Aegis 08.02.2005 00:21:48 | |
---|
Nyt löytyi Staggin yli tai alle puoli vuotta vanhasta haikasta kaksi kappaletta halkeamia, mutta ei reunasta tai kuvusta, vaan ns. sieltä väliltä. Minusta tämä kyllä haiskahtaa valmistusvirheeltä, varsinkin kun olen lyöntitekniikkaani tarkastellut aika reilusti rikkoutumisten välttämiseksi. Mutta eikös väärällä lyönnillä pelti halkea reunasta tai kuvusta? Joka tapauksessa ajattelin viedä takaisin kauppaan, mahtaakohan korvausta tulla, kun ei ole ollut takuusta mitään puhetta? Als ik een vis was dan zouden auto's ramen hebben en zelfs rendieren zouden neuken in een aquarium. |
Bacchus 08.02.2005 00:26:24 | |
---|
Nyt löytyi Staggin yli tai alle puoli vuotta vanhasta haikasta kaksi kappaletta halkeamia, mutta ei reunasta tai kuvusta, vaan ns. sieltä väliltä. Minusta tämä kyllä haiskahtaa valmistusvirheeltä... Reunasta taitaa yleensä haljeta jos on soittovirheestä johtuvaa, ja kuvusta jos valmistusvirhe. Siltä väliltä kuulostaa kyllä aika hämärältä... Haiskahtaa kyllä pahasti valmistusvirheeltä, mutta takuuta tuosta ei varmaankaan saa. Kannattaahan sitä kuitenkin kokeilla. Mites se kuluttajansuojalaki sanookaan, tuotteen tulee kestää oletettavan pitkä aika? Jotain sinne päin. Vaikea sanoa mikä se aika sitten pelleissä on... Yleensä varmasti pelkkä valmistajan ilmoittama takuuaika. - |
LumPus 08.02.2005 00:32:03 | |
---|
yleensä symbaalien takuu kattaa nimenomaan urien mukaiset halkeamat symbaalin selässä. reunoista alkaneet halkeamat, kuvun irtoaminen ja avaimenreikä kellossa ei yleensä mee takuun piikkiin. aina kannattaa koittaa, riippuu niin tapauksesta. mene liikkeeseen mistä ostit ja kattokaa yhessä myyjän kanssa. luulisin tuon menevän. Elämä vie liikaa aikaasi!!! |
Aegis 08.02.2005 00:38:26 | |
---|
Luulen kyllä että kun on niin tuttu myyjä kyseessä, niin ei kehtaa olla jotenkin korvaamatta. Muutenkin kun tilasin noita peltejä aikoinaan, niin piti eka krässi pistää takasin kun oli ihan lommolla ja ihan samalta alueelta mistä tää haikka nyt kilahti. Todella ikävä vaan Staggia vaihtaa, kun sattuu olemaan niin yksilöllinen pelti ja juuri tän soundista kovasti tykkäsin. Paikallisessa kaupassa ei pääse useita testaamaan, joten tuurin varaan jää, perkele. Toivottavasti ei tule paskaa tilalle. Als ik een vis was dan zouden auto's ramen hebben en zelfs rendieren zouden neuken in een aquarium. |
Aegis 14.02.2005 15:56:40 | |
---|
Voihan paska etten paremmin sanoisi. Ei kuulemma tule mitään korvausta. Nyt nimittäin alkaa nousta kyrpä otsaan. Miten voi olla mahdollista että valmistusvirheellistä lätyskää ei korvata? En aikonut kyllä tähän jättää sikseen tätä hommaa, lähden tällä viikolla juttelemaan paikallisen musiikkikaupan myyjän kanssa asiasta jotta saadaan sotasuunnitelma aikaiseksi. Aika inhottava kuulla, että alle puoli vuotta vanha pelti ei ole minkäänlaisen takuun alainen. Mahtaako tämä olla sitten näin vain Staggin kanssa? Als ik een vis was dan zouden auto's ramen hebben en zelfs rendieren zouden neuken in een aquarium. |
LumPus 14.02.2005 16:26:14 | |
---|
