Aihe: Ddrumia mistään`?
1
Legatus
06.12.2005 18:49:19
Kävin kysymässä ddrumin basaritriggeriä viiking musiikista ja sieltä tuli eioota. Joudunko tyytymään rolandin basari triggeriin? ->http://www.thomann.de/thoiw3_roland … sn=deadf16dcc126e36670df7e748b5c5e6
Ja minkälainen on tuo roland verrattuna ddrumin protriguihi?
Vai satsaanko suoraa axikseihini e-kitit?
Janne pentele!!!!!!!
Hulfok
06.12.2005 19:31:56
Kokemksia ei juuri löydy mut noita e-kittejä ne on parhaimmaks haukkunu. On kuulemma kaikkein varmimmat...
drum-monkey
06.12.2005 21:38:30
Pistän vähän off-topic, mut jossain keskustelussa joku suositteli treenaamaan basaria triggerin kanssa, niin tarkkuus paranee?? Mikä olis halvin, mutta käyttökelpoisin vaihtoehto jos haluaisi toteuttaa tämän?
Munletti on mulletti
Legatus
06.12.2005 21:41:09
Pistän vähän off-topic, mut jossain keskustelussa joku suositteli treenaamaan basaria triggerin kanssa, niin tarkkuus paranee?? Mikä olis halvin, mutta käyttökelpoisin vaihtoehto jos haluaisi toteuttaa tämän?

Juuri tämän takia itse triggaan basarin. jaa-a ku sais tuota ddrumin trigua ja jotai alesis dm5.. itse tilasin Alesiksen ja nyt pitää miettiä mitkä triggerit otan, mutta taidan tyytyä noihi e-kitteihi :D
Janne pentele!!!!!!!
anzelmosm
06.12.2005 21:43:39

Juuri tämän takia itse triggaan basarin. jaa-a ku sais tuota ddrumin trigua ja jotai alesis dm5.. itse tilasin Alesiksen ja nyt pitää miettiä mitkä triggerit otan, mutta taidan tyytyä noihi e-kitteihi :D

Ruottin puolelta ainakin kaupoista löytyypi vielä hyvällä tuurilla joistain ddrumia (ei muuta ku googletusta) ja saksan ebayssa näyttää viikottain olevan ddrumin pro akustikkia ja red shottia.
http://www.ratol.fi/~apalokan/elama/ lollotusta [14:04.28] (beatLESS) AnzElMoSMin peltien soitto melkein menee etätyöstä || Toisilla on iso virtuaalikikkeli, AnzElMoSMilla jättimäinen rumpumuna
HCW
07.12.2005 10:27:09
Noi e-kitit on siinä määrin hyvät, että kun ne tulevat suoraan siihen pedaaliin kiinni niin vältyt normaali triggerin harmeilta. Esim. jos sulla käytössä vaan yksi basari, niin yhden basarin ongelma on siinä, että jos siinä on triggeri kiinni ja rymistelet kovinkin nopeaa satsia saat triggerin aika helposti tukkoon. Eli se ei ehdi rekisteröidä niitä kaikkia napsuja.

Osta e-kitit. Ne on pop.
Rek-tum-ta-ka-tum!
HeavyMachinery
07.12.2005 12:54:29

Kävin kysymässä ddrumin basaritriggeriä viiking musiikista ja sieltä tuli eioota. Joudunko tyytymään rolandin basari triggeriin? ->http://www.thomann.de/thoiw3_roland … sn=deadf16dcc126e36670df7e748b5c5e6
Ja minkälainen on tuo roland verrattuna ddrumin protriguihi?
Vai satsaanko suoraa axikseihini e-kitit?

Et saa suomesta rolandiakaan jos ei löydy hyllystä :) maahan tuojalla ei ole tulee vasta vuoden vaihteessa kun malli vaihtuu....
Minä tiedän - siis pelkään !
Legatus
07.12.2005 15:45:53
Et saa suomesta rolandiakaan jos ei löydy hyllystä :) maahan tuojalla ei ole tulee vasta vuoden vaihteessa kun malli vaihtuu....

No perhana. Pittää lähtee tekemään tarjous viiking musiikkiin nuista ekiteistä. Ainaki on smi:llä halvemmalla ku thomannilla ne ekiti. Harmi vaa ku pitää ostaa kaks mutta elämä on.
Janne pentele!!!!!!!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)