-Fender- 09.11.2005 17:35:29 | |
---|
Olisin kiinnostunut rumpujen soittamisesta ja ajattelin että saisiko noin 300 eurolla yhtään sellaista kohtuullista perussettiä uutena? |
moderndrummer88 09.11.2005 17:36:44 | |
---|
eipä saa... mihinkään milleniumiin ei kannata sortua, ne ei kestä. säästä toinen mokoma ja sitten joku käytetty setti tuolta torilta Norsk Arysk Blak Metal! Rahhh!! |
rm_wispila 09.11.2005 17:48:48 | |
---|
Kitarastasi ei taida saada tuossa kunnossa paljoakaan vaihdossa... Koululaiset tarttee aina hyvät sponsorit, kyllä se siitä rumpalin ura urkenee. Äläkä vaan tilaa settiä Anttilasta. Kapulakieli = rumpalien oma kieli. |
Hulfok 09.11.2005 17:58:47 | |
---|
450€ saisit jo pearlin targetin... Tiiä sit kuinka hyvä tuo setti o? |
Shitmanek 09.11.2005 17:59:57 | |
---|
450€ saisit jo pearlin targetin... Tiiä sit kuinka hyvä tuo setti o? Taitaa olla enemmän huono kuin hyvä. Yarr! |
Peace 09.11.2005 18:05:48 | |
---|
450€ saisit jo pearlin targetin... Tiiä sit kuinka hyvä tuo setti o? noh...ittelläni on target. kyllähän niillä soittelee, ei sinäänsä mitään valittamista. mutta hakusessa uus setti Joona Rautiainen |
gh n 09.11.2005 18:57:12 | |
---|
Ei Targetin kannut mitään hirveen huonoja ole (basari on ihan sairaan hyvä!). Hardware vaan tökkii.. Aloittelijalla hyvä setti ..Päärynäjuoma on parasta huumetta.. |
-Fender- 09.11.2005 20:53:27 | |
---|
Joo en todellakaa osta mitään huonoja ku on kokemusta kitarasta joka on kuvassa että kun soittaa esim G:n niin 3/4 kielistä rämisee. Kyllä se on harley benton. Kitaraharrastuksen pelastaa enään vain parempi kitara mutta ostan silti rummut. |
drum-monkey 10.11.2005 00:00:48 (muokattu 10.11.2005 00:49:16) | |
---|
Luet ton rumpuvertailu-faqin, ja sit kanssa keskustelet tutun rumpalin kanssa. Mut älä kuuntele kaikkea mitä ne sanoo, dissaavat jotain merkkiä vaan periaatteesta, kun mikään muu ei kelpaa kuin oma merkki. 300e:lla et muuta kuin huonoa saa. Säästä rahasi ja osta myöhemmin hyvä. Totta. 300€ riittää muutaman siedettävään symbaaliin. (Eli Staggiin) Settiin ei kannata tuota rahaa pistää, sillä niin halpoja settejä ei tahdo ikinä saada pois jaloista, kun ihmiset eivät niitä osta. Lisäksi ne ovat 99% varmuudella paljonpaljon paskemmat kuin vaikka 2-3 kertaa kalliimmat rummut. Munletti on mulletti |
Akahito 10.11.2005 00:33:20 | |
---|
Joo en todellakaa osta mitään huonoja ku on kokemusta kitarasta joka on kuvassa että kun soittaa esim G:n niin 3/4 kielistä rämisee. Kyllä se on harley benton. Kitaraharrastuksen pelastaa enään vain parempi kitara mutta ostan silti rummut. 300e:lla et muuta kuin huonoa saa. Säästä rahasi ja osta myöhemmin hyvä. "Viiskytluvun kerrostalot tekee jostain syystä hyvän olon, niiden rappukäytävien viileys; Miksi mä lähtisin täältä?" |
arse 10.11.2005 12:36:14 | |
---|
Erinomainen otsikko! Rumba on paskimmillaankin parasta. |
Henga 10.11.2005 12:49:19 | |
---|
totta, lyhyt ja ytimekäs. omaa hyppysellisen arvoituksellisuuttakin. |
Wiitala 10.11.2005 19:10:39 | |
---|
Erinomainen otsikko! Jep, pakko antaa hymyplussa! :D "Siat pääsee taivaaseen, ihmiset ei. Liity meihin enkeleihin." |
Niq 10.11.2005 19:13:27 (muokattu 10.11.2005 19:19:27) | |
---|
Pöh. Mä oon soittanu viimeset viis vuotta noilla mun centuryillä, ei se soitto noista pöntöistä ole kiinni jäänyt kertaakaan. Sitten kun ostin vielä hyvät kalvotkin tuohon niin virittämällä saa ihan hyvät soundit. Yhden ainoan kierteen olen saanut paskaksi, ja sekin oli korjattavissa. Toimii vieläkin ihan hyvin. Olen muuten lähiaikoina saamassa uuden setin itselleni kasaan, joten olisin kohta luopumassa noista centuryistä. Asevelihintaan, tottakai. Jäisi vielä noin puolet tuosta summasta parin pellin ostamiseen. Pistähän pikaviestiä jos kiinnostaa... EDIT: lisäyksenä vielä, että vaikka mun setti ei kiinnostaisikaan, niin kannattaa silti katsella käytettyjä. Uutena ei kyllä tuohon hintaan saa oikein minkäänlaista pakettia, käytetyt halpikset yleensä on pudottanut hinnastaan puolet pois uuteen verrattuna... EDIT2: Ja silloin aikanaan kun minä nuo rummut ostin 1800mk (muistaakseni) hintaan käytettynä, ei ollut muita kriteereitä, kuin se että pääsee soittamaan. Ja mulla kun ei isi tai äiti paljoa harrastusta sponssannut niin sitten sai halvat kelvata. Kumma juttu että täällä pitäisi aloittelijallakin olla heti semi-pro -setti. Symbaaleja myöten. "I have a cunning plan" -Baldrick |