no justice for all 01.11.2005 23:49:42 | |
---|
Niin hyvät rumpalit (ja te muut :P), mitä virveli rumpua te suosittelisitte ku mä tahtoosin jonku lämmin soundisen virvelin, hiukian piccolovirvelin tyyppisen ääneltään ja mieluusti sellasen et sen soundit ei oo samanlaaset ku messinki tai metalli virvelis. Olen nimittäin kyllästynyt niihin ja pitäisi tässä vuodenvaihteessa/jouluna ostaa se virveli, että eipä kiirettä. Hintahaitari olisi noin 150-250e. Olen käynyt Markun Musiikissa (Seinäjoki) jo muutaman kerran katsomassa paria virveliä ja sellasiset mitkä minun korvaani kuulostivat hienoilta olivat Yamahan ja Pearlin virvelit. Tosin se Pearlin virveli oli lähempänä sydäntä. En tarkkaan muista, että olivatko ne Yamahan ja Pearlin virvelit mitä mallia. Mutta koetan tässä joku päivä selvittää sen. Joten jos osaatte neuvoa niin nostan hattua ja pistään plussaa hyvistä neuvoista. Hey dude. Dude. I'll tell u something about Tavastia. Do not go in there. WhuuUu :P
Vähäx niiq sidee hei vau?!1!
Coldmannilla on päässään kitaraa soittavia, COBia kuuntelevia, siivettömiä hyönteisiä. (Härö) |
AP 02.11.2005 08:00:48 | |
---|
Voi mennä vanhan toistoksi, mutta jos uutta haluat niin surffaapa esim. Soitinlaineen sivulle ja tsekkaa Remon tarjonta -- hinnat ovat varsin kohtuulliset ja noita vähän pienempiäkin kokoja on tarjolla. Päälle päätteeksi Remon virvelit eivät ole mitenkään huonoja, ja se omintakeinen Acousticon-runko antaa oman lisänsä ääneen. Juuh. Ja tietty tarkistat myös esim. muusikoiden.netin toriosaston; itsellekin on tulossa torilta bongattu Rogersin virppa. Ehkä jo tänään matkahuollossa. Ah! K100 #7
Ärlä #011 |
-samuli- 02.11.2005 11:42:55 | |
---|
tärkeintähän aina olisi että pääsis testaamaan tavaraa, mitä aikoo ostaa. eli jos noi virvelit, mitä oot käyny kaupassa jo katsastamassa, miellyttää silmää, korvaa & sielua, niin silloinhan hankinta voipi olla helppoa. ja kuten edellinen kommentoija sanoi, täältä torilta, ja lisäks esim daf ry:n ( www.dafry.net) foorumilta voi bongailla hyviä käytettyjä. |
no justice for all 19.11.2005 04:37:00 | |
---|
Kyllähän se korvaa miellyttää se virppa mut pitääs päästä kuuleen sitä oman setin kans. Vaikka mulla onki aika noloot tomit mutta silti. Ku se on aika paha ostaa sikaa säkissä. On yks toineki virppa joka on aika jumalainen mut en tiedä sen mallia muutaku et se on Yamahan virveli. Seki vois olla hyvä vaihtoehto jos saan sen maksimissaan 300e:llä. Koetan selvittää tätä ongelmaa edelleenki vaikka onhan täs aikaa jouluhun. Is it god!? Is it a master!? Yes, it's Mike Portnoy! :D |
no justice for all 23.11.2005 21:34:14 | |
---|
Niin se Yamahan virveli josta mainittin edellises viestit, on malliltaan dp. Yamahaan en oo oikeen perehtyny, että tää oli aika mielenkiintoinen löytö. Paljokoha tällanen virppa maksaas... Is it god!? Is it a master!? Yes, it's Mike Portnoy! :D |