Tindrum 12.10.2005 18:30:53 | |
---|
Onko kyseinen Italialainen kauppa kenellekään tuttu? Tsekkaa linkistä - valitse vasemmalta Rullanti, sitten Tamburo ja lopuksi Formula 14x6,5. Hinta 145 €. Tekstistä käy ilmi että on 10-luginen kokovaahterainen rumpu. T-kaupan listoilta on hävinnyt, mutta oli muistaakseni vielä kesällä noin 200 €. http://www.controtempo.com/homepage/Homepage-6.html m© |
savopie 12.10.2005 18:45:17 | |
---|
oho! ja siinä on oikeen valuvanteet ja muut herkut! roisto PERKELEE!!! |
Magetsu 12.10.2005 18:59:35 | |
---|
Juu, olin joskus aikeissa tilata tuolta jammun hardwarea, mutta se jäi. Kyllähän tuolta voi tilata ihan hyvin tänne Suomeenkin ja on erittäin edulliset hinnatkin, postihan se kulkee ja kusti polkee... |
Nolte 12.10.2005 19:02:13 | |
---|
Onko kyseinen Italialainen kauppa kenellekään tuttu? Tsekkaa linkistä - valitse vasemmalta Rullanti, sitten Tamburo ja lopuksi Formula 14x6,5. Hinta 145 €. Tekstistä käy ilmi että on 10-luginen kokovaahterainen rumpu. T-kaupan listoilta on hävinnyt, mutta oli muistaakseni vielä kesällä noin 200 €. http://www.controtempo.com/homepage/Homepage-6.html m© Jaaha, tuttu peli. Juurikin tuota mallia justiinsa kapuloilla hakkasin. Myyvät näemmä Tamburon kotimaassa tuotetta halvalla. Hyvät rummut, huono soittaja! |
Tindrum 12.10.2005 19:49:05 | |
---|
Jaaha, tuttu peli. Juurikin tuota mallia justiinsa kapuloilla hakkasin. Myyvät näemmä Tamburon kotimaassa tuotetta halvalla. Hyvä. Itse en ole päässyt tätä rumpua räpelöimään, joten laitatko muutaman kommentin saundista, viimeistelystä jne. Onko tietoa tekevätkö itse rungot, vai ovatko näitä Kellereitä? Sain tuolta meilillä tarjouksen, jossa postikulut olivat suomeen 60 €. Toimitus neljä päivää. Jos olis useampi tilaaja, saattais kulut kohtuullistua. m© |
Nolte 12.10.2005 20:09:48 | |
---|
Hyvä. Itse en ole päässyt tätä rumpua räpelöimään, joten laitatko muutaman kommentin saundista, viimeistelystä jne. Onko tietoa tekevätkö itse rungot, vai ovatko näitä Kellereitä? Sain tuolta meilillä tarjouksen, jossa postikulut olivat suomeen 60 €. Toimitus neljä päivää. Jos olis useampi tilaaja, saattais kulut kohtuullistua. m© Jaa-a. Viimeistely ei ole ihan huippujen tasolla. Kun vaihdoin kalvon ja tarkistin ruuvien kireyden rummun sisällä, huomasin että muutamasta ruuvista oli kierretty se "risti" pa****si. Muuten tosin ihan ok viimeistely, en ole huomannut mitään vikoja. Soundista on paha sanoa. On vielä niin vähän kokemusta virveleistä. Hollmi voisikin oikeastaan kommentoida sitä puolta - kävihän hän virittämässä tuon viikko sitten. Ei tullut silloin kysyttyä. Ja rehellistä arviota peliin sitten, Hollmi! Olen jo iso poika - kestän kritiikin. :) Hyvät rummut, huono soittaja! |
Tindrum 12.10.2005 20:21:23 | |
---|
Olen jo iso poika - kestän kritiikin. :) Äläs nyt hyvä mies. Tota ko. virppaahan on yleisesti ylistelty näillä palstoilla. Vai liekö asialla kissan hännän nostajat... |
moderndrummer88 12.10.2005 20:36:09 | |
---|
