Magiz 17.06.2005 02:17:11 | |
---|
en tiedä onko tälläinen jo ollut täällä, koska en varmasti ole ainut joka tämän on keksinyt, mutta kuitenkin: jos omistat kuusikorvatulpat, ja kossin plugit, ni kisko niistä plugeista ne mustat jutut helvettiin, ja korvatulpista ne kovat osat helvettiin, ja sitte yhdistä korvatulpan pehmeä osa, ja se plugin kova osa, ni siinä sulla on loistava home made korvamonitori! itselleni tämä toimii todella mainiosti. jos esimerkiksi haluat kuunnella tietokoneella musaa ilman, että kuulet mutsisi valitusta, ni työnnä tämä viritys korviisi, ni kuulet vain musiikin. soittaessakin tämä toimii todella hyvin! :D Rummut ja niiden soitto on taidetta. |
Blitz 17.06.2005 09:17:31 (muokattu 17.06.2005 09:17:51) | |
---|
Mistä tällaisia korvatulppia löytyy? Ihme kyllä en ole mistään löytänyt, vaan aina löytyy näitä EARin tulppia, joissa ei ole reikää sisällä eli se kova osa puuttuu... EDIT: Saako esim. netistä jostain tilattua halvalla? 'Cos if you find a stranger in town, you can fucking kill him! |
Suleima 17.06.2005 09:43:37 | |
---|
En tiiä puhutaanko samoista, mutta alpinen kuusitulpissa on ontto käytävä keskellä, jonka päässä on "kova" filtteri. Luulisi toimivan. muunmuassa F-musiikista olikos se nyt 25e |
rbt 17.06.2005 10:30:15 | |
---|
Myös tavallista earia voi käyttää eli eariin reikä läpi ja täts it. Tuhdimpaa settii. Ne mustat lakritsit on kyl paskat... |
HeavyMachinery 17.06.2005 10:30:25 | |
---|
Mistä tällaisia korvatulppia löytyy? Ihme kyllä en ole mistään löytänyt, vaan aina löytyy näitä EARin tulppia, joissa ei ole reikää sisällä eli se kova osa puuttuu... EDIT: Saako esim. netistä jostain tilattua halvalla? kyllä eareissa on se reikä siinnä. Ota pois se harmaa pää ja siinnäpä se sitten on. Minä tiedän - siis pelkään ! |
Magiz 17.06.2005 13:21:14 | |
---|
meikäläinen löys ainakin tollaset kuuset meijän koto musiikki-s:ästä.. hyvinkäältä siis.. kyllä noita pitäisi löytyä muualtakin. meillä maksaa 20€ Rummut ja niiden soitto on taidetta. |
ÄM 17.06.2005 14:48:31 | |
---|
Shuren E2:iin tarkoitetut kuuset toimii helvetin hyvin. 12e pari. Ollut loppu ainakin Helsingin Fasulta viimeiset pari kertaa kun olen käynyt. Älkääkä saatana menkö niitä loppuun ostamaan, jos niitä on tullut lisää; pitää saada muillekin bändin jäsenille samat systeemit ja sassiin. |
Jeltz 17.06.2005 17:47:52 | |
---|
meikäläinen löys ainakin tollaset kuuset meijän koto musiikki-s:ästä.. hyvinkäältä siis.. kyllä noita pitäisi löytyä muualtakin. meillä maksaa 20€ Samaa sanon, paitsi että ostin Salon Kitarataivaasta. Ne earin kuusitulpat harmaalla varrella, taisi 21€ olla. Etymöticin lähes samanlaisia, mutta mielestäni paremmin korviin istuvia saa hintaan 19€, mutta pakko oli sitten noita eareita kokeilla kun etymöticit hajosivat :/. Anteeksi että olen myöhässä. Olin nähkääs paskalla. |
Blitz 17.06.2005 19:03:19 | |
---|
kyllä eareissa on se reikä siinnä. Ota pois se harmaa pää ja siinnäpä se sitten on. Mulla ei oo joulukuusia, vaan sellaisia ympyräpohjaisen lieriön muotoisia kokokeltaisia. Jos olis kuuset niin olisin varmaan tajunnut koittaa kiskoa sitä harmaata päätä irti. :) 'Cos if you find a stranger in town, you can fucking kill him! |
Magiz 17.06.2005 21:30:28 | |
---|
noi mun kuuset on just etymoticin. todella hyvän tuntuset. Rummut ja niiden soitto on taidetta. |
Niskamies 17.06.2005 21:31:19 | |
---|
