Hössö 27.10.2005 19:25:40 | |
---|
Termos! Mites, myydäänkö soitinliikkeissä yleensä lattiatomin jalkoja, kun pitäisi saada pidemmät, meinaan nykyiset tuppaa jättämään tomin liian matalalle?? |
Alpha 27.10.2005 19:34:07 | |
---|
Termos! Mites, myydäänkö soitinliikkeissä yleensä lattiatomin jalkoja, kun pitäisi saada pidemmät, meinaan nykyiset tuppaa jättämään tomin liian matalalle?? Eiköhän tuo OS&T myy jalkoja edelleen. Sieltä kävin itsekkin aikanaan hakemassa... |
LaquerHead 27.10.2005 19:51:52 | |
---|
Termos! Mites, myydäänkö soitinliikkeissä yleensä lattiatomin jalkoja, kun pitäisi saada pidemmät, meinaan nykyiset tuppaa jättämään tomin liian matalalle?? Sinuna hommaisin peltiständin jossa on tomin pidike samassa. 14- tuumanen tomi on aika hutera pitkillä jaloilla varustettuna, varsinkin jos se on jyrkässä kulmassa. Sen minkä edestään löytää, kannattaa laittaa taskuun. |
Järvihirviö 27.10.2005 20:12:34 | |
---|
Sinuna hommaisin peltiständin jossa on tomin pidike samassa. 14- tuumanen tomi on aika hutera pitkillä jaloilla varustettuna, varsinkin jos se on jyrkässä kulmassa. Offtopicia tästä aiheesta sen verran, että mitäs jos haluaa tehdä juuri toisinpäin? Eli tomi on kiinni rideständissä, mutta haluaisi sen siitä irralleen. Olettaen, että tomissa ei välttämättä ole paikkoja jaloille. Mitä tarvikkeita suosittelette tuohon hommaan? |
Velli 27.10.2005 20:22:29 | |
---|
Offtopicia tästä aiheesta sen verran, että mitäs jos haluaa tehdä juuri toisinpäin? Eli tomi on kiinni rideständissä, mutta haluaisi sen siitä irralleen. Olettaen, että tomissa ei välttämättä ole paikkoja jaloille. Mitä tarvikkeita suosittelette tuohon hommaan? Ei muuta kuin poralla reiät jalkojen pidikkeille. Ei mikään kovin ihmeellinen operaatio. Meidän koululla on parille lattiatomille tehty tuo operaatio ja itsekin olen ajatellut ainakin yhdelle omalle 14" tomilleni sen tehdä. Tomia on huomattavasti mukavampi sijoitella kun se ei ole kiinni peltiständissä. Soundiin tuo operaatio ei vaikuta korvin kuultavasti mitenkään. Suosittelen. |
Niskamies 27.10.2005 20:48:08 | |
---|
Tomia on huomattavasti mukavampi sijoitella kun se ei ole kiinni peltiständissä. Soundiin tuo operaatio ei vaikuta korvin kuultavasti mitenkään. Suosittelen. Tämä juuri jakaa mielipiteitä aika rajusti. Mun mielestä lattiatomit on helppo sijoitella kun ne on kiinni ständeissä, mutta mulla ei olekkaan tuplatomiständissä mitään muuta kuin kaksi tomia. Niskis- "Niinpä, sä varmaan ratsastat kouluun lehmällä."
Climax- "Sulla on varmaan sitte joku made in new york deluxelehmä mitä ajaa oma kuski ni ei tartte kun hypätä kyytiin." |
Järvihirviö 27.10.2005 21:34:46 | |
---|
Tomia on huomattavasti mukavampi sijoitella kun se ei ole kiinni peltiständissä. Soundiin tuo operaatio ei vaikuta korvin kuultavasti mitenkään. Suosittelen. Riden ja tomien asettelun takia se olisikin aika hyödyllinen operaatio |
Niskamies 27.10.2005 21:37:32 | |
---|
Riden ja tomien asettelun takia se olisikin aika hyödyllinen operaatio Mulla oli ennen 14" räkkitomi kiinni rideständissä. En oikein digannut, se asettelu oli sellaista häsläystä kun piti saada kummatkin hyvään paikkaan. Sitten siirsin 14" tomin omaan ständiinsä, ja asettelu helpottui huomattavasti. Niskis- "Niinpä, sä varmaan ratsastat kouluun lehmällä."
