Mr. Morrow 01.10.2005 17:18:33 | |
---|
Pari kappaletta basarin pedaaleja pitäis ostaa ja löysin torilta tällaset: http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=74499 ja http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=74279 Viisaat, kaikkitietävät rumpalitoverit, mitä olette mieltä? Kummat kannattais hommata? En tiedä onko nää enää edes myynnissä, mut aattelin kysästä.. Kiitos ASIALLISISTA vastauksista! En haluis tästä semmosta "mulla on noi, osta ne" -topicia. Niin, ja jos juuri sinulta löytyy tuon tason pedaaleja, niin tarjoa!! Yhteinen kohtalomme on verinen, mutta veri on vieraan... |
ltg 01.10.2005 17:25:26 | |
---|
Kehottaisin testaamaan, laadultaan lienevät melkoisen samanvertaisia nuo kaikkien valmistajien lippulaivapedaalit. Osta sen perusteella, kumpi sopii omalle jalalle paremmin, ja kummassa on sinulle parempi tuntuma. Musaliikkeistä luulisi löytyvän molempaa mallia testattavaksi. Elä äpise, kun kumminkaan mistään mittäään tiiäTHV-klubi #5 |
Triskal 01.10.2005 17:47:29 | |
---|
En haluis tästä semmosta "mulla on noi, osta ne" -topicia. Mulla on Cobrat, osta siis sellaiset! Tai siis... Öhöm. Nuo pedaalithan ovat melkoisen erilaiset tuntumaltaan. 5000:ssa on raskaammat nuijat. Eli testaamaan vaan. Your love came down / and it turned me around / Your love came down / and it saved me - kalamies#33 >-)))> |
Mr. Morrow 01.10.2005 17:58:26 (muokattu 01.10.2005 18:00:55) | |
---|
Pystyykö noissa DW:ssä säätään tota ite nuijan kulmaa samanlailla kun IC:ssä? Tarkotan siis sitä pelkkää beateria, en vartta. IC:n nuijista tykkään juuri sen takia kun ovat kevyet. Toisaalta taas toi DW:n nuija taitaa olla kakspuoleinen, vaikkakin raskaampi? Yhteinen kohtalomme on verinen, mutta veri on vieraan... |
Niskamies 01.10.2005 18:16:12 | |
---|
Mä ostaisin Tamat. Rolling Glidet on todella hyvät pedaalit. Ne ovat aika omanlaisensa, holtittomiksi niitä voinee luonnehtia. Säädöillä saa paljon aikaan. Hyvät pedaalit jos tykkää. |
Mr. Morrow 01.10.2005 18:17:28 | |
---|
Rolling Glidet on todella hyvät pedaalit. Ne ovat aika omanlaisensa, holtittomiksi niitä voinee luonnehtia. Mitä tarkotat holtittomalla? Yhteinen kohtalomme on verinen, mutta veri on vieraan... |
Niskamies 01.10.2005 18:18:52 | |
---|
Mitä tarkotat holtittomalla? Ne ovat niin smoothit tuntumaltaan, ja laakerit ovat hyvin kitkattomat, niin yhdellä polkaisulla se pedaali jää pitkäksi aikaa heilumaan jos siitä päästää irti polkaisun jälkeen. Osalti tähän vaikuttaa myös nuijat. |
moderndrummer88 01.10.2005 18:19:49 | |
---|
Mitä tarkotat holtittomalla? juuri sitä, ite en iron cobrista pidä niiden holtittomuuden takia. kerta kaikkiian hankala kontrolloida. iron cobrat ainakin power glitet mitä olen enemmältikin soitellu on enemmänkin voima- kuin tekniikkapedaali Norsk Arysk Blak Metal! Rahhh!! |
Niskamies 01.10.2005 18:21:32 | |
---|
juuri sitä, ite en iron cobrista pidä niiden holtittomuuden takia. kerta kaikkiian hankala kontrolloida. iron cobrat ainakin power glitet mitä olen enemmältikin soitellu on enemmänkin voima- kuin tekniikkapedaali Oletko soittanut muilla kuin power glideillä? Mä en niistä tykkää ollenkaan, hirveä se hyppy siinä lopussa. Osalti tohon holtittomuuteen vaikuttaa myös iC:n mielestäni ylikevyet ja tunnottomat nuijat, jonka takia jousia pitää pitää suht kireällä, jolloin pedaaleista tulee holtittomat. Mielestäni raskaat nuijat ja suht. löysä jousi on todella paljon parempi ratkaisu. |