noi mun kuuset on just etymoticin. todella hyvän tuntuset. Mullakin on/oli etymoticit. Kyllähän ne hyviltä tuntui, kunnes kokeilin Elacineja. Kerran sen jälkeen kokeilin taas etymoticceja, ja ne lähtivät aika äkkiä pois korvista:) Virallisesti semi-pro! |
Magiz 17.06.2005 21:34:23 | |
---|
Mullakin on/oli etymoticit. Kyllähän ne hyviltä tuntui, kunnes kokeilin Elacineja. Kerran sen jälkeen kokeilin taas etymoticceja, ja ne lähtivät aika äkkiä pois korvista:) millaset noi elacinit on, ja mistä niitä saa? paljon maksaa? Rummut ja niiden soitto on taidetta. |
Niskamies 17.06.2005 21:36:28 | |
---|
millaset noi elacinit on, ja mistä niitä saa? paljon maksaa? Elacinit on valetut tulpat, leikkaavat täysin tasaisesti. Mulla on 25 dB:n vaimennuksella. Katso nettisivuilta, siellä lukee yhteystiedot. Hintaa on 189 euroa. Virallisesti semi-pro! |
A.R.P. 17.06.2005 22:22:11 | |
---|
Elacinit on valetut tulpat, leikkaavat täysin tasaisesti. Mulla on 25 dB:n vaimennuksella. Katso nettisivuilta, siellä lukee yhteystiedot. Hintaa on 189 euroa. Itsekkin hommasin nuo vähän aikaa sitten, ja nyt ne kulkevat aina taskussa mukana. Tuli viime viikonloppuna aika orpo olo, kun jäivät treenikselle. Eli suosittelen kaikille, joilla on jotain ongelmia tulppien kanssa (ja muutenkin). Aivan loistavat. Halpa on halpaa, vaikka sen kalliilla ostaisi. |
Magiz 17.06.2005 23:16:17 | |
---|
joo no, tuolla hinnalla en kyllä tulppia ostaisi ihan heti. varmasti ovat hyvät, mutta korvat pysyvät kunnossa näillä nykyisilläkin, ni minä kyllä pärjään.. :) Rummut ja niiden soitto on taidetta. |
v bear 18.06.2005 13:41:35 (muokattu 18.06.2005 13:42:48) | |
---|
mulla on tollaset live käytös ja niitä saa ihan kaupasta et ei tarvi home made!! ja niitä kuusia saa kyl irtonaisina mis ei oo niitä varsia... jotka on tehty kosseihin twist twist on jumala |
Magiz 19.06.2005 19:13:28 | |
---|
ja niitä kuusia saa kyl irtonaisina mis ei oo niitä varsia... jotka on tehty kosseihin mä en tienny tota.. mutta ihan samahan se on, ku tolleen toimii kuitenkin ihan samalla tavalla.. mä keksin ton jutun ihan vahingossa, eikä mulla ollu mitään hajuu siitä, että muillakin oli tommosii samanlaisii härpäkkeitä.. :P mutta hyvä jos on. ;) näppärä systeemi kyl.. Rummut ja niiden soitto on taidetta. |
KoRn88. 15.10.2005 17:35:49 | |
---|
pitääpä nostaa tämä, kun tein tänään herätysostoksia ja ostin Koss The Plugin ja earin kuusitulpat. Mites nuitten tulppien kanssa, jos revin nuo harmaat kovat osat irti nuista tulpista niin saako niitä enää ollenkaan takaisin nuihin tulppiin kiinni? |
Shitmanek 15.10.2005 17:44:06 | |
---|
Etymöticin lähes samanlaisia, mutta mielestäni paremmin korviin istuvia saa hintaan 19€, mutta pakko oli sitten noita eareita kokeilla kun etymöticit hajosivat :/. Saako Etymöticejäkin muuten Kitarataivaasta? Pitäisi ostaa uudet, kun nuo EARit eivät oikein sovi korviin ja vanha pari alkaa olla aika lopussa. |
miscage 15.10.2005 17:45:06 | |
---|
pitääpä nostaa tämä, kun tein tänään herätysostoksia ja ostin Koss The Plugin ja earin kuusitulpat. Mites nuitten tulppien kanssa, jos revin nuo harmaat kovat osat irti nuista tulpista niin saako niitä enää ollenkaan takaisin nuihin tulppiin kiinni? Kyllä ne saa, niivitä varovasti ettei reppee se kuusi-osa... "Fuck that. When did mediocrity and banality become a good image for your children? I want my children to listen to people who fucking rocked. I don't care if they died in puddles of their own vomit. I want someone who plays from his fucking heart." |