Climax- "Sulla on varmaan sitte joku made in new york deluxelehmä mitä ajaa oma kuski ni ei tartte kun hypätä kyytiin." |
Järvihirviö 27.10.2005 21:45:18 | |
---|
Mulla oli ennen 14" räkkitomi kiinni rideständissä. En oikein digannut, se asettelu oli sellaista häsläystä kun piti saada kummatkin hyvään paikkaan. Sitten siirsin 14" tomin omaan ständiinsä, ja asettelu helpottui huomattavasti. Itseasiassa tuplatomiständi "lattiabasareille" olisi varmaan se paras ratkaisu. Vaikka se tietää parin sadan euron menoa taas. |
ultra 27.10.2005 21:45:38 | |
---|
Eiköhän tuo OS&T myy jalkoja edelleen.. Mikä h..tin OS&T??? Kerro lisää! I'm a gooner
...Ja se Alchemy Pro Art 18'' crash edelleen kaupan.. Halavalla lähtöö:) |
Niskamies 27.10.2005 21:46:58 | |
---|
Itseasiassa tuplatomiständi "lattiabasareille" olisi varmaan se paras ratkaisu. Vaikka se tietää parin sadan euron menoa taas. Tätä mieltä oon mäkin. Mulla on 14" ja 16" räkkitomit tuplatomiständissä. Tukevasti pysyy siinä, ja asettelu ei ole ongelma. Eikä Taman tuplatomiständi maksa uutena hunttiakaan. Niskis- "Niinpä, sä varmaan ratsastat kouluun lehmällä."
Niskamies 27.10.2005 21:47:11 | |
---|
Mikä h..tin OS&T??? Kerro lisää! Oulun Soitin ja tarvike. Niskis- "Niinpä, sä varmaan ratsastat kouluun lehmällä."
ultra 27.10.2005 21:52:59 | |
---|
Oulun Soitin ja tarvike. Ai se siellä jossain...:) Itsekin oon laittamassa toiseen 14-tuumaiseen tomiini jalkoja. Tosin sellaisen lattiatomirimsin kanssa ettei tarvitse porailla reikiä. Saksasta joutui tilailemaan osat, yllättäen. I'm a gooner
Järvihirviö 27.10.2005 21:53:26 | |
---|
Tätä mieltä oon mäkin. Mulla on 14" ja 16" räkkitomit tuplatomiständissä. Tukevasti pysyy siinä, ja asettelu ei ole ongelma. Eikä Taman tuplatomiständi maksa uutena hunttiakaan. Jepulis, samat koot tulisi myös ständiin. Ja jos tosiaan sataseen on tuo taman ständi, niin mä keksin kyllä muutakin käyttöä porakoneelle. Pitänee tehdä ekskursio levytukkuun joku päivä. |
Andy J. 27.10.2005 21:55:17 | |
---|
Lattiatomirimsi? What? Do tell... T-kaupastako tilasit? |
ultra 27.10.2005 21:59:45 | |
---|
I'm a gooner
Velli 27.10.2005 22:13:07 | |
---|
Jepulis, samat koot tulisi myös ständiin. Ja jos tosiaan sataseen on tuo taman ständi, niin mä keksin kyllä muutakin käyttöä porakoneelle. Pitänee tehdä ekskursio levytukkuun joku päivä. Jos tykkää ripustetuista lattiatomeista, niin siinä tapauksessa kannattaa tosiaan hommata tuplatomiständi. Itse en vain yhtään pidä siitä systeemistä ja sen vuoksi haluan jalat. Tosiaan, noille lattiatomeille on saatavana myös RIMS:it. Esim. PureCussion valmistaa RIMS:iä joka kiinnitetään tomin alalugeihin ja RIMS:iin on kiinnitetty 3 jalkaa. Kätevää. |
Hössö 27.10.2005 22:25:33 | |
---|
Palataanpas nyt alkuperäiseen aiheeseen: tietääkö joku, tai osaatteko sanoa, paljonko kolme lattiatomijalkaa maksavat? |
Velli 27.10.2005 22:46:28 (muokattu 27.10.2005 22:47:29) | |
---|
Palataanpas nyt alkuperäiseen aiheeseen: tietääkö joku, tai osaatteko sanoa, paljonko kolme lattiatomijalkaa maksavat? n. 25€. Ainakin Soitinlaineella. edit. Siis normaalimittaiset. Jotkut erikoispitkät maksavat varmaan enemmän. |
Alpha 27.10.2005 23:01:36 | |
---|
n. 25€. Ainakin Soitinlaineella. edit. Siis normaalimittaiset. Jotkut erikoispitkät maksavat varmaan enemmän. Soitin tarvikkeesta ostin Taman jalkoja 16€/kpl... |