onkos kellään kokemusta tuolta tai italiasta ylipäätänsä? on nimittäin aika makeita nuo hinnat tuolla... starclassic performer 1370€, tamburo formula voyager t-kauppa 1250 tuolla alle tonnin. onkos ketään sen verran italiantaitajaa että, osaisi sanoa tuleeko noihin minkäänlaista HW:ta messiin? Norsk Arysk Blak Metal! Rahhh!! |
Nolte 12.10.2005 20:39:53 | |
---|
Äläs nyt hyvä mies. Tota ko. virppaahan on yleisesti ylistelty näillä palstoilla Totta. Olen tainnut itsekin joskus kehaista, mutta onhan täällä kehuttu myös monia "ei niin hyviä"kin vehkeitä, joten... Mutta, varsinkin hintaansa nähden ilmeisen oiva pelihän tuo on. Hyvät rummut, huono soittaja! |
Groovi 12.10.2005 20:53:24 | |
---|
Totta. Olen tainnut itsekin joskus kehaista, mutta onhan täällä kehuttu myös monia "ei niin hyviä"kin vehkeitä, joten... Mutta, varsinkin hintaansa nähden ilmeisen oiva pelihän tuo on. No mulla on Tamburon 14x8", ja kyllä se hyvä virppa on. Ei siitä pääse mihinkään. Onneksi löysin Rock´n rollin.
Muuten varmaan vetäisin piikkiä stadin asematunnelissa, tai harrastaisin urheilua. |
hollmi-5 12.10.2005 21:13:04 | |
---|
Jeah. Kävin Nolten Tamburoa näpelöimässä. Kyllä se on varmasti hintansa arvoinen. Tehtaan laittaman alakalvon korvaisin Remon Ambassadorilla tai jopa Diplomatilla. Seuraava kustomoinnin kohde voisi olla alkuperäisen maton vaihto laadukkaampaan. Näillä toimenpiteillä saattaisi rumpu reagoida hiljaisempiinkin lyönteihin. Itse rumpu muuten vaikutti hyvin tehdyltä. Mika Hollström |
Tindrum 12.10.2005 21:18:36 | |
---|
onkos kellään kokemusta tuolta tai italiasta ylipäätänsä? on nimittäin aika makeita nuo hinnat tuolla... starclassic performer 1370€, tamburo formula voyager t-kauppa 1250 tuolla alle tonnin. onkos ketään sen verran italiantaitajaa että, osaisi sanoa tuleeko noihin minkäänlaista HW:ta messiin? Laitoin s-postikyselyn tosta tamburon virpasta ja sain ihan selkokielisen vastauksen hyvällä englannilla (kahdessa päivässä). Suosittelen samaa. Pyydä erittely tuotenumeroineen, niin ei jää mitään sattuman varaan. Takuu- yms. asiat tosin voivat tuottaa ongelmia, mutta niinhän se on aina nettitilausten kanssa. Ko. hinnat ovat tosin niin kohtuulliset, että pienen riskinkin saattaisi voida ottaa... Varsinkin "brändituotteilla" on enemmän uskottavuutta verkkokaupassa. m© |
moderndrummer88 12.10.2005 21:21:17 (muokattu 12.10.2005 21:21:35) | |
---|
Laitoin s-postikyselyn tosta tamburon virpasta ja sain ihan selkokielisen vastauksen hyvällä englannilla (kahdessa päivässä). Suosittelen samaa. Pyydä erittely tuotenumeroineen, niin ei jää mitään sattuman varaan. Takuu- yms. asiat tosin voivat tuottaa ongelmia, mutta niinhän se on aina nettitilausten kanssa. Ko. hinnat ovat tosin niin kohtuulliset, että pienen riskinkin saattaisi voida ottaa... Varsinkin "brändituotteilla" on enemmän uskottavuutta verkkokaupassa. m© okkei. pitää lähetellä postia noille. sanoivatkos siinä viestissään että niillä on joku kiinteä postimaksu tilauksiin vai kahtooko ne sen painon mukaan? Norsk Arysk Blak Metal! Rahhh!! |
hollmi-5 12.10.2005 21:22:16 | |
---|
