Nolte 01.10.2005 11:27:35 | |
---|
Siinä mielessä ajattelin, että mitkäköhän kalvot olisivat parhaat nimenomaan näihin rumpuihin. Eli millä kalvoilla pöntöt olisivat ikäänkuin omimmillaan/parhaimmillaan? Vai onko tarvista ollenkaan ryhtyä vaihtohommeleihin - kun nyt on 13":ssa kirkas Ambassador, 16" ja 18":ssa Emperorit? En tiedä miksi etutomissa on erilainen. Mikalla lienee ainakin näkemys asiaan entisenä Genistojen omistajana - vaikka taisivat ollakin melko pienikokoiset. ;-) No, onhan täällä nykyisiäkin Genista-miehiä. Hyvät rummut, huono soittaja! |
hollmi-5 01.10.2005 12:27:34 | |
---|
Diplomatit alle ja Ambassadorit (kirkkaana tai valkoisena) päälle. Toimii. Mika Hollström |
Magiz 01.10.2005 12:32:28 | |
---|
Diplomatit alle ja Ambassadorit (kirkkaana tai valkoisena) päälle. Toimii. tuo toimii oikeastaan mihin rumpuihin vain, näin olen kuullut. Whatever happens, happens. |
Bacchus 01.10.2005 14:29:41 | |
---|
Siinä mielessä ajattelin, että mitkäköhän kalvot olisivat parhaat nimenomaan näihin rumpuihin. Eli millä kalvoilla pöntöt olisivat ikäänkuin omimmillaan/parhaimmillaan? Vai onko tarvista ollenkaan.. Mä pitäisin Emperorit päällä ja Ambassadorit alla. PS3/Ambassador yhdistelmä toimii basarissa hyvin, ja nehän siinä onkin kiinni. En itse asiassa itsekään tiedä miksi 13" tomissa on Ambassador, piti olla kirkas Emperor. Kaveri varmaan vaihtanut kun oli studiossa kannut lainassa tuossa kesällä. Itse en sen jälkeen noilla juuri paukutellutkaan. Jäänyt sitten jostain syystä siihen. Jag är en hund |
Nolte 01.10.2005 14:38:13 | |
---|
PS3/Ambassador yhdistelmä toimii basarissa hyvin, ja nehän siinä onkin kiinni. No todellakin toimii! Mahtava soundi! En itse asiassa itsekään tiedä miksi 13" tomissa on Ambassador, piti olla kirkas Emperor. Kaveri varmaan vaihtanut kun oli studiossa kannut lainassa tuossa kesällä. Itse en sen jälkeen noilla juuri paukutellutkaan. Jäänyt sitten jostain syystä siihen. Eipä tuo haittaa mitenkään. Päivittelen senkin sitten kun seuraavan kerran vaihdan kalvoja. Hyvät rummut, huono soittaja! |
Niskamies 01.10.2005 17:10:43 | |
---|
Siinä mielessä ajattelin, että mitkäköhän kalvot olisivat parhaat nimenomaan näihin rumpuihin. Eli millä kalvoilla pöntöt olisivat ikäänkuin omimmillaan/parhaimmillaan? Vai onko tarvista ollenkaan ryhtyä vaihtohommeleihin - kun nyt on 13":ssa kirkas Ambassador, 16" ja 18":ssa Emperorit? En tiedä miksi etutomissa on erilainen. Mikalla lienee ainakin näkemys asiaan entisenä Genistojen omistajana - vaikka taisivat ollakin melko pienikokoiset. ;-) No, onhan täällä nykyisiäkin Genista-miehiä. Mulla on mun koivurummuissa Evansin valkoset G1:t päällä ja läpinäkyvät alla. Toimii! Selkeä attack ja mukavan pituinen sointi. Diggaan todella. Basarissa sulla on justiinsa oikean tyyliset kalvot. Reikä vielä pois etukalvosta, niin kyllä lähtee! |
Nolte 01.10.2005 17:38:41 | |
---|
Basarissa sulla on justiinsa oikean tyyliset kalvot Kiitos. Reikä vielä pois etukalvosta, niin kyllä lähtee! Selvä. Lähdenkin tästä teippailemaan. ;-) Hyvät rummut, huono soittaja! |
hollmi-5 01.10.2005 22:12:54 | |
---|
Laitahan pannu tulille ja pikaviestiä, niin tulen testille. Jykevää settiä pitää päästä tsekkaamaan :-) Mika Hollström |
Nolte 01.10.2005 22:32:24 | |
---|
Laitahan pannu tulille ja pikaviestiä, niin tulen testille. Jykevää settiä pitää päästä tsekkaamaan :-) Pistin viestiä. Hyvät rummut, huono soittaja! |
Shitmanek 01.10.2005 23:11:00 | |
---|
Laitahan pannu tulille ja pikaviestiä, niin tulen testille. Jykevää settiä pitää päästä tsekkaamaan :-) Kahvi- vai pontikkapannu? ;) |
hollmi-5 02.10.2005 16:08:08 | |
---|
Pontikan tiputtelussa menee puoli päivää, joten kahvi on minun valintani. Mika Hollström |
J. Cool 02.10.2005 20:40:46 | |
---|
mul on genistojen tomareissa (10,12,14) alla diplomat ja päällä clear emperor. Toi-mii. Hyvi ruuvaa! |
Nolte 02.10.2005 21:11:55 | |
---|
mul on genistojen tomareissa (10,12,14) alla diplomat ja päällä clear emperor. Toi-mii. Joo, kyllä Emperorit toimii erittäin hyvin - vaikka alla onkin Everplayt :). Hyvät rummut, huono soittaja! |
zily 03.10.2005 10:12:52 (muokattu 03.10.2005 10:14:34) | |
---|
viikonloppuna paukuttelin muutaman biisin nauhalle. setissä ambassadorit alla ja kirkkaat emperorit päällä, basarissa kirkas PS3 lyöntikalvona ja valkoinen ambassador resona. kyllä toimii!! jos siis haluaa isoa soundia..... ei se mitn! |
tthei 03.10.2005 19:50:07 | |
---|
mul on genistojen tomareissa (10,12,14) alla diplomat ja päällä clear emperor. Toi-mii. Jep sama kattaus mulla tomeissa, toimii! :) Open your eyes. Open your mind. Close your hand and make a fist
--------------------------
www.innervision-fin.tk |