Aihe: OctoBAN
1 2
lkx
25.09.2003 22:06:24

Jees, sain omani valmiiks tänään. :) Saundaa varsin hyvältä ja näyttää kans. Ripustus on sikäli hiukan kyseenalainen, että parille telineelle tulee ehkä liikaa rasitusta. Täytyy nyt vielä vähän tutkailla asiaa. Joka tapauksessa fiilis on ihan hyvä, vaikka pikkusen joutu hakeen asettelua parin splässin ja tamburiinin osalta. Kesti meinaan pari tuntia kun väänteli ja käänteli. Ja kestäähän se vähän aikaa totutella uudempaan setuppiin. :/ Noh, eiköhän se siitä kuitenkin.

Pistän kuvaa, kun kerkiän. Mahdollisesti jo viikonloppuna..
There is no spoon...
miän vain
26.09.2003 08:43:28

Onnnea uusille!

Aina kiva saada erilaisempia häristimiä. Hmm. Onhan noita tullut väsättyä itsekin (Linkki oli jo edellisessä octoban-aiheessa, mutta niin lopussa ettei sitä kai moni nähnyt. Jos uusinta häiritsee, älä katso.)

http://ameba.lpt.fi/~toivamik/musa/uusrumpu5.html

Kuvat on viime vuodelta - tuosta puuttuu monta hienoa juttua, kuten vielä yksi octo ja uudet kalvot. Kunhan saan kameran...
O jee! *NAX*
Bacchus
28.09.2003 15:13:55
Jees, sain omani valmiiks tänään. :) Saundaa varsin hyvältä ja näyttää kans. Ripustus on sikäli hiukan kyseenalainen, että parille telineelle tulee ehkä liikaa rasitusta....

Onnittelut. Pistäs kuvaa ja ääninäytettä kun kerkiät...=)
Ei helevata!
lkx
28.09.2003 20:19:29

Onnittelut. Pistäs kuvaa ja ääninäytettä kun kerkiät...=)

Kuvia napsin eilen reeneissä basistin digikameralla. Venailen tässä että se lähettää ne niin sais näytille. Ääninäytteissä voi kestää kun on koeviikko skolessa ja täytys vähän panostaa siihenkin. :P Ehkä alkavan viikon loppupuolella...
There is no spoon...
lkx
06.10.2003 23:12:06

Nonniin nonniin. Siinon soundia soolon seassa: http://rumpalit.cjb.net/download.php?ID=38

Kuvat tulossa............ :)
There is no spoon...
Bacchus
07.10.2003 22:13:23
Nonniin nonniin. Siinon soundia soolon seassa: http://rumpalit.cjb.net/download.php?ID=38

Damn, ja meillä tietenkin tällä hetkellä himassa toiminnassa ainoastaan se kone jolla ei suostu ääninäyte aukeamaan... Pitää kuunnella heti kun pääsee toimivan koneen ääreen.=)
!
-Reaper-
08.10.2003 07:34:48
Perkele että sun octobanis kuulostaa hyvältä!! soolokaan ei ollu mikään paska! :)
lkx
08.10.2003 18:46:23

Perkele että sun octobanis kuulostaa hyvältä!! soolokaan ei ollu mikään paska! :)

Kiitos kiitos. Saundista tuli parempi kuin oletin. Soolo nyt oli tommonen puolipakollinen veto, mutta kyllä sinne narulle tollain extemporee tarttu ihan hyvääkin shittiä. :)
There is no spoon...
jussiohman
08.10.2003 18:55:05
Tommonen `bani olis siisti, mutta mä en varmaan osuis siihen puoliakaan iskuista.
"Kosautus on omana ittenä olemisen unohtaminen, ennemmin turpaan ottaminen, ku perseen nuoleminen" -Herra Soppa
Mikko A
08.10.2003 22:46:50

Siistit soundit kyllä kieltämättä, ja soolossa oli muutama tosi siisti juttu. Toinen juttu muuten, millä on hauska koristaa settiä ja soundimaailmaa, on käyttää bongoja tomeina =)
Ensin huvi, sitten nukkumaan.
ltg
09.10.2003 16:42:46
Juuri niin:) Bongoista on kiva alottaa fillit ja muutenkin sotkea niitä komppiin.
Vainajien omatoimisuutta hautojen siivoamisessa korostaa Hyvinkään seurakunnan ylipuutarhuri Antero Puurunen. (Hyvinkään Uutiset 26.4.94)
LumPus
10.10.2003 01:10:26 (muokattu 10.10.2003 01:13:18)
Jostain syystä tuntui kun kuuntelisin itseäni sooloilemassa hyvänä päivänä =) no ei, todella hyvää settiä!! octot kuulostaa hyviltä!
itselläni on se v-mäinen tilanne, että ensin pari vuotta odotin saumaa hommata octot, sitten yks viikko vähän aikaa sitten päätin että jos niitä ei halvalla saa ni tehää sit prkle itte... no, hain jostai pätkän akryllipukea, senkin sain vasta parin väärinkäsitysken jälkeen, ja tein siitä octon. kuulostaa s**tanan hyvältä. noh, oon musakaupas töissä, soitan maahantuojalle että 6" vanne kits. (ensimmäisen vanne oli lojunu yli puol vuotta pöytälaatikos) ja kah, kaikki sanoivat että eipä oo, mihin sitä muka tarvii. noh, ei siinä mitään, joulukuussa tulee niitä. Ennen kuin tiesin ettei vanteita olekkaan, menin tilaamaan metrin sitä putkea, eli n.75€ meni siihen. No, sitten eräs maahantuoja ilmoittaa että nyt he tekevätkin tilauksen Peacen Octobaneista, koska olin sitä kärttänyt jo kauan. tämä tapahtui samalla viikolla kun olin tilannut metrin sitä akrylliputkea (vieläkin n. 75€) ja tehnyt ekan octon.. Peacet on halpoja ja hyviä, pakko ottaa niitä n.4 kpl settiin. nyt oon tilannut kuitenkin kolme vannetta lisää, ja pakko tehä itse lisää octoja.. prkle, kun ensin ei saa ja sitten kaikki tulee kerralla =)
ne ei paree valittaa..joulun jälkeen minut tunnetaan miehenä jolla on eniten octoja Suomessa..
pahoittelen jos tämä mun elämänkerta oli "hieman" off-topic... ja peacen octobaneista kiinnostuneet voi lähettää mulle pikaviestiä tai sähköpostia... =)
takaisin asiaan, eli hyvä soolo ja octot kuulosti just siltä miltä pitää, eli H*LVETIN hyvältä!!!
Viekö elämä liikaa aikaasi?
lkx
10.10.2003 12:13:21