Voihan paska etten paremmin sanoisi. Ei kuulemma tule mitään korvausta. Nyt nimittäin alkaa nousta kyrpä otsaan. Miten voi olla mahdollista että valmistusvirheellistä lätyskää ei korvata? En aikonut kyllä tähän jättää sikseen tätä hommaa, lähden tällä viikolla juttelemaan paikallisen musiikkikaupan myyjän kanssa asiasta jotta saadaan sotasuunnitelma aikaiseksi. Aika inhottava kuulla, että alle puoli vuotta vanha pelti ei ole minkäänlaisen takuun alainen. Mahtaako tämä olla sitten näin vain Staggin kanssa? minkä pituisen takuun maahantuoja lupaa? Elämä vie liikaa aikaasi!!! |
miän vain 14.02.2005 16:40:58 | |
---|
Kuluttajasuojalain mukaan tavaran tulee kestää vähintään sen oletettavissa oleva normaali käyttöikä. En muista tarkkaa sanamuotoa. Joka tapauksessa haitsun käyttöikä on vähintään useita vuosia. Muistaakseni maahantuoja on viime kädessä korvausvelvollinen - saavat hoitaa asiat valmistajan kanssa miten tahtovat, se ei vaikuta asiakkaaseen. Jos käyvät hankalaksi, ota puhelu liittoon - eli soita kuluttaja-asiamiehelle. Tai lautakuntaan. |
Wiitala 14.02.2005 16:43:19 (muokattu 14.02.2005 20:26:18) | |
---|
Minulla kävi kerran samalla lailla. Kyllä korvasi takuu. Takaisin tuli vaan väärä pelti. Mutta se "uusi" oli parempi ja kalliimpi. Mukavaa. En valittanut. Niin siis minulla kyseessä oli Crash. Niin siis ja kyseessä oli Zildjian. "Siat pääsee taivaaseen, ihmiset ei. Liity meihin enkeleihin." |
WyW 14.02.2005 17:12:17 | |
---|
Staggille Millbrookki lupas 45 pv:n takuun. Nykyään jakavat oikein sellaista lappua. http://koti.mbnet.fi/iapunen/bleh/blackani.gif |
Maardi 14.02.2005 18:03:56 | |
---|
Voihan paska etten paremmin sanoisi. Ei kuulemma tule mitään korvausta. Nyt nimittäin alkaa nousta kyrpä otsaan. Miten voi olla mahdollista että valmistusvirheellistä lätyskää ei korvata? En aikonut kyllä tähän jättää sikseen tätä hommaa, lähden tällä viikolla juttelemaan paikallisen musiikkikaupan myyjän kanssa asiasta jotta saadaan sotasuunnitelma aikaiseksi. Aika inhottava kuulla, että alle puoli vuotta vanha pelti ei ole minkäänlaisen takuun alainen. Mahtaako tämä olla sitten näin vain Staggin kanssa? Aika outoa, sillä itse kun ostin 2 Staggia (melko todennäköisesti samasta liikkeestä) niin myyjä puhui muistaakseni vuoden takuusta. En tiedä sanoiko sitten vain, ja että tiesikö edes miten takuuasioiden laita on, mutta kumminkin aika outoa jos tuo on vain alle puoli vuotta vanha pelti. |
ilarj 14.02.2005 19:50:24 | |
---|
Mulle kävi todella hämärä juttu stagg crashin kanssa. Ostaessani pellin elokuussa millbrookista sanoivat että on vuoden takuu. Pelti sitten halkesi sorvauksien mukaan tossa kuukausi sitten ja menin kuitin kanssa että tässähän oli vuoden takuu ja pelti halkesi sorvausten mukaan, eli valmistusvirhe niin että pitäisi uusi saada. Sitten myyjä sano että ei näillä mitään vuoden takuuta ole, mutta tää on niin selvä valmistusvirhe että saat uuden. Onneksi kuitenkin sain uuden. Ihmeellinen tollanen lupaus vuoden takuusta. |
Wellumus 14.02.2005 22:33:36 | |
---|
Hmm.. ostin joulun jälkeen staggin vintage bronze sarjan 16" crashin.. Nyt oon huomannu että siinä on myös tolleen "ei reunassa eikä kuvussa" vaan siis siinä keskikohdilla sellanen kohta josta on pala lohjennut. Ei kuitenkaan lävitse asti. En todellakaan usko että on tullut soittamisestani, vaan saattaa olla että oli jo siinä kun ton ostin.. En ole aivan varma :D. Ei sitä ainakaan oo tosta helppo huomata, kun toi vintage bronze sarja on tollanen tumma pintanen, se lohkeema on siihen aika hyvin maastoutunut. Mut en myöskään usko että se tosta pahenee.. Tuskin sitä alan kauppaan takas viemään, ihan hyvä soundinen pelti se o. |
