-Tuke- 28.09.2005 17:05:15 | |
---|
Olen ostamassa uusia peltejä ja uusia kannuja ja kysyisin mielipidettänne. Eli kummatko ostaisitte? Hinnan pitäsisi pysyä alle 1500e. Musiikkityyli on rock. Setti 1 Thomannilta nuo Zildjian Avedis New Beat Hi-Hat , 16" Medium Thin Crash ja 20" Medium Ride (466 e) Tama Rockstar rummut käytettynä ilman peltejä (495 e) Yhteensä 961 e. Setti 2 Tama superstar rummut uutena (Thomannilla 1099 e) Jotkut halvemmat pellit.
PS: Tietääkö joku mistä saisi tuota Zildjian A-Custom Symbal Boxia ja kummat on parempia. Avedisit vai A-Customit?? |
Nolte 28.09.2005 17:25:00 (muokattu 28.09.2005 17:30:10) | |
---|
Itse tekisin tuossa tilanteessa kenties niin, että ostaisin ne uudet Superstarit - siihen sitten 400e:lla käytettyjä laatupeltejä niin paljon kuin raha riittää, loput myöhemmin. Mutta, jos olisi pakko vastata itse kysymykseen, niin käytetyt Rockstarat (jos ovat hyvässä kunnossa) ja laatupellit. edit. Tarkemmin ajatellen - jos budjetti on 1500e, niin ostaisin kaiken käytettynä. Sillä tavalla pääsee suoraan huipulle - sekä setissä että pelleissä. Hyvät rummut, huono soittaja! |
Mikko/DE 28.09.2005 17:26:47 | |
---|
Nopeempaa sitä alkaa vituttaa jos pellit on paskat, ja rockstarat on ihan hyvät kannut. Että osta vaan hyvät pellit ja halvat rummut. |
Legatus 28.09.2005 17:31:06 | |
---|
Suomesta saattaa saaha superstareja halvemmallakii muistaakseni mulle tarjottiin superstar efx jotai 900... Ja osta Meinliä, ne on vähän halvemmat laatupellit. Eli superstarit ja Meinliä suosittelen. |
Niskamies 28.09.2005 17:32:18 | |
---|
Osta superstarat, mutta Levytukusta. Irtoaa halfemmalla kuin thomannilta. Meitsi on meshissä! |
anttilainen 28.09.2005 17:41:29 | |
---|
Superstarit Levytukussa tosiaan halvemmat kuin Thomannilla. Ainakin customit. |
okoranta 28.09.2005 18:45:44 (muokattu 28.09.2005 18:52:47) | |
---|
Jos tuohon hintaluokkaan pitää rummut saada niin osta uudet Yamahan Stage Custom Advantage Nouveaut( F-music 895€) ja sit käytettynä Laatupeltejä, niin saat alle semmoisen paketin, että oksat pois.. Kaverilla on Stage customit, paisteen Alpha-sarjan haikan pellit+ 2xzildian ride, zildian China, pari Zildianin crashia ja spläshiä.. Soundi koko paketille on uskomaton! Ja meidän bändin rumpalille lähti tänään matkaan Turun F-musicista uudet Stage Customit, myyjä myös vakuutti, että tuon hintaluokan rummuissa, parhaat materiaalit ja Hardware on Yamahalla!! Sen verran vielä, että tuosta Avedis sarjasta ainakin ride ja Cräshi toimii pirun hyvin..haitsua en ole testannut! Muse:n Hysteriassa maailmankaikkeuden hienoin bassoriffi!! Rock!! |
HeavyManDrummer 28.09.2005 19:35:06 | |
---|
Joo itsekin kehotan kattomaan suomesta ensin hinnat eikä mistään saksasta, koska olen huomannut että suomestakin saa halvalla tavaraa. xD |
Landola59 28.09.2005 19:56:47 | |
---|
Joo itsekin kehotan kattomaan suomesta ensin hinnat eikä mistään saksasta, koska olen huomannut että suomestakin saa halvalla tavaraa. Saksassa on laatua! Jenkeistä tulee paras: Ron Jeremy, Jenna Jameson, Aria Giovanni jne... offtopic loppuu... Mikkola tilasi saksasta. älä kuuntele. syödään siikaa. Ironia on uutta niille jotka eivät siitä ennen ole kuulleet.