Kiitos kiitos! :)

Täytyy sanoo että aika paska nakki Lumpus. Eniten ihmettelen sen sun putken hintaa, meinaan sain tuolta Lahdesta 27e/metri muistaakseni. Outoo??? Se vannehommakin vähän kummastuttaa. No, mä sain tosta Kunikundasta ostettua omani. Satuikko kysyyn useemmasta mestasta, vain vaan yhestä? Kyllähän nyt perkele pitäs löytyä. Odotellaan sit niitä kuvia setistä jossa on 20 octobaaaaaania. Hoho :D
There is no spoon...
ltg
10.10.2003 13:59:51
Minkä hintaisia ne Peacen octot on? Kovasti olisi itselläkin kiinnostusta nillä settiä täydentää..
Vainajien omatoimisuutta hautojen siivoamisessa korostaa Hyvinkään seurakunnan ylipuutarhuri Antero Puurunen. (Hyvinkään Uutiset 26.4.94)
LumPus
10.10.2003 20:33:36
elikkä mähän nyt sitten kyselin koko eteläsuomen kaikki mahdolliset pukentoimittajat...ja kun vihdoin löysin niin otin sen ensimmäisen pätkän ja tilasin lisää... rahdit tuli maksaa aika paljon...ja kaikki maahantuojat on käyty läpi sen vanteen kanssa.. mutta joulukuussa sitten riittää... ei mua tuu näkymään niitten octojen takaa enää...
...muut heittelee keikan jälkeen kapuloita yleisöön....
...minä octobaneja..
Viekö elämä liikaa aikaasi?
lkx
11.10.2003 21:39:11

...muut heittelee keikan jälkeen kapuloita yleisöön....
...minä octobaneja..

Eikä varmaan lopu kesken. hoho.

No nyt on kuvamateriaalia tarjolla. Profiilissa ja täällä: http://irc-galleria.net/archive.php?nick=Lkx

Meikäläinen saattaa keikalla näkyä vielä jostain välistä, ei kuitenkaan näissä kuvissa.
There is no spoon...
Mikko A
12.10.2003 12:09:40 (muokattu 12.10.2003 14:15:03)
Eikä varmaan lopu kesken. hoho.

No nyt on kuvamateriaalia tarjolla. Profiilissa ja täällä: http://irc-galleria.net/archive.php?nick=Lkx

Meikäläinen saattaa keikalla näkyä vielä jostain välistä, ei kuitenkaan näissä kuvissa.

Kun katselin tota sun asettelua, niin ne octobanit oli sijoiteltu niin, että lyhkäsin oli vasemmalla ja pisin oikealla. Aloin tässä kummastella, että kummasta lähtee korkeempi ääni, lyhyestä vai pitkästä?? Mun mielestä pitkästä, oonko nyt ihan väärässä?
lkx
12.10.2003 12:27:25

kummasta lähtee morkeempi ääni, lyhyestä vai pitkästä?? Mun mielestä pitkästä, oonko nyt ihan väärässä?

"Morkeempi???" :D:D:D

Ilmeisesti korkeempi. Se lähtee lyhyemmästä tietysti. Kyllä virittäminenkin luonnollisesti vaikuttaa asiaan, mut pääasiassa putken mitta. (vrt. tomin halkasija)
There is no spoon...
Mikko A
12.10.2003 14:17:37
"Morkeempi???" :D:D:D

Jaahas, rapatessa läiskyy...

Ilmeisesti korkeempi. Se lähtee lyhyemmästä tietysti. Kyllä virittäminenkin luonnollisesti vaikuttaa asiaan, mut pääasiassa putken mitta. (vrt. tomin halkasija)

Jaa siis lyhemmästä korkeempi. Selvä.
DrmBug
15.10.2003 20:29:21
Jep, yhdyn muiden mielipiteeseen, eli octobanit kuulosti pirun hyvältä! Kuinka paljon toi 3 octobanin tekeminen tuli sitten maksamaan, jos saa kysyä? Mukavahan tommoset ois itekin väsätä, jos ei maltaita maksa. Ja miten sulla on kiinni ne setissä? Tossa pöydällä lojuis melkein käyttämättömänä bongot, jotka ois varmaan nekin mukavat setissä, mutta ongelmana on juuri tämä kiinnitys... Jos tulee halpoja ideoita niin hihkaiskaa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)