Aihe: Tama Swingstar
1 2 3
Ozagon
01.04.2005 23:59:10
Ensimmäinen setti vieläkin haussa, eli vastaako tuo Taman Swingstar Pearlin Export - sarjaa? Kun nyt aloin kattelemaan noita Swingstareja. Olisiko muuten minkäänlaista settiä joka olisi Swingstarien ja Rockstarien välistä? Kun niissä on aika iso hinta ero.. Budjetti : 600-700€. Ja pelleiksi aattelin Staggin YR settiä. Pärjäisikö noilla? Niin ja kun nuo Staggin YR:ät ovat vissiin sitä B20 pronssia, niin onko se kuinka laadukasta? Nimittäin aika halpoja nuo Staggit verrattuna vaikka johonkin Meinl Byzanceen?

Vastauksia kiitos :) (Jos tuon siis jaksaa lukea)
Tama (Royal Star)
02.04.2005 00:07:39
no ainakin royal starit (imperial staritkin taitavat olla) on rokkareiden ja swinkkujen välillä laadullisesti, eli nää on laadukkaammat, kuin swinkut, mut häviää sit rokkareille. kyllä ne on varmasti ihan soitettavat (ite pääsen 2viikon päästä testaa swinkkuja:). staggit ovat sellainen halpa sarja, mitkä ovat kuulemma ihan laadukkaita. meinl pysanssit ovatkin sitten vissiin meinlin aika kärkikastia. en tiiä, miten noit pystyy vertaamaan.
mikä ihmeen zildjian.....?
tthei
02.04.2005 00:09:01 (muokattu 02.04.2005 00:10:23)

Swingstarit on ne Taman halpikset. Exportteja Taman mallistossa vastaa se Rockstar (tainno nykyisin Superstar). Swingstarit on mun käsittääkseni suunnilleen Pearl Forum settien kanssa samaa tasoa.

E: No sieltä nyt jo ehittiinkin vastata ennen mua :D
Open your eyes. Open your mind. Close your hand and make a fist -------------------------- www.innervision-fin.tk
Bacchus
02.04.2005 13:01:10
B20 pronssia, niin onko se kuinka laadukasta? Nimittäin aika halpoja nuo Staggit verrattuna vaikka johonkin Meinl Byzanceen?

Metalliseos kertoo pellistä hyvin vähän. Itse esim. en pidä Staggeistä yhtään, vaikka itseään B20-pronssilla mainostavatkin. Ne yksinkertaisesti kuulostavat halvoilta. Mutta hintaansa nähden ovat kuitenkin ihan oivia pelejä.
-
Ozagon
02.04.2005 16:37:37
Saakohan noita Imperial/Royal Stareja enää uutena mistään? Ja missä hintaluokassa nuo Swingstarit pyörivät uutena? Riittäisikö 500€?
Bacchus
02.04.2005 16:44:00
Saakohan noita Imperial/Royal Stareja enää uutena mistään? Ja missä hintaluokassa nuo Swingstarit pyörivät uutena? Riittäisikö 500€?

Ei uutena saa, koska valmistus on lopetettu jo aikapäiviä sitten. Hyväkuntoisia käytettyjä voi tietenkin löytää.
-
Tama (Royal Star)
02.04.2005 19:16:48

uutena et saa mistään. tuolla huuto.netissä on royalit myynnissä. mulla on aivan samanlaiset, mutta vaan hopeat. jos oisin nyt luopumassa näistä, saisit johonkin 450e nämä (ilman virppaa). swinkut sitten maksaa useinmiten hieman vähemmän (joskus huuto.netissä joku pyysi yli tonnin swinkuista...)
LostBoy
02.04.2005 19:27:27
Mä maksoin omista noin vuoden vanhoista käytetyistä swinkuista 750€ ja mukana tuli kelpo pellit myös...Kyl ne mun mielestä sen arvoset on...
Nolte
02.04.2005 19:40:22
Miulla on Swinkut. Voin suositella..........jotain muuta settiä.
Ei prkl, miten voi seota tuolleen peruskompissa???
Ozagon
02.04.2005 20:53:28
Ei uutena saa, koska valmistus on lopetettu jo aikapäiviä sitten. Hyväkuntoisia käytettyjä voi tietenkin löytää.

Tarkoitin siis saako Swingstar settiä uutena 500€:lla :)
Kosminen
02.04.2005 21:09:06

Ei varmaan uudet Swinkut lähe kaupasta ihan tuohon 500 euroon.. T-kaupan hinta on 625 € ja ainakin Levytukun, joka on Taman maahantuoja, hinnat tuntuvat olevan pilvissä. Tuohon hintaan tosin sisältyy kaikki hardware ja pari paskaa koristepeltiäkin, ihan shell packeja ei näytä uutena olevan saatavilla. Mutta käytettynä noita liikkuu, ja niissä paketeissa tulee monesti laatupeltejäkin mukana.
Kalamies#16 >-)))>
Kosminen
02.04.2005 21:10:46

Lisäisin vielä, että voisin kyllä suositella ekaksi setiksi ihan hyvin jos vähän vanhemmat mutta hyväkuntoiset Swingstarit löytyy.
Kalamies#16 >-)))>
Rumpf
02.04.2005 21:31:24 (muokattu 02.04.2005 21:33:09)
Miks ihmeessä kaikki aina mainostaa käytettyjä kannuja?

Itte oon tässä katellu pari kuukautta uusia pönttöjä ja 90% käytetyistä oli pilalle nussittuja ruttusia kurkkupurkkeja.

Pyytävät vielä juuttaat tietämättömältä aivan hulluja hintoja...

