Hössö 17.11.2005 17:38:06 | |
---|
Onko kokemuksia kyseisestä pellistä? Kestääkö, miten saundin laita yms yms..? Thomannilla ois aika herkkutarjous, Meinl Amun 16" thin crash + Amun 10" splash hintaan 128 jutroa! |
Legatus 17.11.2005 17:39:47 | |
---|
Janne pentele!!!!!!! |
Hössö 17.11.2005 17:42:18 | |
---|
Joo kyllä tiijän nuo meinl symbaali faqit, mutta ei se oo sama ku että joku kertoo omakohtasia mielipiteitä! |
Legatus 17.11.2005 17:43:59 | |
---|
mutta ei se oo sama ku että joku kertoo omakohtasia mielipiteitä! Mene sitte kauppaan ja testaa jos et halua kuulla meiän omakohtaisia mielipiteitä. Janne pentele!!!!!!! |
Hössö 17.11.2005 17:45:16 | |
---|
Taisit ymmärtää vähän väärin, tarkoitin, että tuo faq ei oo sama asia ku että jos te, joilla omakohtasia kokemuksia, kerrotte omat mielipiteet tuosta pellistä! |
Legatus 17.11.2005 17:49:04 | |
---|
Taisit ymmärtää vähän väärin, tarkoitin, että tuo faq ei oo sama asia ku että jos te, joilla omakohtasia kokemuksia, kerrotte omat mielipiteet tuosta pellistä! Ookoo... tunnustan mokani. Minun mielestä amunit on loistopeltejä mitä nyt olen niitä päässyt testaamaan. Kestävyydestä ei ole tietoa mutta Meinl ku on nii luulis olevan kestäviä. Mullakin on amuunit tai bysangit joululahjalistalla. Janne pentele!!!!!!! |
Hössö 17.11.2005 17:50:26 | |
---|
Ok, selvä juttu! Aattelin ite tilata tuon edellämainitsemani paketin, mukava lisätä uusia kilkuttimia settiin:D |
okoranta 17.11.2005 17:55:48 | |
---|
Mulla oli tuollainen 10" Splashi, hyvä , mutta soundi liian kirkas mun makuun. Varmasti ostamisen arvoinen paketti.. |
Triskal 17.11.2005 18:12:16 | |
---|
Minulla on tuo paketti. Hyviä, kirkkaita ja hyväsoundisia peltejä. Täydet suositukset saa minulta. Your love came down / and it turned me around / Your love came down / and it saved me - kalamies#33 >-)))> |
Strumbali 17.11.2005 18:15:28 | |
---|
Itse testasin ensin noita siellä Meinlin kotisivuilla. Eiköhän niistäkin jonkinlaisen kuvan saa, vaikka lopullisen valkkauksen tein liikkeessä tahkoamalla(saman otin, minkä sivuiltakin olin valinnut). Mutuahan tämä. |
Hössö 17.11.2005 18:23:33 | |
---|
Minulla on tuo paketti. Hyviä, kirkkaita ja hyväsoundisia peltejä. Täydet suositukset saa minulta. Selvä! Miten "thin" se rässi on? Onko se aivan semmonen paperinpaksu;D? Meinaan itellä joskus nuo thinnit meinannu ruveta vääntyilemään ku kosteus/lämpötasapaino muuttuu joskus soittotiloissa. |
moderndrummer88 17.11.2005 18:24:36 (muokattu 17.11.2005 18:25:47) | |
---|
kaveri oli hommannu just tuon paketin ja ihan hyvän kuulosia ne pellit oli, ehkä vähän turhan kirkas se krässi mun makuun, musta parempi splash on meinliltä classicin 10" kuin tuo mukana tuleva mutta makukysymyksiähän nämä on... E: ei ole mitenkään liian thin, meinlillä on muutenkin vähän alakanttiin nuo paksuusluokitukset, vastaa tuo meinlin thin enemmänkin med. thiniä tai media... ei ehkä ihan mediumia mutta thin se ei yleisten luokitusten mukaan kyllä ole Norsk Arysk Blak Metal! Rahhh!! |
Triskal 17.11.2005 21:36:54 | |
---|
Selvä! Miten "thin" se rässi on? Onko se aivan semmonen paperinpaksu;D? Meinaan itellä joskus nuo thinnit meinannu ruveta vääntyilemään ku kosteus/lämpötasapaino muuttuu joskus soittotiloissa. Blää, tuota en ihan tiedä. En ole koskaan pahemmin soittanut thiniä paksummilla ja edelliset crashini olivat Paistetta, niin että en osaa oikein antaa vertailukohteita. Mutta jos tilaat tuon paketin T-kaupasta, niin voit vissiin pistää niille erillistä noottia vielä tilauksen mukana. En ihan täysin varmasti muista oliko se mahdollista vai ei. Eniwei, saata heidän tietoisuuteensa, että tahdot pellit pakattavan siten, että eivät muljahda nurin, niinkuin kävi minulla. Sen verran thini se kyllä on, että suht helposti nuljahtaa. Jouduin istumaan omieni (16" ja 18" thinit) päälle ja melkoisesti paukahtaen ne palautuivat alkuperäiseen muotoonsa. Eivät ole vielä hajonneet vuoden aktiivisessa reenikäytössä. Tuosta lämpötilan ja ilmankosteuden vaikutuksesta en osaa sanoa mitään, mutta minua vähän epäilyttää, että miten tuo oikein olisi mahdollista? Pitäisi olla jossain Jupiterissa tai jossain, että tuommoiset alkaisi vaikuttamaan. Puu on paljon sensitiivisempää olosuhdemuutoksiin, peltien ei pitäisi olla millänsäkään. Your love came down / and it turned me around / Your love came down / and it saved me - kalamies#33 >-)))> |
HCW 17.11.2005 23:14:19 | |
---|
Aikalailla Paisteen 2002 peltien kuuloisia. Tiettyihin käyttötarkoituksiin varmastikkin jees, mutta saundi ei omaa korvaa hivo niin paljoa että, nuita itselleni sijoittaisin. Kyseessä jälleen kerran se oma maku, itse en pidä kirkkaista pelleistä. Tosin 18" tuumanen amun kiina multa löytyy. Näissä peltiasioissa on mielipiteitä ja näistä on loppujen lopuksi kohtalaisen vaikea keskutella. Toinen tykkää toisesta ja toinen toisesta. Pellit on kuin kalsarit, omat on hyvät jalassa mutta kaverin kalsarit ei tunnu omalta eikä kovinkaan kivalta. Rek-tum-ta-ka-tum! |