grayhaven 15.10.2005 14:20:10 | |
---|
|
hollmi-5 15.10.2005 16:12:54 | |
---|
Rumpusoundit ovat hyvät. Biisi on rakennettu kokonaan kikkailtujen rumpukompinpätkien varaan. Chick Coreat ja Trio Töykeät on kuunneltu huolellisesti. Rumpuraita kokonaisuudessaan on kuitenkin mielestäni liikaa fillinomainen. Sellaista fiilistä, että "Nyt mennään"ei tullut. Meikäjuntilla meni liikaa aikaa siihen, että mietin, missä on ykkönen? Mika Hollström |
grayhaven 15.10.2005 17:58:38 | |
---|
Rumpusoundit ovat hyvät. Biisi on rakennettu kokonaan kikkailtujen rumpukompinpätkien varaan. Chick Coreat ja Trio Töykeät on kuunneltu huolellisesti. Rumpuraita kokonaisuudessaan on kuitenkin mielestäni liikaa fillinomainen. Sellaista fiilistä, että "Nyt mennään"ei tullut. Meikäjuntilla meni liikaa aikaa siihen, että mietin, missä on ykkönen? Se oli sen homman ideakin, alunperin. Ei ollutkaan tarkoitus yrittää tehdä "ns" hittiä. :) Kiitos kommenteista. |
Groovi 15.10.2005 18:15:30 (muokattu 15.10.2005 18:15:45) | |
---|
Kaikenkaikkiaan näytettä vaivaa selvä dynamiikan puute. Ne kaikki aksentit kuulostaa yhtä tasaiseselta mössöltä kuin se sun luoma "matto" virvelillä sinne biisin pohjalle. Soundit sinäänsä on ihan mukiinmenevät kyllä. Kuin maailman ihme on sekin, että kerrankin minun täytyy kompata Hollmia, nimittäin musiikista puuttuu mielestäni myös tietty syke. Vaikea kuulijalle hahmottaa se biisin pohjalla jylläävä kiertokulku. Älä nyt toki masennu näistä kommenteista, mutta itseppäs pyysit "kritiikkiä". =) Onneksi löysin Rock´n rollin.
Muuten varmaan vetäisin piikkiä stadin asematunnelissa, tai harrastaisin urheilua. |
Youni 15.10.2005 18:19:02 | |
---|
Njoo, niinkuin minulla olisi jotain sanomista, mutta tuota ykköstä on vaikea erottaa, se tappaa biisistä kaiken menevyyden. Mutta en voi sanoa, etteikö olisi taidokasta rumpalointia. Sävellys vain on vähän tasapaksu. Saundeista pidän kyllä. Tällaista tänään, huomenna jotain muuta.
[Kuva setistä profiilissa] http://koti.mbnet.fi/hafol/muuta/cabriat |
miän vain 15.10.2005 19:51:53 | |
---|
Opistofuusiota, hyvässä ja pahassa. Vaikeasti soitettua hissimusaa, jos ilkeästi kärjistän. Tällainen ei maailmasta lopu. Kolkko ja halvan konemainen soundi, en tykännyt yhtään. Olisi hyvin voinut olla midiohjelma, mutta sen alussa tulleen fillin kanssa olis saanu jännetupin hiirikäteen. Se oli kiva. Soittamisessa ei valittamista, mutta tuo biisi - no joo. Terapiamusa nyt saa olla just sitä mistä ite tykkää. Ykkönen oli piilossa, muttei kuitenkaan niin hyvin, että vaikeuden ällisteleminen olisi kantanut loppuun asti. Ei silti, ei tuo multa taittuis heti. Aika kärkevää, tiedän - ei mitään henkilökohtaista. Pidän orgaanisemmasta, ja se näkyy yässä. |
VilleKoo 15.10.2005 20:05:52 | |
---|
Tosi hyvä... Tykkäsin vaikka en varsinaisesti tyyliä diggakaan...Hyvää rumpalointia... |
Outkast 15.10.2005 21:56:00 | |
---|
Mitäänsanomaton melodia, todella tylsä melodia. Rummutus aivan ehdotonta kultaa. Aika fuusiota jos näin sanoisi, homma menee kokoajan eteenpäin, rummutus kuullostaa hyvältä, harmi etten pidä fuusiosta. Doublebassjazz. |
miscage 15.10.2005 21:57:50 | |
---|
Hyvää rummutusta, mutta tuli sellainen tunne että biisi on tehty rumpuja varten, eikä toisinpäin. Tosin, musiikkityylistä olen täysin pihalla joten... "Fuck that. When did mediocrity and banality become a good image for your children? I want my children to listen to people who fucking rocked. I don't care if they died in puddles of their own vomit. I want someone who plays from his fucking heart." |
HeavyManDrummer 15.10.2005 22:32:15 | |
---|
Mukavan kuuloista kikkailua :D itse en tälläistä edes vielä hallitse. IHFC #6 HeavyMan |
Kure 15.10.2005 22:33:45 | |
---|