Miks ihmeessä maksaa jostain rockki staroista tai exporteista 500-800 eskoo käytettynä, kun esim Yammun Stage Customit saa uutena jo alle 800 eskon.....

Uusissa on sama fiilis, kun uudessa talossa. Ei tartte heti ensimmäiseksi alkaa pesemään vessanpönttöä tärpätillä kun lauteet on ihan kusessa.....
Mr. Morrow
02.04.2005 22:01:09
Miks ihmeessä kaikki aina mainostaa käytettyjä kannuja?

Monet (mukaanlukien minä) mainostavat käytettyjä vähintäänkin usein lauseella: "Jos löydät hyvät ja halvat käytetyt nejane, osta".
Ja useassa tapauksessa käytetyissä on jotkut muut, kun ihan setin mukana tulleet pellit.

Itte oon tässä katellu pari kuukautta uusia pönttöjä ja 90% käytetyistä oli pilalle nussittuja ruttusia kurkkupurkkeja.

No semmosia ei varmaan kannata ostaa!

Pyytävät vielä juuttaat tietämättömältä aivan hulluja hintoja...

Ei se oo hullu, kuka pyytää, vaan se kuka maksaa!

Miks ihmeessä maksaa jostain rockki staroista tai exporteista 500-800 eskoo käytettynä, kun esim Yammun Stage Customit saa uutena jo alle 800 eskon.....

Oletan, että alle 800€:n tarkoittaa n.750-799€..
Jos rahapussissa on tasan 500€ rahaa, enempää ei ole tulossa ja kannut on pakko saada, niin ite ainakin ostaisin Rockstarin setin sillä rahalla ennemmin kun jäisin haikailemaan kalliimpien perään.

Uusissa on sama fiilis, kun uudessa talossa. Ei tartte heti ensimmäiseksi alkaa pesemään vessanpönttöä tärpätillä kun lauteet on ihan kusessa.....

Tämä on kyllä ihan totta! =)
Heikoille voi olla liikaa kutsu Metallin, mut ei niille joita ohjaa vaisto soturin!
Ozagon
03.04.2005 00:21:25
Täysi budjetti on kyllä siinä 800€ tienoilla, mutta kun uutena ajattelin ostaa ja sitten tilata ne Staggit (Millbrookista muistaakseni) Eli se riittää jos hinnan saisi tingattua 500-550 euroon :) Saa nähdä miten käy. Superstarista ne pyytää 850€ ja täällä Kouvolan Musiikissa taisi olla vähän aikaa sitten tarjouksessa Tama Rockstar - setti hintaan 666 € =/ (Jos tuo Superstar sitten vastaa Rockstaria) Niin minusta Levytukun hinnat on reilusti yläkantissa.
DimensionZ
03.04.2005 01:03:45

(Jos tuo Superstar sitten vastaa Rockstaria) Niin minusta Levytukun hinnat on reilusti yläkantissa.

Ei se vastaa, vaan korvaa. Superstarit pitäis ainakin olla astetta laadukkaammat kun rokkarit, ainakin speksejen perusteella, mutta myös maksaakin kai hiukan enemmän. Rokkarit on silti tosi hyvät rummut, samassa sarjassa Stage Customejen ja Exporttien kanssa, ja nyt siis kun valmistus on lopetettu niin pitäisi ruveta saamaan vikoja settejä halvalla uutenakin. Varsinkin hardware on aivan eri luokkaa Swinkkuihin verrattuna, ja tosiaan viritys kunnon kalvoilla on jopa suhteellisen helppoa. Jos rokkarit saa kuuteenpuoleen, niin melkein mielummin ne ja sitten vaikka vaan haikka ja ride ekana, kun swinkut ja koko kattaus.
''He jumped right out of a building!!''
OzoCuter
03.04.2005 01:09:50

Mulla on kasikytluvun käytetyt royal starit;) Ainoo paska nakki niis on et kalvon kiristimet(oikee termi?) rupee hajoilemaan, ja uusia ei oikeen saa mistään kun niitä ei ilmeisesti tehdä enään. Vähän offtopikkia, mutta sattuisko kukaan tietämään mistä voisi saada käsiinsä vanhoihin rumpuihin kyseisiä varaosia yms?
Otso-.
Tama (Royal Star)
03.04.2005 10:41:30 (muokattu 03.04.2005 10:41:41)
Mulla on kasikytluvun käytetyt royal starit;) Ainoo paska nakki niis on et kalvon kiristimet(oikee termi?) rupee hajoilemaan, ja uusia ei oikeen saa mistään kun niitä ei ilmeisesti tehdä enään. Vähän offtopikkia, mutta sattuisko kukaan tietämään mistä voisi saada käsiinsä vanhoihin rumpuihin kyseisiä varaosia yms?

kyllä niitä saa vaikka thomannista, maksaa bassoon n.5e/kpl. pikkasen erinäköisiä kuin vakiot, mutta onneks multa hajos vasten lattiaa oleva lugi;)...
moderndrummer88
03.04.2005 12:03:14
jos löydät jostain japanin svinkut niin se onkin jo toinen juttu, pärjää exporteillekin ihan mainiosti
Tärbä-tärbä-kosh
Ozagon
03.04.2005 13:27:51
Missä olisi hyvä paikka metsästää noita käytettyjä, Huuto.netissä myynnissä on suurin piirtein vain irtorumpuja, jotain milleniumeja tai sitten jotain Starclassiccia. Samoin Torilla, en ole siellä nähnyt mitään muuta kuin irtorumpuja tai sitten jotain tosikalliita ?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)