moderndrummer88 01.10.2005 18:25:06 | |
---|
Oletko soittanut muilla kuin power glideillä? Mä en niistä tykkää ollenkaan, hirveä se hyppy siinä lopussa. Osalti tohon holtittomuuteen vaikuttaa myös iC:n mielestäni ylikevyet ja tunnottomat nuijat, jonka takia jousia pitää pitää suht kireällä, jolloin pedaaleista tulee holtittomat. Mielestäni raskaat nuijat ja suht. löysä jousi on todella paljon parempi ratkaisu. no niin vähän olen muilla malleilla soitellu että en voi sanoa juuri mitään niistä, mutta nuo pg:t ovat kyllä hirveät, niitä en suosittele, Norsk Arysk Blak Metal! Rahhh!! |
Mr. Morrow 01.10.2005 18:27:29 | |
---|
Mielestäni raskaat nuijat ja suht. löysä jousi on todella paljon parempi ratkaisu. Tämäkin varmaan riippuu paljolti musiikista, mitä soitetaan? Taidanpa tehdä niin ton ostohomman kans, että kysyn kummaltakin tarjouksen ja katon kumpi pystyy parempaan!? IC:t kyllä houkuttelis.. Mut DW:tä en oo päässy ikinä testaan. Vaikiaa, vaikiaa!! =) Yhteinen kohtalomme on verinen, mutta veri on vieraan... |
Shitmanek 01.10.2005 18:42:18 (muokattu 01.10.2005 18:42:30) | |
---|
Tämäkin varmaan riippuu paljolti musiikista, mitä soitetaan? Taidanpa tehdä niin ton ostohomman kans, että kysyn kummaltakin tarjouksen ja katon kumpi pystyy parempaan!? IC:t kyllä houkuttelis.. Mut DW:tä en oo päässy ikinä testaan. Vaikiaa, vaikiaa!! =) Käy, jos mahdollista, jossain musiikkikaupassa testaamassa :) Ja tuohon Tämäkin varmaan riippuu paljolti musiikista, mitä soitetaan?, minä soittelen enimmän ajan metallia, mutta kyllä minuakin miellyttävät ennemmin löysähköt jouset kuin kireät. Eli luulenpa että se on enemmänkin soittaja- kuin tyylilajikohtaista. |
Deino 01.10.2005 18:43:35 | |
---|
Tämäkin varmaan riippuu paljolti musiikista, mitä soitetaan? Eikun soittajasta. Perkele! |
Mr. Morrow 01.10.2005 18:48:45 | |
---|
Eikun soittajasta. Jees, got that.. Sorry, en kauheesti ajatellu mitä kirjotin. Yhteinen kohtalomme on verinen, mutta veri on vieraan... |
Jeltz 01.10.2005 19:00:12 (muokattu 01.10.2005 19:00:30) | |
---|
Oletko soittanut muilla kuin power glideillä? Mä en niistä tykkää ollenkaan, hirveä se hyppy siinä lopussa. Osalti tohon holtittomuuteen vaikuttaa myös iC:n mielestäni ylikevyet ja tunnottomat nuijat, jonka takia jousia pitää pitää suht kireällä, jolloin pedaaleista tulee holtittomat. Mielestäni raskaat nuijat ja suht. löysä jousi on todella paljon parempi ratkaisu. Power glidet on munstakin aika karseat, vaikka säädinkin niitä suuntaan ja toiseen. Muita IC:itä en ole testannut. IC:n nuijat ei muuten ole ylikevyet, vaikka pienet ovatkin. Ovat selkeästi painavammat kuin Sonor DP492:n ja Pearl P-100:n nuijat, ja ja jotakuinkin samanpainoiset kun Eliminatorin mötikät. Anteeksi että olen myöhässä. Olin nähkääs paskalla. |
savopie 01.10.2005 22:40:13 | |
---|
Voihan se niinki olla.... vaan mitehän tuo lienee?? |
zak69 01.10.2005 23:10:07 | |
---|
Time&groove lives here.... |
Mr. Morrow 01.10.2005 23:28:13 | |
---|
Yhteinen kohtalomme on verinen, mutta veri on vieraan... |
Shitmanek 01.10.2005 23:29:41 | |
---|
Vai että Eliminator.. hmm.. Pitääpä käydä sitäkin sit testaamassa! Kai tosta ny pienen "könttä-alen" saa kun kerralla oikeinpa 2 ostaa?! Tuleeko noissa mitään casea/boxia/pussia mukana? Eikös niissä mahda tulla? |
Mr. Morrow 01.10.2005 23:35:40 | |
---|
Yhteinen kohtalomme on verinen, mutta veri on vieraan... |