Aihe: Motörheadin Sacrifice
1
Kukkis 77
05.09.2005 18:34:36

Voisikohan joku viisas ja valaistunut guru opastaa meigäläistä hieman tuon Sacrifice-kompin saloihin? Yritin sitä levyltä bongata mutta hermo meni. Johtuu varmaan siitä että olen viinalakossa. Kiitos.
Ota viinaa - ei maksa mitään.
v bear
06.09.2005 09:38:05
basarit jauhaa kokoajan samaa... ja ridellä vähä väritetään,. helppo komppi!! kuuntele uudelleen.. valkenee kyllä!

(ite just treenannu saman biisin ku menin yhteen motörhead cover porukkaan!!)

= )
twist twist on jumala
J.Newkid
06.09.2005 11:20:29

Jeah, Se on ihan päällikkö, eikä todellakaan paha rumpuintro, esim Painkiller on paljon hankalampi
____Dave Lombardo___ Kovin
Kukkis 77
06.09.2005 19:51:34

No sen mä hiffasin että basaarit jylpyttää koko ajan samaa mutta ne virvelin paikat lähinnä kiinnostaa.. Ku en oo ihan sapeli että tuleex tiäx niinq virveli ykkösellä siinä alussa tai siis niinku tollee. Pitää vielä vähän qnnella sitä ja yrittää. Sit mä lähen niinq bailaa ja sextaa se on tosi ihq. :)
Ota viinaa - ei maksa mitään.
beorn
17.10.2005 16:22:26

Komppi pärähtää käymään 16-osan kiilalla! Eli ainakin se eka virveli tulee muistaakseni ihan vaan kakkoselle. Ja ridellÄ sillai "kilkuti kilkuti..."
Ei mahoton koppi, juu ei.
Oikeaa Heavy Metallia ei soiteta, tekniikalla ja järjellä, vaan VOIMALLA ja TUNTEELLA!!!!
Youni
17.10.2005 20:42:46
Komppi pärähtää käymään 16-osan kiilalla! Eli ainakin se eka virveli tulee muistaakseni ihan vaan kakkoselle. Ja ridellÄ sillai "kilkuti kilkuti..."
Ei mahoton koppi, juu ei.

Ja snarella vähän minne sattuu, mutta ridellä silti enemmän ja basarit jauhaa. Hyvin se, menee! Rohkeasti vaan. Sitten voi vaikka jotain tomeja käyttää ja silleen...juu. Todella helppoa. Ja Himonussijaviikset kunniaan. Menen lukemaan Tuntematonta Sotilasta.
Tällaista tänään, huomenna jotain muuta. [Kuva setistä profiilissa] http://koti.mbnet.fi/hafol/muuta/cabriat
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)