi vaan muuttuu päivittäin, niin toi pikkasen heittää.
Meitsi on meshissä!
Stereophile
25.09.2005 09:19:17 (muokattu 25.09.2005 09:19:30)

Tulee, mutta sitten pitää ottaa huomioon vielä dollarin kurssi. Tänään yksi euro on 1.2118 euroa, eli dollarihinta pitää kertoa 1,04:llä, niin saa maksettavan hinnan euroissa. Dollarin kurssi vaan muuttuu päivittäin, niin toi pikkasen heittää.

Miten yksi euro voi olla 1.2 euroa?
En ole puolesta enkä vastaan. Pikemminkin päinvastoin.
Niskamies
25.09.2005 09:51:33
Miten yksi euro voi olla 1.2 euroa?

Nusnus.
Meitsi on meshissä!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)