Juu kato... Italiastakin tilasin kerran. En tosin rumpuja, vaan polkupyöran satulan. Suoraan tehtaalta. Nimi istuimeen brodeerattuna. Sivut olivat englanninkielisiä aina siihen asti, kun painoin maksutapahtuman jälkeen enteriä. Punaisella tehty isofonttinen teksti tuli italiaksi. Luulin homman menneen pieleen, kun en italiaa ymmärtänyt. Niinpä uudistin tilauksen monta kertaa. Välillä vaihdoin Visan Masteriin. Sitten kyllästyin. Seuraavana päivänä lähdin reissuun. Parin päivän päästä palatessani oli sähköpostissa yhdeksän tilausvahvistusta ja kiitokset. Satulat maksoivat 140 € kappale :-) Mika Hollström |
moderndrummer88 12.10.2005 21:23:14 | |
---|
Juu kato... Italiastakin tilasin kerran. En tosin rumpuja, vaan polkupyöran satulan. Suoraan tehtaalta. Nimi istuimeen brodeerattuna. Sivut olivat englanninkielisiä aina siihen asti, kun painoin maksutapahtuman jälkeen enteriä. Punaisella tehty isofonttinen teksti tuli italiaksi. Luulin homman menneen pieleen, kun en italiaa ymmärtänyt. Niinpä uudistin tilauksen monta kertaa. Välillä vaihdoin Visan Masteriin. Sitten kyllästyin. Seuraavana päivänä lähdin reissuun. Parin päivän päästä palatessani oli sähköpostissa yhdeksän tilausvahvistusta ja kiitokset. Satulat maksoivat 140 € kappale :-) hoho! Norsk Arysk Blak Metal! Rahhh!! |
Muovinen 12.10.2005 21:27:08 | |
---|
Hollmin stoori kirpasee vaikkei oma lompsa edes ole kyseessä... Ja niin, rumpuopelta löytyy Tamburo Ash -setti ja kehui hintaan nähden päteväksi. Soundeja en ole vielä kuullut. -Muovinen Viitonen |
Tindrum 12.10.2005 21:31:10 | |
---|
okkei. pitää lähetellä postia noille. sanoivatkos siinä viestissään että niillä on joku kiinteä postimaksu tilauksiin vai kahtooko ne sen painon mukaan? Eipä tullut tarkemmin kyseltyä. Hinta kuljetukselle oli tosin suolainen 60€, neljän päivän toimituksena, sisältäen vakuutuksen. Hinta saattaisi pudota, jos malttaisi odottaa pitemmällä toimituksella. |
Groovi 12.10.2005 21:34:22 | |
---|
Jeah. Kävin Nolten Tamburoa näpelöimässä. Kyllä se on varmasti hintansa arvoinen. Tehtaan laittaman alakalvon korvaisin Remon Ambassadorilla tai jopa Diplomatilla. Seuraava kustomoinnin kohde voisi olla alkuperäisen maton vaihto laadukkaampaan. Näillä toimenpiteillä saattaisi rumpu reagoida hiljaisempiinkin lyönteihin. Itse rumpu muuten vaikutti hyvin tehdyltä. Osuit oikeastaan harvinaisen nappiin. Olen vaihtanut omaani heti oston jälkeen molemmat kalvot ja kunnon maton. Ja nyt soi tosi hienosti. Onneksi löysin Rock´n rollin.
Muuten varmaan vetäisin piikkiä stadin asematunnelissa, tai harrastaisin urheilua. |
Tindrum 12.10.2005 21:37:58 | |
---|
Osuit oikeastaan harvinaisen nappiin. Olen vaihtanut omaani heti oston jälkeen molemmat kalvot ja kunnon maton. Ja nyt soi tosi hienosti. Tsekkasitko kalvojen vaihdon yhteydessä viisteet ja mattosyvennyksen? |
Muovinen 12.10.2005 21:40:30 | |
---|
Tilataanpa porukalla parit virpat?!? Tietysti sen lastin purkaminen ympäri suomea maksaisi taas oman osansa... Käynpä silti vilkaseen sellaisen kunnon syvän tykin hinnan sieltä sivuilta, hetkonen ;) -Muovinen Viitonen |