Aika vahvasti tulee rummutus läpi, mutta positiivisella tavalla tyylin tuntien. Harvoin tässä tyylissä näin läpi rumpuja tuodaan, mutta saa biisin toimimaan kuitenkin paremmin mitä tässä tyylissä samanlaiset muut. Biisi itsessään kuulostaa samalta kuin monet monet muut samassa tyylissä olevat. Voi sanoa, että rummut pelastavat. Hyvä suoritus. |
lkx 15.10.2005 23:27:05 | |
---|
Hyvää dädää. Rumpusoundit oikeinkin jees, crashit tosin kuulostaa kolkoilta. China(t) taas kuulostaa tosikin hyvältä. Mielenkiintosta settiä kaikin puolin. Hilfe! Ich bin ein Fisch. |
DimensionZ 15.10.2005 23:51:00 (muokattu 15.10.2005 23:51:47) | |
---|
Täytyy yhtyä suurilta osin muiden kommentteihin, eli hyvää soittoa ja niin pois päin. Tosin biisi on kyllä niin järkyttävän tylsä ja 'muka' genrenmukainen kun voi olla. Jos tekee fuusiota, jossa ei ole mitään vikaa, niin se pitää sitten tehdä kunnolla. Eli rohkeasti vain kaikkea sälää sinne enemmän, sävellyksellisesti siis. Muista, että muna on tärkeä konsepti (myös) fuusiossa. ''He jumped right out of a building!!'' |
vapauskauppias 15.10.2005 23:51:01 | |
---|
Rumpusoundit eivät ole mielestäni aivan kultaa. Biisistä pidin vaikka rummut siinä niin isossa osassa olivatkin. Olen huono arvostelemaan mitään, mutta ainakin taitavalta rumpalilta kuullostat. En osaa vastata siihen, oliko tuossa liikkaa kikkailua vai ei, mutta biisin tunnelmasta pidin. |
Markuz 15.10.2005 23:51:16 | |
---|
Onhan tämä vähän tämmöistä palapel(l)eilyä. Dramaturginen kaari puuttuu. Ei ole niin sanottua huippukohtaa. Tämä tyyli vaatisi todellista virtyoosimaisuutta ja vielä vähän varmuutta ja tietenkin oikeaa bändiä. Virvelissä ihan liikaa mattoa, koska itse iskut jäävät jollakin tavalla täysin piiloon ja selkeys kärsii. Musiikallisuus ja niin sanottu sielu puuttuu biisistä. Onhan siellä hienojakin juttuja, joita voisi kokeilla omissa soitannoissa. En ole itse kikkailun ystävä vaikka kikkailen tosielämässä jatkuvasti. Taitavaa rumpalointia. |
ilarj 15.10.2005 23:51:22 | |
---|
Tästä puuttuu kaikki fiilis. Huttua. Karseet synasaundit ja laimea biisi. Terapiamusana tällasta vois tehä lähinnä vitsillä? |
Peicco 15.10.2005 23:59:00 | |
---|
Karseet synasaundit ja laimea biisi. Joo yhdyn tähän näkemykseen. Rumpusaundit tökkii pahasti. Dave Weckl:iä on kuunneltu ihan selkeästi. Soittotaitoa rumpalilta kyllä löytyy, mutta hieman munatonta hierontaa koko naputtelu. |
Triskal 16.10.2005 11:45:39 | |
---|
Mitäs tuohon nyt sanoisi. Minua ärsytti kun filleissä oli niin pientä variaatiota. Jokaiseen kohtaan ikään kuin odotti jotakin hienoa, mutta ei. Teknisesti soitto on osaavaa, mutta innovatiivista se ei ole. Sitä taitoa hyödynnetään huonosti. Tämä oli minusta vähemmän soittamista ja enemmän eri rumpujen ja symbaalien lyömistä järjestyksessä x. Your love came down / and it turned me around / Your love came down / and it saved me - kalamies#33 >-)))> |
pasikaikkonen 16.10.2005 13:13:44 | |
---|
Tzäp ! oikein hyvän kuuloista matskua. olet selvästi oikeilla jäljillä. mukavaa vaihtelua, peruskommpeja kun on maailma muutenkin pullollaan. melodia oli ehkä aavistuksen tylsä mutta sama ongelma on tuossa fuusio genressä aika yleinen... vähän progeilua sekaan niin se on siinä. hienoa soittoa. en itse valitettavasti moista osaa soittaa :) no hyvä että jotkut osaa, eivätkä pelkää näyttää sitä !!! TZÄP !!!
Kyllä, Olen osa ongelmaa !!! |
grayhaven 16.10.2005 13:22:11 | |
---|
Kiitoksia kaikille tähän asti arvosteluun osallistuneille. Tämähän on sitä parasta kritiikkiä mitä voi soittaja/ äänittäjä saada. Vielä korostan, että biisi on todellakin "sävelletty" ihan tätä treenaamasta varten. eikä kuuntelemista. Enkä ole treenannut koskettimien/ basson soittoa pätkän vertaa. Lisää kommentteja. :) |