mankkis 21.10.2005 19:47:38 (muokattu 25.10.2005 22:36:27) | |
---|
Mitkäs olis kestäviä kapuloita, joista ei lähde väriä?
Enää en oikein tahdo luottaa noihin puukapuloihin. Mitkäs olis hyviä hiilikuitukapuloita joista ei lähde väriä:)? |
Klooni 21.10.2005 19:58:12 | |
---|
B-Stick, reippaasti vahvin kapula (ainakin meikun käytössä) mitä olen kokeillut. Mielettömän hyvää musiikkia mielettömän huonosti soitettuna !
www.klooni.net |
Shitmanek 21.10.2005 20:02:04 | |
---|
Vic Firthin American Classicit ovat itsellä nyt kestäneet reilun kuukauden, eikä kulumista paljoa ole, tipit vähän ehkä kärsineet, muuten melkein kuin uusi pari. Yarr! |
Nolte 21.10.2005 20:12:28 | |
---|
Tama Ka Shi tammikepit. Hyvät rummut, huono soittaja! |
TAMAS 21.10.2005 21:05:00 | |
---|
pro mark tekee kestäviä kapuloita. mulla on kestäneet kohta kaks kuukautta. suosittelen... en sano mittään!! |
hollmi-5 21.10.2005 21:06:30 | |
---|
Tama Ka Shi tammikepit. Joo 27 vuoden kokemuksella Taman tammiset ovat kestävimmät. Tippi ei murene. Tosin ne pitää soittaa sisään. Jos heti hakkaa voimalla, saattaa kapula katketa ennen kertsiä. Mika Hollström |
ToMi88 21.10.2005 21:30:51 | |
---|
Jos heti hakkaa voimalla, saattaa kapula katketa ennen kertsiä. Pitää muuten paikkansa. Parit tamat katkonut just noin. Suosittelen myös pro markkeja, ne on kestäviä myös. |
anstir 21.10.2005 21:43:20 | |
---|
Taman tammiset ja Vaterit on mulla kestäneet parhaiten. Pro-Markit on kestäviä myös. Heikompia ovat olleet Vic Firthit ja Regal tipit. |
Niskamies 21.10.2005 22:21:05 | |
---|
Vic Firthin 5A:t ja 8D:t olen todennut kestäviksi. Kummasti rupesi kapuloiden elinikä kasvamaan kun kiinni vähän huomiota settiasetteluun ja soittotekniikkaan. There's a fine line between stupid and clever. |
Kaneli 21.10.2005 22:24:21 | |
---|
Aheadit suhteellisen kestäviä ja epäsuhteellisen kalliita. - Si dej i reven!!
- Mee ite.
(Siberiankathru PolFukselle) |
Riba 22.10.2005 00:24:38 | |
---|
Minkäslaisia kokemuksia porukalla on Zildjianin kapuloista? Ostin tossa kokeilumielessä Zildjianin 5B kepit katkeen Pro-Markin tilalle. Keppien pintaviimeistely tuntuu ainakin todella hyvältä käteen, ei ihan niin mattapintainen kuin Pro-Markit mutta ei todellakaan mikään kiiltävä lakkapinta joka alkaa hikisistä käsistä lenteleen. |
dictatorsh*t 22.10.2005 00:55:52 | |
---|
Tama Ka Shi tammikepit. Näitä oon kanssa nyt ruvennut käyttämään. Ennen käytin monta vuotta vain Pro-Markeja. |
Kukkis 77 22.10.2005 02:07:53 | |
---|
Minkäslaisia kokemuksia porukalla on Zildjianin kapuloista? Joskus ostin ko. kapuloita pari paria, mutta sain molemmat parit paritettua päreiksi parin paradiddlepäristelyn parissa. Paskoja siis olivat, tai sitten soitan liian kovaa. Luultavampaa tosin on että sattuivat olemaan jotain maanantaikappaleita. Mene ja tiedä, mutta sen koommin en ole pariakaan ostanut. Sen sijaan olen pari ottanut. Mihi est propositum in taberna mori |
drum-monkey 22.10.2005 10:10:20 | |
---|
Minkäslaisia kokemuksia porukalla on Zildjianin kapuloista? Mun mielestä on sairaan hyvä tuntuma noissa 5A mallisissa ainakin, painopistekin tuntuu olevan kohillaan. Tipit kyllä hajoaa helpommin kuin muista mun kokeilemista, mutta ei ne kyllä katkeile ainakaan mulla. Munletti on mulletti |
Triskal 22.10.2005 11:36:19 | |
---|
Jaahas, tässäkin on tullut käytyä läpi jo koko kapuloiden valtavalmistajien kirjo, joskaan Regal Tippiä en huomannut missään. Elikkä siis kaikki kapulat kestävät, kaikki paitsi Milleniumit. Your love came down / and it turned me around / Your love came down / and it saved me - kalamies#33 >-)))> |
2kind 22.10.2005 11:42:40 | |
---|
B-Stick, reippaasti vahvin kapula (ainakin meikun käytössä) mitä olen kokeillut. Saako noita tanskanihmeitä vielä jostain (muualta kuin Tanskasta)? To see is not as easy as it seems to be. |
Klooni 22.10.2005 12:34:42 | |
---|
Saako noita tanskanihmeitä vielä jostain (muualta kuin Tanskasta)? No paikallisesta liikkeestä ostin :-p ainakin jossain vaiheessa maahantuoja oli Viiking Musiikki ( http://www.viikingmusiikki.fi/ ) ... Onhan noita meikällä kapulapussissa kahdeksan paria että tuskin ainoa olen joka niitä Suomesta saa ? :-) Mielettömän hyvää musiikkia mielettömän huonosti soitettuna !
www.klooni.net |
Ratloz 22.10.2005 12:42:54 | |
---|
Vic Firthin Steve Gaddeilla oon soittanu vuoden ja niistä on vaan päät kulunu pois ja rispaantuneet tietty. Helvetin hyviä ovat. Vasaralla naamaan! |
2kind 22.10.2005 12:53:03 | |
---|
No paikallisesta liikkeestä ostin :-p ainakin jossain vaiheessa maahantuoja oli Viiking Musiikki ( http://www.viikingmusiikki.fi/ ) ... Onhan noita meikällä kapulapussissa kahdeksan paria että tuskin ainoa olen joka niitä Suomesta saa ? :-) Olipa käytettyyn palstatilaan nähden ensiluokkaisen epäinformatiivinen vastaus. Sijaitseeko paikallinen liikkeesi esim. Suomessa? ...ööh, ja miten sun kapulapussin sisältö liittyy noiden saatavuuteen? To see is not as easy as it seems to be. |
Nolte 22.10.2005 13:13:37 | |
---|
Olipa käytettyyn palstatilaan nähden ensiluokkaisen epäinformatiivinen vastaus. Sijaitseeko paikallinen liikkeesi esim. Suomessa? Hei, kaveri kirjoitti suomeksi. Voitaneen olettaa paikallisen liikkeen sijaitsevan suomessa. ...ööh, ja miten sun kapulapussin sisältö liittyy noiden saatavuuteen? Koskapa hän on niitä kapuloita pussiinsa löytänyt, voitaneen olettaa muidenkin siihen pystyvän. Hyvät rummut, huono soittaja! |