Aihe: Rumputunnit
1
Ar1
16.10.2005 00:53:53
Juu näistä vaan sitä ett, oon ollu rumpalina bändissä vuoden ja saman ajan oon rumpujakin soittanu, tuli mieleen et ku haluis oppii vähän enemmän näit suuremman luokan rumpali juttui ja tarvis välil neuvoi siiheen mikä soitossa aina välillä kusee ni, kyllä mä helposti meijän metal/rock/punk poppoossa soitan mut´tekis mieli vaa päästä seuraaval tasolle rumpujen soitos ni onko noi rumputunnit oikee ratkasu, onko jollain kokemusta..siis mä en tiedä yhtään mitään noist rumputunneist ku ei kukkaa kaveri oo ollu niil.-..
If someone tells you; No pain No gain, SHOOT HIM! Näh dont shoot , hit him
Ar1
16.10.2005 00:54:34
ya, im drunk
mustakaapu_3
16.10.2005 01:20:46
Tottakai rumputunnit kannattaa. Sieltä saa aina kuitenkin eväitä toteuttaa itseään paremmin, näin hienosti sanottuna. Eri asia on sitten, että miten paljon niitä tunteja. Vaihtoehtoina on mennä vaikkapa konservatorioon/musiikkiopistoon taikka sitten vaikkapa ottaa vaan ihan muutama tunti joltain pätevältä jantterilta...
KoRn88.
16.10.2005 13:48:14
ehdottomasti tunnille. Musiikkiopistossa olen itse ja kerran viikossa on rumputunnit. Se on siinä mielessä hyvä homma, että opettaja huomaa heti virheet, joita ei itse välttämättä huomaa ollenkaan.
metallia Kemistä: UNIC
Ar1
17.10.2005 17:59:42
Miten shinne musiikkiopistoon sitte pääsee että jos kerran tai pari viikossa pääsis käymään, is this the way it works?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)