U-rip 15.02.2005 09:16:42 | |
---|
Mulle kans sanottiin että Staggilla on ihan normaali 1v takuu. Mulla halkes DH crash kans siitä keskeltä uran suuntaisesti ja sain takuuseen uuden DH:n ,oli vielä tuumaa suurempi... :D aina en tiedä, mistä minä pidän
mutta taatusti tiedän, mitä minä vihaan |
drum-monkey 15.02.2005 19:28:46 (muokattu 15.02.2005 19:29:30) | |
---|
Treeniksellä on yhet Stagg DH haitsut yhteiskäytössä, ja hahaa, halki on nekin keskeltä. Ei sitä helpolla huomaa, mutta ihmettelin kun oli likaa kertynyt just siihen, je kynnelle kokeili ni tunsi kaks n. 2-4 cm halkeamaa!! Sanoinkin joskus et stagg on paholaisesta..... Aattelin kyllä ostaa niiltä pikkuchinan. e:siis ei kuvusta, vaan "ride-alueesta" rikki Musiikki pelasti minut urheilulta. |
Aegis 16.02.2005 16:46:44 | |
---|
Vai niin... Eli staggit hajoilee keskeltä. Tämäpä onkin tosi iloinen uutinen, juuri kun löytyi loistava peltimerkki niin tulee tälläinen juttu vastaan. Toivottavasti tämä on vain hyvin outo yhteensattuma... Als ik een vis was dan zouden auto's ramen hebben en zelfs rendieren zouden neuken in een aquarium. |
SugarDaddy 16.02.2005 16:54:37 | |
---|
Aika outoa tää Stagg meininki. Tuntuvat hajoavan ja myyjäkään ei takuista tiedä. Näitä aiempia luettua takuut vaikuttanut vähintään epäselviltä. Kovasti kyl kehuttu et hyvältä kuulostaa ja halpojakin ovat, mutta jotenki en vaan ole vakuuttunut. :/ |
Niskamies 16.02.2005 17:12:42 | |
---|
Eipä oo omat Staggit minnekkään hajonnu, te ette vaan osaa:P Meitsi on meshissä. |
Aegis 16.02.2005 17:19:37 | |
---|
Eipä oo omat Staggit minnekkään hajonnu, te ette vaan osaa:P Vittumaista vaan kun on oikein tosissaan kiinnittänyt huomiota soittotekniikkaan viime aikoina. Mie lyön nykyään peltejä tosi tarkasti etten niitä hajota, mutta nyt sitten käy tälläinen temppu. Käynyt vieläpä monille muillekin. Veri fykking nais. Als ik een vis was dan zouden auto's ramen hebben en zelfs rendieren zouden neuken in een aquarium. |
Youni 16.02.2005 20:33:50 | |
---|
Kuluttajasuojalain mukaan tavaran tulee kestää vähintään sen oletettavissa oleva normaali käyttöikä. En muista tarkkaa sanamuotoa. Joka tapauksessa haitsun käyttöikä on vähintään useita vuosia. Muistaakseni maahantuoja on viime kädessä korvausvelvollinen - saavat hoitaa asiat valmistajan kanssa miten tahtovat, se ei vaikuta asiakkaaseen. Jos käyvät hankalaksi, ota puhelu liittoon - eli soita kuluttaja-asiamiehelle. Tai lautakuntaan. Juuri näin. Jos alkavat päätä aukomaan, niin kuluttaja-asiamiehelle itkemään. Kyllähän haikan nyt pitäisi kestää paljon pidempään kuin puoli vuotta! Tällaista tänään, huomenna jotain muuta.
[Kuva setistä profiilissa] |
Remo 16.02.2005 21:17:34 | |
---|
Eikös EU:n myötä tullu se takuu uudistuskin. Että kaikilla tuotteilla on siis EU:n sisällä 2 vuoden takuu. Näin itse olen asian ymmärtänyt ja kaikki kauppiaat tekevät siinä virheen ja sanovat että vuoden takuu, mutta uuden lain mukaanhan se ei pidä paikkaansa. Valaiskaa joku asiasta enemmän tietävä. Tällänen käsitys mulla ja kyllähän tuon pitäis takuuseen mennä selvästi. PAISTE CYMBALS REMO HEADS |