Aihe: Soitin Laine & Paiste
1
beethro
27.11.2005 13:36:31
Paisten sivuilla olevan ääninäytteen perusteella olen täysin myyty 14" Giant Beat-haitsulle.Soitin Laine ilmoittaa sivuillaan kyseisen pelin hinnaksi 308 e. Mitenkäs te Soitin Laineella asioineet ootte saaneet tingittyä hinnoista, ja minkä veikkaisitte ton haitsun lopulliseksi hinnaksi? Käytettynä taitaa toistaseksi olla melko vaikee löytää, kun niitä alkuperäsiäkään ei taida hirveesti markkinoilla pyöriä..
Soitin Laineella asioimisen lisäksi tässä ketjussa on myös tarkoitus puhua näistä uusista Giant Beateista - käyttökokemuksia, fiiliksiä ääninäytteiden perusteella jne.
Mun mielestä kuulosti pirun hyviltä, täytyy varmaan hankkiutua Turkuun asti testaamaan.
Other moneyish
Ruutikallo
27.11.2005 14:44:08
Nettisivuilla olevat hinnat ovat aika lähellä sitä hintaa, jolla saat kantaa symbaalin liikkeestä pihalle.
Onhan elämä kallista, mutta siihen sisältyy matka auringon ympäri kerran vuodessa...
Akahito
27.11.2005 15:53:00

Paisten sivuilla olevan ääninäytteen perusteella olen täysin myyty 14" Giant Beat-haitsulle.Soitin Laine ilmoittaa sivuillaan kyseisen pelin hinnaksi 308 e. Mitenkäs te Soitin Laineella asioineet ootte saaneet tingittyä hinnoista, ja minkä veikkaisitte ton haitsun lopulliseksi hinnaksi? Käytettynä taitaa toistaseksi olla melko vaikee löytää, kun niitä alkuperäsiäkään ei taida hirveesti markkinoilla pyöriä..
Soitin Laineella asioimisen lisäksi tässä ketjussa on myös tarkoitus puhua näistä uusista Giant Beateista - käyttökokemuksia, fiiliksiä ääninäytteiden perusteella jne.
Mun mielestä kuulosti pirun hyviltä, täytyy varmaan hankkiutua Turkuun asti testaamaan.

Pari kymppiä tippuu korkeintaan, jos et ole ennen asioinut kanssaan. Ja se on jo uudelle 14" haitsulle hyvä hinta, eli kannattaa tyytyä siihen. :) Kyllä siitä sitten alkaa lohkeamaan vähän enemmän kun siellä paljon asioi, tutustuu myyjiin ja ostaa joskus vähän kalliimpia ostoksia. Eli kannattaa oikeasti keskittää niitä ostoksiaan yhteen paikkaan, sen sijaan että aina etsii muutaman euron halvempia tarjouksia.

Nuo uudet Giant Beatit on kyllä mahtavia värkkejä. Ne on hitusen ohukaisempia kuin alkuperäiset, lähinnä siksi että olisivat muuten liian samankaltaisia 2oo2:ien kanssa, jotka alun perin luotiin Giant Beateista 60- ja 70-luvun vaihteessa. Nämä ohkaisemmat versiot eivät tosin ole sen hiljaisempia, niissä on suht isokokoinen kello joka antaa niille paljon jytyä. Se ohuus antaa niille lähinnä lämpöä, enemmän dynaamista alaa sinne herkempään suuntaan ja mukavan tiheän tekstuurin. 24" riden ostin kesällä ja olisi tarkoitus itse se 15" haikka jossain vaiheessa ostaa pois, ja ne crashitkin kyllä kelpaisi, tosin niille ei ole varsinaista tarvetta juuri nyt.

Paisteen ääninäytteet on kyllä suht tarkkoja, mutta kenties hitusen liian kirkkaaksi eekuutettu. Tosin, voi johtua vain näistä mun kaiuttimista. Yleisesti niistä saa hyvän kuvan siitä miltä se pelti kuulostaa bändin kanssa, mutta tietysti se oman tatsin kokeilu ei onnistu näytteiden kanssa, eikä niistä huomaa kuinka ne käyttäytyy eri akustisissa tiloissa jne. :)
"Viiskytluvun kerrostalot tekee jostain syystä hyvän olon, niiden rappukäytävien viileys; Miksi mä lähtisin täältä?"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)