Aihe: Musiikkikullas
1 2 3
Hössö
02.11.2005 17:38:49
Onko joku muukin sitä mieltä, että Oulun musiikkikullaksella on hieman paatunut palvelu?? Toinen mikä vi**taa, on se kun sieltä liikkeestä ei löydä läheskään kaikkia tuotteita mitä ne mainostaa netissä! Itse olen tämän joutunut kokemaan useaan otteeseen! Tympeä kun lähtee asiakseen ajeleen 15km ostaan jotain, jonka on kotona valmiiksi kattonu, ja kun menee paikalle, ni mitä, "eipä sitä meillä ookkaan"!
Legatus
02.11.2005 18:06:39
Laita asiakaspalautetta paljon eri nimillä nii eiköhän ala parantamaan :)
Alpha
02.11.2005 18:09:44
Onko joku muukin sitä mieltä, että Oulun musiikkikullaksella on hieman paatunut palvelu?? Toinen mikä vi**taa, on se kun sieltä liikkeestä ei löydä läheskään kaikkia tuotteita mitä ne mainostaa netissä! Itse olen tämän joutunut kokemaan useaan otteeseen! Tympeä kun lähtee asiakseen ajeleen 15km ostaan jotain, jonka on kotona valmiiksi kattonu, ja kun menee paikalle, ni mitä, "eipä sitä meillä ookkaan"!

Olen huomannut saman ja siksi käytän allekirjoituksessani mainitun liikkeen palveluita.

Kullaksella on liikaa pro-äijiä, jotka tietää kaiken paremmin, kuin sinä...
Velli
02.11.2005 18:59:34
Kullaksella on liikaa pro-äijiä, jotka tietää kaiken paremmin, kuin sinä...

Totta.

Ei se OS&T:aan kyllä ole paljoa parempi. Ramppa ei tiedä mistään mitään ja yrittää vain kusettaa rahat pois tietämättömiltä.
Alpha
02.11.2005 19:02:52
Ei se OS&T:aan kyllä ole paljoa parempi. Ramppa ei tiedä mistään mitään ja yrittää vain kusettaa rahat pois tietämättömiltä.

Rampe ei kyllä tiedä myymistään jutuista paljon mitään, mutta hyvät kaupat olen aina tuossa liikkeessä tehnyt...
Legenda
02.11.2005 19:05:11
Minulla on poikkeavia kokemuksia ed.mainituista, sillä olen saanut vain hyvää ja asiantuntevaa palvelua kunnakselta. Viimeksi kun ostin crash/ride symbaalin niin kyllä esiteltiin eri vaihtoehtoja ja tuotiin telineisiin kokeiltavaksi. Tuossa toisessa liikkeessä lyötiin katalogi käteen että valitte siitä...
legenda on hyvä juoma!
okoranta
02.11.2005 19:05:13

Kullaksella saa kyllä hyvää palvelua, kunhan muistaa jo ovella alkaan heiluttaan setelitukkoa!! Aina sama, ku tsekkailet bassoja "no niin, siitä pojille Basso"...:)

Oulun soitin ja tarvikkeessa sama homma sen vanhan äijän kanssa, joka ei edes tiedä musiikkivehkeistä juuri mitään, mutta nuoret sällit on ihan mukavia hemmoja!!
"Paras on ainoastaan vain kyllin hyvää"" -Olavi-
HCW
02.11.2005 19:23:32 (muokattu 02.11.2005 19:23:44)
Mua on palveltu suht hyvin Kullaksella mutta suhteellisen töykiää palvelua sain soitin ja tarvikeesta aikoinaan, vaikka sieltä kitaran ostinkin.
Rek-tum-ta-ka-tum!
Checkmate
02.11.2005 19:37:44
Kullas hyvä, Soitintarvike paha.
Asiakaspalvelu Kullas: 9½, Soitintarvike: 4-
Groovi
02.11.2005 19:55:26
Eipä nuo Kullaksella ole koskaan olleet ainakaan meikäläisen asioista kiinnostuneita. Siksi roudaan mielummin rahani jonnekkin muualle.

