Aihe: Rytmiterapia @ Muhoskellari la 5.11
1
Stereophile
04.11.2005 13:30:02

Anteeksi mainostus, mutta pakko..

Eli olen "kakkosbändini" kanssa huomenna keikalla muhoksella, kaikki kynnelle kykenevät sinne vaan.
Soittoaikaa 3x45min ja teemana 60-, 70- ja 80-luvun rock. Siis covereita.

On bändin kanssa noin 3kk reenattu biisejä (n. 30kpl) ja nyt on lopultakin keikka-aika.

Ps: pe 11.11 meidät voi nähdä Pudasjärvellä, Amaretossa..
Jos sanon et´ taivas on musta, se on niin musta kuin tahdon sen olevan ja, Jos sanon et´ maailma ei pyöri, se ei silloin pyöri, Jumalauta! - Jouni Hynynen
Muovinen
04.11.2005 19:45:28

Ei prhna Kellarissa meinaatte veivata?! Niin, olen siis Muhokselta kotoisin ja voin varottaa että meininki voi olla aika...hmm...junttimaista. Piru ku oon täällä ROIssa niin en pääse katsastaan...
http://www.mikseri.net/artists/muovinen.46772.php
Checkmate
05.11.2005 14:41:23
Ps: pe 11.11 meidät voi nähdä Pudasjärvellä, Amaretossa..

Jeah, täytynee tulla paikalle jos on maisemissa.
Stereophile
11.11.2005 10:09:53

Jeah, täytynee tulla paikalle jos on maisemissa.

Anteeksi nosto, mutta muistutan, että tänään pe 11.11 olemme sitten Pudasjärvellä Amaretossa keikalla, kaikki kynnelle kykenevät vaan paikalle. Jos sinne joku sattuu eksymään, niin rohkeasti vaan juttelemaan sitten...
Paskaa!
Checkmate
11.11.2005 12:45:58
Anteeksi nosto, mutta muistutan, että tänään pe 11.11 olemme sitten Pudasjärvellä Amaretossa keikalla, kaikki kynnelle kykenevät vaan paikalle. Jos sinne joku sattuu eksymään, niin rohkeasti vaan juttelemaan sitten...

Voihan argh: mulla on lauantaina aamupäivästä keikka puhallinorkan kans ja illalla viihdekeikka, eli ei passais liikoja rymytä baarissa... Noh, jospa tuota jossai vaiheessa iltaa vois tulla piipahtamaan siellä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)