Punttisika #7 |
fifehole 28.09.2005 21:11:24 | |
---|
No ei kumpaakaan. 1500€ riittää hyvin kun ostat käytetyt laatu releet. Esim. Lohjalla on lauantaina myynnissä paljon hyvää rumpukamaa asialliseen hintaan(katso tori). Muutenkin tuolla rahalla saa vaikka mitä. Älä ihmeessä lähde ostamaan ensimmäistä settiä mikä tulee vastaan ja varsinkaan tilaa ulkomailta mitään karvalakkimalleja.. Tori on täynnä asiallisen hintaisia symbaaleja sekä settejä, huutonetissä on lisää ja liikkeet pullollaan.. Tarkaile esim. tälläisiä: http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=21610100 http://groups.msn.com/Rummut/drumsout.msnw mm. Head for an eye |
zmb 28.09.2005 21:30:04 | |
---|
Hey -Tuke-! Vaikka itse tama miehiä olenkin, stiigaa ehottomasti musamaailmalta mikä tahansa pdp setti. Basic 5-osasen setin saa 850€ soomesta. Ja oon lyönyt noita pönttöjä (10, 12 ja 14) paikallisessa musakaupassa. Aivan helvetin hyvä soundiset jo 1ply tehdaskalvoilla. Vaahteraa kun ovat ni 14" floora-tomppa kuulostaa syvemmältä kuin monet 16"t!! Ja klubi keikalla husaarissa oli just 8&10&14&20*18&14*5½ ja soundas akustisesti hyvältä. zmb on puhunut. stam1naaa! |
Tama (Royal Star) 28.09.2005 23:57:00 | |
---|
Nopeempaa sitä alkaa vituttaa jos pellit on paskat, ja rockstarat on ihan hyvät kannut. Että osta vaan hyvät pellit ja halvat rummut. kyllä sitä käy sitten myös vituttamaan, kun pöntötkin on paskat. eli superstarat tulemaan. ja torilta käytettyjä peltejä hakemaan. esim. oma avedis ride 130e, 2002 rässi 110e.... sitä kun joskus osaisi soittaa.... |
Bobana 29.09.2005 06:41:38 | |
---|
Itse tekisin tuossa tilanteessa kenties niin, että ostaisin ne uudet Superstarit - siihen sitten 400e:lla käytettyjä laatupeltejä niin paljon kuin raha riittää, loput myöhemmin. Mutta, jos olisi pakko vastata itse kysymykseen, niin käytetyt Rockstarat (jos ovat hyvässä kunnossa) ja laatupellit. edit. Tarkemmin ajatellen - jos budjetti on 1500e, niin ostaisin kaiken käytettynä. Sillä tavalla pääsee suoraan huipulle - sekä setissä että pelleissä. Päinvastoin. Osta laadukkaat käytetyt rummut, ihan hyvät saa jo ~600-700€ ja siihen sitten laatupeltejä niin paljon kun rahkeet riittää. Meinaan eihän paskoilla pelleillä soita poliisikaan. Niitä kun ei paljoa viritellä. Rummuissa on se pelastavana tekijänä että paskoistakin voi virittelemällä saada ihan kohtalaiset. Sex, choppers and rock´n roll!!! |
okoranta 29.09.2005 10:11:41 | |
---|
Hey -Tuke-! Vaikka itse tama miehiä olenkin, stiigaa ehottomasti musamaailmalta mikä tahansa pdp setti. Basic 5-osasen setin saa 850€ soomesta. Ja oon lyönyt noita pönttöjä (10, 12 ja 14) paikallisessa musakaupassa. Aivan helvetin hyvä soundiset jo 1ply tehdaskalvoilla. Vaahteraa kun ovat ni 14" floora-tomppa kuulostaa syvemmältä kuin monet 16"t!! Ja klubi keikalla husaarissa oli just 8&10&14&20*18&14*5½ ja soundas akustisesti hyvältä. zmb on puhunut. Olen kokeillut tuota settiä ja täytyy kyllä sanoa, että sama ku tilaat Thomanilta 250 euron milleniumit! Muse:n Hysteriassa maailmankaikkeuden hienoin bassoriffi!! Rock!! |
kampela 29.09.2005 10:18:54 | |
---|
Jos ne käytetyt on hyvässä kuosissa ni osta ihmeessä. Ei se saundi iän kautta huonone, lähinnä jalostuu. Ja kuitenki ne peltisaundit on aika tärkeet. Halpispelleissä soittotatsi on monesti niin huono että rupee koko soitto puuduttamaan. Peruna kerrallaan.. |
HeavyMachinery 29.09.2005 10:20:46 | |
---|
Olen kokeillut tuota settiä ja täytyy kyllä sanoa, että sama ku tilaat Thomanilta 250 euron milleniumit! No huh huh mikä komentti. Missä kokeilit ja mitä sarjaa ? Minä tiedän - siis pelkään ! |
fifehole 29.09.2005 10:50:17 | |
---|
Olen kokeillut tuota settiä ja täytyy kyllä sanoa, että sama ku tilaat Thomanilta 250 euron milleniumit! Just just, pitihän tämäkin päästä sanomaan...? Head for an eye |
okoranta 29.09.2005 12:00:37 | |
---|
Yhdellä tuttavalla ON OLLUT kyseiset rummut,tarkkaa mallia en muista, mutta siihen donan hujakoille, ehkä oli hieman kärjistetty kommenti, mutta tuohon hintaan soundi huono! Tähän varmaan yhtyy Raine Kajaanista joka on toiminut rumpujensoitto--opttajana 25vuotta ja oli ostanut opetuskäyttöön ja aika nopeasti oli rummut saaneett lähteä..!! Muse:n Hysteriassa maailmankaikkeuden hienoin bassoriffi!! Rock!! |
HeavyMachinery 29.09.2005 12:18:00 | |
---|
Yhdellä tuttavalla ON OLLUT kyseiset rummut,tarkkaa mallia en muista, mutta siihen donan hujakoille, ehkä oli hieman kärjistetty kommenti, mutta tuohon hintaan soundi huono! Tähän varmaan yhtyy Raine Kajaanista joka on toiminut rumpujensoitto--opttajana 25vuotta ja oli ostanut opetuskäyttöön ja aika nopeasti oli rummut saaneett lähteä..!! Just joo, ja tuttavan tuttavalla on lehmä joka osaa laulaa.... en sano mitn... Minä tiedän - siis pelkään ! |
Nolte 29.09.2005 12:34:11 | |
---|
Päinvastoin. Osta laadukkaat käytetyt rummut, ihan hyvät saa jo ~600-700€ ja siihen sitten laatupeltejä niin paljon kun rahkeet riittää. Meinaan eihän paskoilla pelleillä soita poliisikaan. Niitä kun ei paljoa viritellä. Rummuissa on se pelastavana tekijänä että paskoistakin voi virittelemällä saada ihan kohtalaiset. Öhöm. Luitkohan kunnolla kirjoitukseni? Hyvät rummut, huono soittaja! |