Eivät viitsineet edes vuosi sitten ottaa selville haluamani setin hintaa, kuin toinen vaihtoehtoni nykyisen Sonorin setin lisäksi oli vastaavan kokoinen Premierin satsi. Olis vissiin ollu liian "hankalaa" selvittää muutaman ekstraosan/hardwaren hintaa, kun en halunnutkaan sitä moposettiä joka oli heillä liikkeessä paikanpäällä.
Onneksi löysin Rock´n rollin. Muuten varmaan vetäisin piikkiä stadin asematunnelissa, tai harrastaisin urheilua.
Epämuusikko
02.11.2005 20:13:32
Kyllä ne siitä lämpenee kun ostoksensa keskittää. BTW, oikeilla nimillä mustamaalausta en täällä katselisi, siksi tyydyn esittämään Kullaksen "vähiten huonona" vaihtoehtona. Siellä kuitenkin on ns. ostokelpoista kamaa, ja vaikka välillä toimitusajat venyvät valovuosien mittaisiksi, niin omalla kohdalla ovat ainakin yrittäneet.
...we have to produce a smooth, flowing, coordinated series of closely-spaced notes from bar one to the end of the piece, while the guitar player can strum one power chord, assume the rock god stance, and have the groupies swooning. ÄrLä #009
KoRn88.
02.11.2005 20:16:37
Vähäisten kokemuksieni mukaan olen kyllä soitin ja tarvikkeesta pitänyt enemmän. Siellä olen saanut hinnat sovittua mukaviksi ja palvelu on muutenkin ollut omalla kohdalla hyvää.
metallia Kemistä: UNIC
J. Cool
02.11.2005 20:47:58 (muokattu 02.11.2005 20:50:39)

iteki joskus tympäännyin kun henk koht pyysin tilaamaan mulle kalvoja ja sitten kun käyn seuraavan kerran niin oli tullu, mutta oli myytykin.

koht kattavasti tavaraa näille leveyspiireille. ehkä palvelu ei ole aina ollut parasta. ja esim kun jotain tiettyä on hakemassa ja sitä ei löydy hyllystä niin tulee ehdotuksia aivan erilaisista vermeistä. Eli kannattaa tietää mitä on ostamassa. kyllä silti peltini haen ennemmin kullakselta kuin että tilaisin sokkona muualta. kaikessa eivät pärjää kilpailulle, mutta kyllä tuolta on molemminpuolisesti hyviä diilejä saanut tehtyä aika isolla läjällä euroja. ja muistavat naamankin kun kauppaa syntyy :)
Hyvi ruuvaa!
Glenfiddich
02.11.2005 21:04:24
Itselläni on vain hyviä kokemuksia Kullakselta. Mun mielestä huippu äijä tää..mikäs sen nimi nyt onkaa, rummuista vastaa, iso mies pikku takatukka voikai sen etunimen sanoa ku kehun sitä..jos joku tietää. Kävipä semmonenki tempaus ku kaverin kanssa oltii AC willisiassa(hyvää livemusaa muuten) ja oho tää äijä oli bändeineen sielä, Luu's blue oli muistaakseni bändi, ainaki se soittaa itse et luulis että jotain ainaki tietäis, mistä puhuu:)
"Ei hevarit oo kovia tappelijoita."
Checkmate
02.11.2005 21:18:30
Itselläni on vain hyviä kokemuksia Kullakselta. Mun mielestä huippu äijä tää..mikäs sen nimi nyt onkaa

Takatukka-Ami! Ami on hyvä kauppamies.
Informaatiokameli
02.11.2005 21:44:27

Kullaksella olen kyllä aina saanut hyvää palvelua. Se, että ne tyypit tietää kaiken mua paremmin on vaan hyvä juttu:)

Soitin & Tarvikkeessa on kyllä aika toisenlainen meininki. Basistimme kävi sieltä muinoin ostamassa bassoonsa säröpedalia mutta myyjä rupesi inttämään, ettei bassoon ole säröpedalia. Tämä oli vallan huvittava tapaus, jolle on tullut naureskeltua useaan kertaan vuosien varrella:)
Everybody loves somebody but nobody loves rumpali.
Informaatiokameli
02.11.2005 21:46:11

Asiakaspalvelu Kullas: 9½, Soitintarvike: 4-

Totta.
Everybody loves somebody but nobody loves rumpali.
Alpha
02.11.2005 21:48:25
Totta.

Kullaksella ne myyjät tiettä paremmin, ku sinä...

Soitin ja Tarvikkeessa sinä tiedät paremmin, ku myyjä...
Bacchus
02.11.2005 22:35:20
Kullaksella ne myyjät tiettä paremmin, ku sinä...

Soitin ja Tarvikkeessa sinä tiedät paremmin, ku myyjä...

Niin, kumpi näistä on sitten parempi?
Jag är en hund
Alpha
02.11.2005 23:27:49
Niin, kumpi näistä on sitten parempi?

No jaa´a...itte suosin tuota Soitin ja Tarviketta...

Tosin kun seuraavan kerran menen symbaaleja ostamaan, niin menen Kullakselle, koskapa Soitin ja Tarvike ei enää myy Paistetta...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)